abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99485899

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99485922
ik was net bezig met m'n TT
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_99486032
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:03 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als je een echte smoothtalker bent kost het je amper moeite het vol te houden natuurlijk, het hoort bij je.
Maar verder denk ik dat jij indruk maken juist te zwaar opvat. Meer als jezelf veel beter voordoen dan je bent, zelf zo dat het nep is. Ik bedoel met indruk wekken juist het hele versierspel spelen en jezelf van je goede kanten laten zien. Je blijft dus gewoon jezelf en doet je niet anders voor, je gooit alleen niet meteen je mindere kanten ook op tafel.
En ook vind ik het niet raar om indruk te maken op iemand als je wel gewoon 'goed genoeg' voor die persoon bent. Zo kan je gewoon laten zien dat je interesse hebt, het is niet meteen een negatief iets om te doen. Zoals ik al zei vind ik het vaak juist leuk als iemand moeite voor mij wil doen, waaronder een goede indruk achter laten.
Ja, een echte smoothtalker wel inderdaad. Ik denk inderdaad dat ik een andere definitie heb van indruk maken dan dat jij bedoelt. Je goede kanten laten zien vind ik niet indruk wekken, maar jij vind dat wel. Dus eigenlijk bedoelen we hetzelfde maar noemen we het anders.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:12:43 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99486080
Feestje 200 topics vol moddergooien en entertainment. *O*
Op naar de 400!
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99486108
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, een echte smoothtalker wel inderdaad. Ik denk inderdaad dat ik een andere definitie heb van indruk maken dan dat jij bedoelt. Je goede kanten laten zien vind ik niet indruk wekken, maar jij vind dat wel. Dus eigenlijk bedoelen we hetzelfde maar noemen we het anders.
Tuurlijk wel, want waarom probeer je je goede kanten naar voren te laten komen? Om indruk te maken.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:14:27 #6
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99486139
Iedereen is het er zo mee eens dat ik er toch maar eens kritiek op lever. Romantisch is wel leuk, maar niet erg realistisch.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:53 schreef Galene het volgende:

[..]

[dit is] een man die in zijn schaamteloze mannelijkheid mij meer kan openen en kan laten bloeien en groeien dan dat ik dat alleen of op mijzelf kan.
Schaamteloze mannelijkheid?

quote:
Hij is te vertrouwen en daarmee bedoel ik dat hij diep en integer is:
Heeft de mens een wezenskern?

quote:
hij weet wie hij is, is onbevreesd om zowel naar binnen als buiten af te reizen en te worstelen met het lichtste licht en de donkerste donkerte, weet waar hij naar toe wil en hoe hij dat gaat doen:
Vetgedrukte = gewauwel

quote:
hij heeft zijn innerlijk zwaard met moed en zelfvertrouwen in de grond geplaatst en is boven alles gecommitteerd aan zijn hoogste waarheid van wie hij is. Dat te leven is zijn grootste prioriteit op deze mooie aardkloot. _O_
Hijzelf is zijn hoogste waarheid. Denken in termen van essenties (als een zielgelover).
The view from nowhere.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:16:15 #7
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99486196
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Op feiten omdat ik het in de praktijk meemaak. Ik ben niet diegene die al bijna een jaar niets met vrouwen te maken heeft of een dochter heb van een vrouw die me verlaten heeft en daardoor tevreden is met een PM via fok.
neem aan dat je hier mee op mij doelt.

Wederom sla je de plank mis, waar haal je nou weer vandaan dat ik niks met vrouwen te maken heb gedurende bijna een jaar. Ik heb geen vaste relatie. Ik heb heus de vrouwen niet uit me leven verbannen :D

Ik doe van alles met vrouwen, maar geen vaste relatie omdat ik dat niet wil.

Mijn reacties zijn ook op feit gebaseert, ik ben van donderdag tot zondag op stap. Ik sta zoals ze dat noemen midden in het vrijgezelle leven.

waarom zijn jou reacties dan wel waar en kloppen die wel, en die van mij niet. Ik heb niet de arrogantie om te zeggen dat mijn reacties 100% werken ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_99486205
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik bedoel er dus ook mee dat je er letterlijk voor zorgt dat je een goede indruk achterlaat. Dus niet door te gaan liegen over jezelf ofzo, maar inderdaad wel zorgen dat je het leuk hebt en op een bepaalde manier zorgen dat je opvalt voor de ander en die je zal onthouden. Daaronder vind ik dus ook het laten zien van je goede kanten vallen, want als je vooral je slechte kant laat zien laat je eerder een slechte indruk achter. En dat kan je beter voorkomen.
Ik vind het dus ook wel imponeren, maar ik vind het niet perse een slecht iets om te doen.
pi_99486230
ook_gek, ik kan me toch een post herinneren van jou dat je afscheid nam van deze reeks?

Hoe dan ook welkom terug. :D
pi_99486247
Mensen kunnen van gedachten veranderen :Y
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:18:32 #11
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99486272
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:14 schreef deelnemer het volgende:
Iedereen is het er zo mee eens dat ik er toch maar eens kritiek op lever. Romantisch is wel leuk, maar niet erg realistisch.

[..]

Schaamteloze mannelijkheid?

[..]

Heeft de mens een wezenskern?

[..]

Vetgedrukte = gewauwel

[..]

Hijzelf is zijn hoogste waarheid. Denken in termen van essenties (als een zielgelover).
Ik snapte vrij weinig van die hele zweverige beschrijving van haar. :P
Maar ja ik ben ook pas 17.
C'est la vie
pi_99486382
Ik denk dat Lanterfanteraar weer flink gepaald wordt op dit moment. Die doet het best goed tegenwoordig.
Ron Paul 2012
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:21:22 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99486389
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
ook_gek, ik kan me toch een post herinneren van jou dat je afscheid nam van deze reeks?

Hoe dan ook welkom terug. :D
Ik zag een reactie staan van mlig over dat hij pua manier wilde proberen van vuurvliegje. Ik heb hem daar mijn mening over gegeven en getracht te laten zien aan de hand van feiten en personelijke ervaring dat er meerdere wegen naar romen leiden. Hij wilt vrolijk en vrij over komen. Dat heeft geen nut want dat is hij niet zoals hij dat zelf zegt.

En ik verveelde me, wat ondertussen muziek en films opzoeken en me apple tv update en jailbreaken :D En een goede discussie gaat ik nooit uit de weg. Jammer dat er dan gereageerd moet worden met plaatjes.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:17 schreef formerjellybean het volgende:
Mensen kunnen van gedachten veranderen :Y
ja maar gek genoeg heb ik daar wel weer spijt van :D
Het is verspeelde tijd in mijn ogen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:23:17 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99486470
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:21 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat Lanterfanteraar weer flink gepaald wordt op dit moment. Die doet het best goed tegenwoordig.
Inderdaad die doet het beter dan ik.
Want die zien we hier veel minder dan vroeger. Wel lekker niet meer "zucht ik wil geneukt worden" of ''zucht ik heb 3 uur op een bankje gezeten en geen enkele jongen kwam langs om te neuken"
C'est la vie
pi_99486472
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, want waarom probeer je je goede kanten naar voren te laten komen? Om indruk te maken.
Pas als je het voor jezelf doet is het pas echt aantrekkelijk.
pi_99486505
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Pas als je het voor jezelf doet is het pas echt aantrekkelijk.
Als ik iemand wil versieren doe ik het ook eigenlijk voor mezelf. Of telt dat niet? :P
pi_99486516
dat gevoel ken ik momenteel :'( Gaat hier nog steeds niet zo lekker , morgen is het weer weekend en ik heb er eigenlijk voor het eerst geen zin in maar ik ga gewoon stappen en hopen dat ik niet alle mensen die ik niet wil zien tegenkom.
Mijn boosheidmeter is erg groot :{
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:25:37 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99486551
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
dat gevoel ken ik momenteel :'( Gaat hier nog steeds niet zo lekker , morgen is het weer weekend en ik heb er eigenlijk voor het eerst geen zin in maar ik ga gewoon stappen en hopen dat ik niet alle mensen die ik niet wil zien tegenkom.
Ik was gewoon vergeten dat het weekend is morgen.
Nou ja voor mij is elke dag weekend.
C'est la vie
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:25:52 #19
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99486559
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:21 schreef Supersoep het volgende:
Ze was ze naar op zoek naar een fuckbuddy en die heeft ze nu gevonden. Ze twijfelt alleen nog over het feit dat hij wat dommig is. Maar dat heeft weer als voordeel, dat ze gemakkelijker de baas over hem kan spelen (en dat is beter dan andersom).
The view from nowhere.
pi_99486577
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:16 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik bedoel er dus ook mee dat je er letterlijk voor zorgt dat je een goede indruk achterlaat. Dus niet door te gaan liegen over jezelf ofzo, maar inderdaad wel zorgen dat je het leuk hebt en op een bepaalde manier zorgen dat je opvalt voor de ander en die je zal onthouden. Daaronder vind ik dus ook het laten zien van je goede kanten vallen, want als je vooral je slechte kant laat zien laat je eerder een slechte indruk achter. En dat kan je beter voorkomen.
Ik vind het dus ook wel imponeren, maar ik vind het niet perse een slecht iets om te doen.
Imponeren zelfs? Ik denk dat je bepaalde gevoelens door elkaar haalt. Je gevleid voelen is een hele andere emotie dan seksuele aantrekkingskracht. Als iemand op je af stapt, die net zo is als de ander die je probeert te imponeren, maar dat niet eens hoeft te doen, is diegene toch veel aantrekkelijker voor je? Dat zou betekenen dat diegene nog veel meer in pacht heeft.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:26:40 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99486587
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
ah joh als je ze wel tegen komt en je verteld ze even de waarheid kan dat ook opgelucht werken ;)
pi_99486590
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:24 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als ik iemand wil versieren doe ik het ook eigenlijk voor mezelf. Of telt dat niet? :P
PUA'er ;)
pi_99486596
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:25 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ze was ze naar op zoek naar een fuckbuddy en die heeft ze nu gevonden. Ze twijfelt alleen nog over het feit dat hij wat dommig is. Maar dat heeft weer als voordeel, dat ze gemakkelijker de baas over hem kan spelen (en dat is beter dan andersom).
Lekker boeiend ook hoe slim hij is als ze elkaar toch alleen maar palen. :P
pi_99486662
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:25 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik weet er alles van ja. Ze heeft er verder niet zoveel aan, maar het houdt haar wat veiliger nu zodat ze niet steeds uit hoeft te gaan om dan half verkracht te worden.
Ron Paul 2012
pi_99486669
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ah joh als je ze wel tegen komt en je verteld ze even de waarheid kan dat ook opgelucht werken ;)
nou als ik een bepaald iemand tegen kom heeft die een heel erg probleem, ik heb namelijk het gevoel als die ook maar een woord tegen me wil zeggen ik hem aanvlieg.
Om even duidelijker te maken Martin is dus vorig weekend gedumpt :Y na een ruzie en voorlopig wil ik hem even niet tegenkomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')