=>quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:34 schreef galtfactory het volgende:
[..]
En niet onbelangrijk: Sta eerder op en laat zien dat je wat van je leven wilt maken i.p.v als een luilak pas in
de middag wakker te worden en dan te verwachten dat het leven dan pas begint te draaien.
Ik voorspel dat jij nog problemen gaat krijgen bij toekomstige werkgevers.
WAAROM ZOU IK PROBLEMEN KRIJGEN BIJ TOEKOMSTIGE WERKGEVERS ?!?!??!?!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:34 schreef galtfactory het volgende:
[..]
En niet onbelangrijk: Sta eerder op en laat zien dat je wat van je leven wilt maken i.p.v als een luilak pas in
de middag wakker te worden en dan te verwachten dat het leven dan pas begint te draaien.
Ik denk dat hij tegen Kaasrol heeft, omdat hij tegen jou met een 'En' begint.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAAROM ZOU IK PROBLEMEN KRIJGEN BIJ TOEKOMSTIGE WERKGEVERS ?!?!??!?!
OMDAT HIJ WAARSCHIJNLIJK DENKT DAT WIJ OOK ZO SUPPEER LANG IN BED BLIJVEN LIGGEN ALS WE ONZE VERPLICHTINGEN MOETEN VERVULLEN VOOR ONZE GELIEFDE BAAS.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAAROM ZOU IK PROBLEMEN KRIJGEN BIJ TOEKOMSTIGE WERKGEVERS ?!?!??!?!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:34 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Die discussie ga ik niet aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:55 schreef Etsu het volgende:
Mensen die denken dat de SC een discussietopic is.
Daar lijkt het wel vaak opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:55 schreef Etsu het volgende:
Mensen die denken dat de SC een discussietopic is.
Soms lokken mensen ze ook wel een beetje uitquote:
Klopt. Met de nadruk op MensEN (mv)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Soms lokken mensen ze ook wel een beetje uit
quote:
quote:
Het is een vrij forum, iedereen mag overal posten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef Etsu het volgende:
Sowieso vind ik het dom dat ie zo komt praten, terwijl ie nog nooit wat gepost heeft hier
Oneens.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is een vrij forum, iedereen mag overal posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |