Soms lokken mensen ze ook wel een beetje uitquote:
Klopt. Met de nadruk op MensEN (mv)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Soms lokken mensen ze ook wel een beetje uit
quote:
quote:
Het is een vrij forum, iedereen mag overal posten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef Etsu het volgende:
Sowieso vind ik het dom dat ie zo komt praten, terwijl ie nog nooit wat gepost heeft hier
Oneens.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is een vrij forum, iedereen mag overal posten.
Niet iedereen mag in KPD posten. En niet iedereen kan en mag overal posten dus:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is een vrij forum, iedereen mag overal posten.
quote:
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt, doe niet zo raar gewoon.
Overal waar je kán posten, mag je gewoon posten.Of het nou een SC is of een topic van een jaar geleden.
SC-inteeltkliekjes die:
• nieuwe users meteen uitkotsen etc./het raar vinden als er een 'vreemde' user iets post in hun SC, als het eenmalig is, is er niks mis mee lijkt mij![]()
En als ze gewoon normaal doen, waarom buiten sluiten?
walgelijk.
Ik mag van MODS niet meer in oude topics posten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt, doe niet zo raar gewoon.
Overal waar je kán posten, mag je gewoon posten.Of het nou een SC is of een topic van een jaar geleden.
SC-inteeltkliekjes die:
• nieuwe users meteen uitkotsen etc./het raar vinden als er een 'vreemde' user iets post in hun SC, als het eenmalig is, is er niks mis mee lijkt mij![]()
En als ze gewoon normaal doen, waarom buiten sluiten?
walgelijk.
Jwel, en toen kwam ik weer.quote:
Ik deed het en toen kreeg ik een note hihihi.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik mag van MODS niet meer in oude topics posten.![]()
Eeensch.!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:27 schreef Etsu het volgende:
Er is een verschil tussen:
- geen EXA'er zijn, raar binnenkomen door mee te doen met een 'discussie' en zeggen dat hij/zij veel problemen gaat krijgen oid zonder zich voor te stellen oid.
- geen EXA'er zijn, proberen gezellig mee te doen
Ik heb liever dat laatste.
Ja oke. MAAR WE HEBBEN BEIDEN EEN PUNT DAN.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:27 schreef Etsu het volgende:
Er is een verschil tussen:
- geen EXA'er zijn, raar binnenkomen door mee te doen met een 'discussie' en zeggen dat hij/zij veel problemen gaat krijgen oid zonder zich voor te stellen oid.
- geen EXA'er zijn, proberen gezellig mee te doen
Ik heb liever dat laatste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |