Doe ik al een week. Élke keer doorheen geslapen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
'Verpest ritme'.Gewoon wekker zetten.
2 wekkers.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:02 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Doe ik al een week. Élke keer doorheen geslapen.
Door je wekker heen slapen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:02 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Doe ik al een week. Élke keer doorheen geslapen.
Ik wil het zelf ook nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En mijn ouders gaan zeuren als ik pas na 12 uur beneden kom.
[..]
Door je wekker heen slapen.Kikkah, wat doe je? Teleurstelling.
Die zet ik uit in mijn slaapquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ook voor jou: Zet een wekker.
Dan slaap ik er doorheen denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wekker aan de andere kant van de kamer neerzetten, zodat je wel moet opstaan
Geen baan hebben waarbij je om 8 uur 's morgens moet beginnen, of eerder.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan slaap ik er doorheen denk ik
Sowieso wekker zetten tijdens vakantie
Tegenwoordig schrik ik altijd om 6 uur wakker, bang dat ik door mn wekker heen geslapen ben.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:04 schreef Etsu het volgende:
Ik word ALTIJD rond 11 uur wakker. Ongeacht hoelaat ik ga slapen. En ik heb een trilwekker, daar word ik wel wakker van.
Ik heb geen ander keus.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tegenwoordig schrik ik altijd om 6 uur wakker, bang dat ik door mn wekker heen geslapen ben.
En trilwekkers zijn kut, ik schrik als mijn wekker af gaat en die klinkt echt heeeeel zacht
Sowieso werkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen baan hebben waarbij je om 8 uur 's morgens moet beginnen, of eerder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sowieso werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sowieso werkenTeren op andermans geld ipv voor je eigen centen werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._______!!!!
Ik rond half 11 ongeacht of ik vroeg of laat ga slapen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:04 schreef Etsu het volgende:
Ik word ALTIJD rond 11 uur wakker. Ongeacht hoelaat ik ga slapen. En ik heb een trilwekker, daar word ik wel wakker van.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had op last.fm altijd SUPER met een vriendin, en toen werd dat high en toen medium en nu is het very low
En niet onbelangrijk: Sta eerder op en laat zien dat je wat van je leven wilt maken i.p.v als een luilak pas inquote:
Nachtdiensten draaien dan maar hèquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:34 schreef galtfactory het volgende:
[..]
En niet onbelangrijk: Sta eerder op en laat zien dat je wat van je leven wilt maken i.p.v als een luilak pas in
de middag wakker te worden en dan te verwachten dat het leven dan pas begint te draaien.
Ik voorspel dat jij nog problemen gaat krijgen bij toekomstige werkgevers.
waar the fuck kom jij vandaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:34 schreef galtfactory het volgende:
[..]
En niet onbelangrijk: Sta eerder op en laat zien dat je wat van je leven wilt maken i.p.v als een luilak pas in
de middag wakker te worden en dan te verwachten dat het leven dan pas begint te draaien.
Ik voorspel dat jij nog problemen gaat krijgen bij toekomstige werkgevers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |