Niet iedereen mag in KPD posten. En niet iedereen kan en mag overal posten dus:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is een vrij forum, iedereen mag overal posten.
quote:
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt, doe niet zo raar gewoon.
Overal waar je kán posten, mag je gewoon posten.Of het nou een SC is of een topic van een jaar geleden.
SC-inteeltkliekjes die:
• nieuwe users meteen uitkotsen etc./het raar vinden als er een 'vreemde' user iets post in hun SC, als het eenmalig is, is er niks mis mee lijkt mij![]()
En als ze gewoon normaal doen, waarom buiten sluiten?
walgelijk.
Ik mag van MODS niet meer in oude topics posten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt, doe niet zo raar gewoon.
Overal waar je kán posten, mag je gewoon posten.Of het nou een SC is of een topic van een jaar geleden.
SC-inteeltkliekjes die:
• nieuwe users meteen uitkotsen etc./het raar vinden als er een 'vreemde' user iets post in hun SC, als het eenmalig is, is er niks mis mee lijkt mij![]()
En als ze gewoon normaal doen, waarom buiten sluiten?
walgelijk.
Jwel, en toen kwam ik weer.quote:
Ik deed het en toen kreeg ik een note hihihi.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik mag van MODS niet meer in oude topics posten.![]()
Eeensch.!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:27 schreef Etsu het volgende:
Er is een verschil tussen:
- geen EXA'er zijn, raar binnenkomen door mee te doen met een 'discussie' en zeggen dat hij/zij veel problemen gaat krijgen oid zonder zich voor te stellen oid.
- geen EXA'er zijn, proberen gezellig mee te doen
Ik heb liever dat laatste.
Ja oke. MAAR WE HEBBEN BEIDEN EEN PUNT DAN.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:27 schreef Etsu het volgende:
Er is een verschil tussen:
- geen EXA'er zijn, raar binnenkomen door mee te doen met een 'discussie' en zeggen dat hij/zij veel problemen gaat krijgen oid zonder zich voor te stellen oid.
- geen EXA'er zijn, proberen gezellig mee te doen
Ik heb liever dat laatste.
De zaak van Etsu tegen Klinkerbotsing.. is dat Etsu hier in het gelijk wordt gesteld en vrij uit zal gaan.Ook al zijn er grenzen van het respecteren van iemands persoonlijke gevoelens en die grenzen liggen daar waar de EXA users ook rechten hebben. En die kun je niet altijd zomaar wegstrepen.En ik hoop dat naasten deze zaak niet verder op de spits drijft want wat wij nodig hebben is rust liefde en aandacht en geen verdere geruzie.. Mijn uitspraak is dat nieuwe users hier mogen komen mits dat users zich hier niet normaal gaan gedragen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja oke. MAAR WE HEBBEN BEIDEN EEN PUNT DAN.
Ze probeert zieltjes te winnenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heeft hij hier nu weer mee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |