abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99484596
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:40:00 #2
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99484712
Het is niet uitgesloten nee, maar op die manier kan je jezelf ook kampioen lullen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99484840
Blijven janken over spelers die maar moeten komen, terwijl je weet dat er geen rooie rotcent aan geld beschikbaar is, dat is dan inderdaad een stuk constructiever. Of niet Caland?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99484965
Zullen we voor de gein eens kijken wat er gebeurt als alle supporters positief gaan denken? Als iedereen meehelpt zorgen we gewoon voor karma en een onoverwinnelijk aura. Flikker Jomanda erbij en het kan niet meer misgaan.

We worden kampioen dit jaar mensen!!!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:46:33 #5
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99484984
Oh, ik zal de spelers nooit gaan uitfluiten ofzo. Puur omdat ik weet dat ze niet beter kunnen.
Verder heb ik ook niet de illusie dat ze meelezen, dus tot een constructieve bijdrage zal je iemand hier nooit kunnen betrappen.

Ik jank trouwens ook nergens over spelers die moeten komen. Ik jank over de huidige selectie, want die is echt Feijenoord-onwaardig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99484990
In casu is Ronald Koeman toch gewoon de meest geschikte kandidaat? Heeft net als Martin van Geel een uitstekende staat van dienst in de eredivisie. AZ was een incident. Hij weet zich ook in goede Nederlandse volzinnen uit te drukken in tegenstelling tot Gert Jan Verbeek. Ik denk dat die jonge jongens ook wel een beetje tegen hem op zouden kijken en eerder dingen van hem aan zouden nemen dan van een Mario Been of een Leon Vlemmings.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:47:34 #7
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99485030
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef RandyMcRanderson het volgende:
In casu is Ronald Koeman toch gewoon de meest geschikte kandidaat? Heeft net als Martin van Geel een uitstekende staat van dienst in de eredivisie. AZ was een incident. Hij weet zich ook in goede Nederlandse volzinnen uit te drukken in tegenstelling tot Gert Jan Verbeek. Ik denk dat die jonge jongens ook wel een beetje tegen hem op zouden kijken en eerder dingen van hem aan zouden nemen dan van een Mario Been of een Leon Vlemmings.
:')
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:48:09 #8
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99485060
quote:
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99485123
quote:
Koeman was wel altijd een goeie speler. Ook bij Feyenoord.
Groetjes, Ezio.
pi_99485131
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Koeman was wel altijd een goeie speler. Ook bij Feyenoord.
Gullit ook.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:50:11 #11
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99485148
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef Caland het volgende:
k jank over de huidige selectie, want die is echt Feijenoord-onwaardig.
Joh. Daar kan je wel over blijven zeuren, maar het is nu eenmaal niet anders. We hebben momenteel een selectie die absoluut Feyenoord onwaardig is, de top 3 kun je voorlopig dan ook wel vergeten maar play-offs moet ook met deze selectie gewoon haalbaar zijn.
pi_99485181
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:49 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Gullit ook.
Zekers.
Jammer dat ze er als trainer niet zoveel van bakken.
Hoe was Mario eigenlijk als spelert? :P
Groetjes, Ezio.
pi_99485187
Ik weet dat hij trainer in 020 is geweest maar dat is een kleuterschool argument. Hij is de meest geschikte kandidaat.
pi_99485209
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:50 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik weet dat hij trainer in 020 is geweest maar dat is een kleuterschool argument. Hij is de meest geschikte kandidaat.
Als je niet verder kunt denken dan het standaard rijtje wat iedere keer komt bovendrijven wel ja.
En het gaat niet om zijn Ajax verleden.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:51:40 #15
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99485219
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:51 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als je niet verder kunt denken dan het standaard rijtje wat iedere keer komt bovendrijven wel ja.
Dan nog niet.
pi_99485247
Waarom neemt niemand mijn suggestie om de Japanse bondscoach van vorig WK te vragen als trainer serieus? ;(
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:52:57 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99485256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:50 schreef inZanity het volgende:

[..]

Joh. Daar kan je wel over blijven zeuren, maar het is nu eenmaal niet anders. We hebben momenteel een selectie die absoluut Feyenoord onwaardig is, de top 3 kun je voorlopig dan ook wel vergeten maar play-offs moet ook met deze selectie gewoon haalbaar zijn.
Maar leg dan eens uit waarom. En kom niet weer aanzetten met dat de rest net zo kut is, want dat is toch wel zo'n drogreden. Waar liggen de sterke punten van deze selectie waardoor ze in de top 8 gaan spelen? Waar liggen de verbeterpunten tov vorig jaar? Wie gaat de goals maken?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99485270
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:51 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dan nog niet.
De rest heeft of een baan of is sowieso onbetaalbaar. Al zal Koeman het ook niet doen voor een zakje dropveters.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:54:14 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99485297
Sowieso, het kunstje van Koeman is altijd om in te stappen ná een toptrainer die de weg heeft geplaveid voor hem, dan een succes te behalen en vervolgens ontslagen te worden.

Nou, dat eerste gaat hem al niet worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99485349
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar leg dan eens uit waarom. En kom niet weer aanzetten met dat de rest net zo kut is, want dat is toch wel zo'n drogreden. Waar liggen de sterke punten van deze selectie waardoor ze in de top 8 gaan spelen? Waar liggen de verbeterpunten tov vorig jaar? Wie gaat de goals maken?
Simpel: De trainer. Eentje die in staat is dingen aan te leren en simpele kuttaken zoals doordekken of meelopen en strijdlust weet over te brengen op spelers.
En of we dit seizoen dan 11e of 5e worden maakt mij echt geen kut uit. Als het spel maar weer om aan te gluren is. Dan weet je namelijk dat de resultaten vanzelf komen.
Groetjes, Ezio.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:56:16 #21
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99485384
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Omdat je gewoon niet slechter bent dan de meeste ploegen in de Eredivisie. Dat zegt niet zozeer iets over onze selectie maar eerder over het niveau van de competitie.

Vorig jaar is geen maatstaaf. Toen heb je zelfs voor dat team gewoon een wanprestatie geleverd. Toen had je met gemak play-offs moeten halen, nu moet je die ook kunnen halen.
pi_99485411
Jullie zijn toch niet van die Van Hanegem adepten he? Erg leuk voor op de televee dat gemopper van die man maar hij is toch volstrekt ongeschikt om leiding aan wat voor groep mensen dan ook te geven.
pi_99485466
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Jullie zijn toch niet van die Van Hanegem adepten he? Erg leuk voor op de televee dat gemopper van die man maar hij is toch volstrekt ongeschikt om leiding aan wat voor groep mensen dan ook te geven.
We halen voor de trainerspositie een Engelse beul uit Cardiff en dan laten we Van Hanegem als soort van slachtofferhup fungeren.
Groetjes, Ezio.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:59:18 #24
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99485534
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Want? Is vooralsnog de laatste(buiten die met Judas Beenhakker) die Feyenoord kampioen heeft gemaakt. Beweren dat van Hanegem een slechte trainer is lijkt me onzin.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:00:23 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99485577
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef inZanity het volgende:

[..]

Omdat je gewoon niet slechter bent dan de meeste ploegen in de Eredivisie. Dat zegt niet zozeer iets over onze selectie maar eerder over het niveau van de competitie.

Vorig jaar is geen maatstaaf. Toen heb je zelfs voor dat team gewoon een wanprestatie geleverd. Toen had je met gemak play-offs moeten halen, nu moet je die ook kunnen halen.
Doe je het weer.

Nouja, laat ik dan ook maar eens met een simpele beredenering komen dan.
Eindklassering de laatste 5 jaar: 9,6,8,4,10

Ik vind die 10e plaats dus echt niet zo'n incident als dat jij doet voorkomen. Zat er eigenlijk wel een keer dik in. En met de sterke afname van kwaliteit in de selectie deze zomer zie ik geen reden waarom we nu 'gewoon' play-offs moeten halen. En het is geen schande hoor dat je volgend seizoen wellicht 12e of 13e wordt met deze groep. Zolang supporters dat ook maar begrijpen.

Maar aan de andere kant is er ook wel weer weinig nodig om hoger te eindigen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')