SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeeeh. Scary. Ik zie Jezus al janken in een hoekje nu.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Omdat, geloof is evil machtsmiddel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cheese with Curry!
Jij bent toch niet Christelijk?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:50 schreef coban het volgende:
KutTS je bent een homo en ik hoopt dat je voor eeuwig zal branden in de hel en al vooral in je eentje.
Zo goed?
Met dit soort taalgebruik weet ik zeker dat wij elkaar daar tegenkomenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:50 schreef coban het volgende:
KutTS je bent een homo en ik hoopt dat je voor eeuwig zal branden in de hel en al vooral in je eentje.
Zo goed?
Edit: waitwhut? Ik hoopT?
Ja koffiepadquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Met dit soort taalgebruik weet ik zeker dat wij elkaar daar tegenkomen
Wat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ey ey. Hypocriete moslim dat je er bent
paardepenisquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:51 schreef sinepedraap het volgende:
"God heeft alles gemaakt, de hele wereld en het universum! Heeft de mens ook geschapen! De zon en de maan... Jah , das mijn vader hè!"_!
Ik neem het als een complimentquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Coban het dansende onz meisje in wording natuurlijk
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef KoffiePad het volgende:
Kutjezus je bent een homo en ik hoopt dat je voor eeuwig zal branden in de hel en al die christenhonden met je meeneemt.
Zo goed?Jezus kan niet eens naar de hel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |