Bitch fight!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:35 schreef MadMaster het volgende: [..] Ik meen anders ook een nieuwe naam gekregen te hebben van je. Mop vs. Joke, leek me wel wat...
Nou, je gedraagt je wel een beetje als een bitchquote:
Een beetje maar dan...quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, je gedraagt je wel een beetje als een bitch
Ik noem dat misbruik maken de omstandigheden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
En wat betreft die cheerleader...ik zag ergens iemand die zich afvroeg of er nu ook een blinde zou gaan proberen kleiduiven te schieten en vervolgens te klagen.
Er is ook een keer een rechtzaak geweest van een man(in de VS) met Tourette, de scheldvariant, die solliciteerde bij een kleuterschool. Werd dus afgewezen om die reden. Klaagde boel aan en ka-chink!
Slimme vent
Yup, en ik hou daar niet van. Maar ik ben geneigd te zeggen dat die land er zelf om vraagtquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik noem dat misbruik maken de omstandigheden.
Zie de TT, ik weet waar ik het over heb...quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik noem dat misbruik maken de omstandigheden.
Dat laatste dus...quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup, en ik hou daar niet van. Maar ik ben geneigd te zeggen dat die land er zelf om vraagt
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup, en ik hou daar niet van. Maar ik ben geneigd te zeggen dat die land er zelf om vraagt
Correct. Dat heb je inderdaad al eens verteld.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb volgens mij al eens verteld van mijn schoonzus die bij een advocatenkantoor in Ohio werkte dat de klachten over McDonald afhandelde.
Onder de $1000 aan claims werd er klakkeloos uitbetaald, anders was het te veel rompslomp...
Ja dat jurysysteem is net als communisme op papier heel mooi, maar in de praktijk een ramp.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Dat heb je inderdaad al eens verteld.
Gelukkig hebben we in NL geen jury systeem.
Het is ook een mentaliteits kwestie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we in NL geen jury systeem.
Het hangt er een beetje vanaf wie je treft maar over het algemeen zeg ik dat ze van God los zijn(ja, wat een tegenstrijd)quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Nem, hoe beoordeel jij de USA in z'n algemeen qua mentaliteit e.d.?
Jij komt er toch ook regelmatig...
Ja, ik herken wat je stelt. Ik vind alleen zelf wel dat er een grens moet zijn met ze belachelijk te maken wat dat betreftquote:
En om eerlijk te zijn, dat vind ik soms best wat griezelig, aangezien ze ook denken dat ze de 'most powerfull country in the world' zijn. En nog enger is het, omdat velen buiten de USA dat ook denken...quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het hangt er een beetje vanaf wie je treft maar over het algemeen zeg ik dat ze van God los zijn(ja, wat een tegenstrijd)
Met een goed rechtsysteem verliezen die advocaten dan bergen geld. Want dan kunnen ze dat niet lang volhouden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is ook een mentaliteits kwestie.
Zo lang je daar vanaf metersgrote billboards wordt toegeschreeuwd dat 'lawyer die en die' jouw zaak gaat regelen en winnen op 'no cure, no pay'-basis, wat heb je dan te verliezen?
Leven in de brouwerij is altijd goed.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik herken wat je stelt. Ik vind alleen zelf wel dat er een grens moet zijn met ze belachelijk te maken wat dat betreft
True...quote:Zoals ik al zei, hangt het wel een beetje ervan af wie je treft. En we zijn zelf natuurlijk vrij arrogant bezig
Dat zeg ik ook altijd.quote:Ik vind het een erg leuk land maar ik zou er niet zomaar kunnen wonen.
Yep, daarom kunnen ze ook die grote billboards langs de weg zetten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met een goed rechtsysteem verliezen die advocaten dan bergen geld. Want dan kunnen ze dat niet lang volhouden.
Maar als je, in de usa, goed bent in het beinvloeden van een jury...........
"oh, die mevrouw is zo zielig! Haar hondje is dood omdat er niet in de handleiding stond dat ze haar hondje niet in die magnetron mocht drogen. Laten we haar 100miljoen toekennen!"
Dat is hier in de buurt.quote:DE BILT - Den Haag en omgeving was donderdag de natste regio van Nederland. Volgens voorlopige cijfers van het KNMI is er in 24 uur 70 tot 90 millimeter regen gevallen, bijna 1,5 keer de hoeveelheid van juli en augustus.
Damn you!quote:In Leeuwarden kwam de geringste hoeveelheid hemelwater naar beneden, 0,2 mm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |