Ik ga geen 100 euro (ik zeg maar wat) uitgeven aan iets waarvan ik niet weet of het leuk is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Dat wist ik bij de helft van de muziek die ik heb gekocht ook niet zeker.
Maar je vindt Heroes toch leuk?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga geen 100 euro (ik zeg maar wat) uitgeven aan iets waarvan ik niet weet of het leuk is.
Echtquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb besloten om Farmacie te studeren! Dus eerste half jaar bij alle vakken
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt dat ik in andere volgorde moet doen
Ja echt! Ik wil toch geen Tandheelkunde doen (lekker ondankbaar zijn omdat ik wel ingeloot wasquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Echt? Dan hebben we ruim twee jaar dezelfde vakken volgens mij
!
Biologie, farmacie/FW en nog een biologische studie hebben namelijk het eerste halfjaar dezelfde vakken (celbiologie enzulks).
Hoogstens..quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Mwah dan zit je hoogstens bij colleges bij elkaar.Of je moet in een gedeelde subklas komen.
Ik hossel hem!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
Sander hosselt wel alle chicks, eerst Hero en nu Water.
Ja.quote:
Dat vind ik nogal wat, bij colleges bij elkaar zitten, is toch leuk, en dan kom je elkaar dus wel vaak tegenquote:
Ken ik nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen boze Hero op je dak krijgt.
Waarom nu opeens niet meer?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja echt! Ik wil toch geen Tandheelkunde doen (lekker ondankbaar zijn omdat ik wel ingeloot was).
quote:
Colleges bestaan meestal uit ongeveer 50 tot 100 man hè. Dat is niet zo makkelijk vinden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal wat, bij colleges bij elkaar zitten, is toch leuk, en dan kom je elkaar dus wel vaak tegen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.Gisteravond maakte iemand een opmerking waarbij vet veel mensen
deden. Ik wil waarom. Ik ben de reden vergeten.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Colleges bestaan meestal uit ongeveer 50 tot 100 man hè. Dat is niet zo makkelijk vinden.
-> als in op de gang, kantine e.d.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal wat, bij colleges bij elkaar zitten, is toch leuk, en dan kom je elkaar dus wel vaak tegen
Oh, zo. Nouja, valt best tegen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
[..]
-> als in op de gang, kantine e.d.
Het lijkt me toch niet zo heel leuk meerquote:
Gezellig!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:37 schreef yosander het volgende:
[..].
Dan zullen we mekaar wel vaak tegenkomen.
Ik vind hem wel, want ik ben water en ik kan alles.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Colleges bestaan meestal uit ongeveer 50 tot 100 man hè. Dat is niet zo makkelijk vinden.
Hallo!!quote:
En jij hebt met yosander?quote:
Noop. Vorige week wezen kijken (en Boontje gespot en zij mijquote:
quote:
quote:
BOHH SANDERRquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dit. Maar Sander en ik zijn wel close.
Maar Hero geilt wel op Sander.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:39 schreef Etsu het volgende:
Mensen die denken dat Hero en Sander iets hebben.
Hoorde ik al jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Noop. Vorige week wezen kijken (en Boontje gespot en zij mij). Vriend van me is wel geslaagd, ik niet
.
Ik geil ook op Jordy. En nu?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Maar Hero geilt wel op Sander.
(ik voel weer dezelfde discussie opkomen)
Dat is toch niet verboden?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En nu heb je homofiele neigingen.
Dat had ik al.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En nu heb je homofiele neigingen.
Rivierenbuurt volgens Google, maar is vijf minuten lopen vanaf het perron tot aan de voordeurquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:40 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hoorde ik al jaWelke wijk zat die kamer dan?
Alvast bijles nodigquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:42 schreef Water123 het volgende:
Ik ben niet goed in scheikunde, is het dan zo raar als ik Farmacie ga doen? Ik hoor genoeg leraren die ook eerst niet goed waren in het vak wat ze geven en toch dat hebben gestudeerd en nu leraar zijn. Iemand zegt dat ik hersenen van een aardappel heb als ik dan toch Farmacie ga doen...
Je komt over dat het erg is dat Hero op Sander geilt. Ik probeer je duidelijk te maken dat het helemaal niet erg is, door te vertellen dat ik ook op Jordy geil met 'en nu?' erachter. Dan kom jij met een bijdehante opmerking aanzetten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal geen punt te maken, ik snap niet helemaal wat je nou van me wilt Etsu
Wat een lullige opmerking.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:42 schreef Water123 het volgende:
Ik ben niet goed in scheikunde, is het dan zo raar als ik Farmacie ga doen? Ik hoor genoeg leraren die ook eerst niet goed waren in het vak wat ze geven en toch dat hebben gestudeerd en nu leraar zijn. Iemand zegt dat ik hersenen van een aardappel heb als ik dan toch Farmacie ga doen...
Ik vraag zoveel, pas maar op dat ik je nummer niet vraag.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:42 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet nee. Er staat geen negatief woord bij, dus waarom deze vraag?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik vraag zoveel, pas maar op dat ik je nummer niet vraag.
Mij ook niet. Laat me er iig niet van afschrikken.. weet ook niets anders te studerenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat een lullige opmerking.Sowieso ben je op school om te leren, dus zo erg lijkt het mij niet...
Dan kom ik verkeerd over op je, want dat is helemaal niet ergquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je komt over dat het erg is dat Hero op Sander geilt. Ik probeer je duidelijk te maken dat het helemaal niet erg is, door te vertellen dat ik ook op Jordy geil met 'en nu?' erachter. Dan kom jij met een bijdehante opmerking aanzetten.
O ok. Waarom vertel je het dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:44 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dan kom ik verkeerd over op je, want dat is helemaal niet erg
En me pincode.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik vraag zoveel, pas maar op dat ik je nummer niet vraag.
En je pinpas dan kan ik goedkoop met je datenquote:
Ok, correctie dan: omdat het zo lijkt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien. Suus is de enige die het antwoord weet.
Goedzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ok, correctie dan: omdat het zo lijkt.
Mijn nummer: 0900-96969696quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef Joosterd het volgende:
[..]
En je pinpas dan kan ik goedkoop met je daten
Afgesprokenquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:47 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik was vandaag mayonaise aan het vullen, van dat Yofresh van calve ofzo. En op al die flesjes stond een typfout: Bereid me yoghurt.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:47 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik was vandaag mayonaise aan het vullen, van dat Yofresh van calve ofzo. En op al die flesjes stond een typfout: Bereid me yoghurt.
Ik DM even mijn adresquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mijn nummer: 0900-96969696
Mijn pincode: 1313
Wat is je adres: dan kom ik mijn pas even afleveren.
Of de pot sprak en wilde zeggen: bereid mij alsjeblieft yoghurt! in spreektaal.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:47 schreef Gitaarmat het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Of de pot sprak en wilde zeggen: bereid mij alsjeblieft yoghurt! in spreektaal.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:49 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]ik moest lachen
En de pot zag dat het goed was.
Ik dacht dat je een beetje stoned was na deze opmerking:quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Of de pot sprak en wilde zeggen: bereid mij alsjeblieft yoghurt! in spreektaal.
Chronisch stoned dus.quote:
Ik weet ook niet waar het vandaan komt. Die blaasontsteking laat me rare dingen zeggen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een beetje stoned was na deze opmerking:
[..]
Jezelf quoten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |