Gilbert rijdt toch ook voor een zo hoog mogelijke klassering?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:37 schreef Cootz het volgende:
[..]
Zo heel veel kracht kost goed dalen niet. En hij ging pas na de Soulor.
Wel vreemd dat ie zo hard sprintte aan de streep als het hem alleen om de punten ging. Hij had maar heel even om hoeven kijken en zien dat Mollema geen poging deed om er eerder te zijn.
Hij beweerde vandaag anders.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:46 schreef knep het volgende:
[..]
Gilbert rijdt toch ook voor een zo hoog mogelijke klassering?
Na het uitvallen van VDB2 ging hij kijken hoever ie kon komen.
Nou ja hij kan wel harder bijtrappenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zal nog maar een basiscursus Natuurkunde volgen.
Je kan waarschijnlijk straks ook alleen het interview met Boom en Gesink terugkijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:48 schreef Tompsen het volgende:
Is het het terugkijken waard?
Gesink is er te gast heb ik gezien, maakt dat het nog extra interessant?
Leuk natuurkundeproefje in vacuum: een pingpongbal en een golfbal vallen even snel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee dat is de kracht.En een zwaardere renner weegt meer dus daar heb je een grotere kracht bij nodig om hem naar beneden te laten gaan. Versnelling is voor iedere renner gelijk, als je weerstand even niet meerekent.
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:48 schreef Tompsen het volgende:
Is het het terugkijken waard?
Gesink is er te gast heb ik gezien, maakt dat het nog extra interessant?
Dan is hij snel van mening veranderdquote:
Klopt. Ik zie hem nog wel wat betekenen in deze Tour. Ik weiger om met de negatievelingen mee te praten.quote:
Ik weiger uberhaupt om met de negatievelingen te praten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:50 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie hem nog wel wat betekenen in deze Tour. Ik weiger om met de negatievelingen mee te praten.
Eigenlijk bedoel ik dat ook. Verkeerd geschreven alleen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:51 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik weiger uberhaupt om met de negatievelingen te praten.
Roy is toch wel logisch?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:51 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik weiger uberhaupt om met de negatievelingen te praten.
Die verdiende het ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |