Dat is het ook, maar ze leren het verdomme nooit. Jammer, maar kan er helaas ook niets aan doen.quote:
Ze reageert wel een beetje als een blondje, beetje oneliners. Dus snap wel wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb het wel weer helemaal gehad met dat vrouwke.
Daarnet was er wel iets interessants ja. Maar idd, die vrouw word ik nu ook echt al beu.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vinden jullie dit echt een goede uitzending?
Er wordt veel gesproken maar niks gezegd.
Zo heel veel kracht kost goed dalen niet. En hij ging pas na de Soulor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:36 schreef Szura het volgende:
Krachtverspilling voor een paar schamele puntjes.
Dat is het tour de jour topicquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vinden jullie dit echt een goede uitzending?
Er wordt veel gesproken maar niks gezegd.
En dan er nog zo nonchalant op reageren.quote:
cancellara is zwaarder die daalt harderquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoe hard zou Sanchez zijn gegaan gisteren? 110?
Thor?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:42 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
cancellara is zwaarder die daalt harder
Ik zal nog maar een basiscursus Natuurkunde volgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:42 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
cancellara is zwaarder die daalt harder
Nee dat is de kracht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef franklop het volgende:
massa * 9,81 toch is je valversnelling?komt de weerstand nog bij etc etc
Nee, 9,81 m/s^2 is je valversnelling. Maal massa wordt het een kracht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef franklop het volgende:
massa * 9,81 toch is je valversnelling?komt de weerstand nog bij etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |