SPOILER: (Username - Wordfeud)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: loting en uitslagen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top! Alleen nu zijn de volgers van het vorige topic niet meegenomenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:26 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb er een reeks van gemaakt en de TT aangepast.
Die gaan het zo wel vinden. Even ouderwets speuren!quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:26 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Top! Alleen nu zijn de volgers van het vorige topic niet meegenomen
Uitgenodigd!quote:
Veel succes, Ayca is gigantisch goed.quote:
Woeps lette even niet op, let's begin.quote:
Hehe, dankjequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Veel succes, Ayca is gigantisch goed.
Uh oh.... Speel het net 2 weken. Errug verslavend btw...quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Veel succes, Ayca is gigantisch goed.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:09 schreef LightLuke het volgende:
* LightLuke zoekt nog wat tegenstanders
Dubbeldrank: 270quote:
Inderdaad echt een nek aan nek race. Het is overigens bijna afgelopen er zijn geen nieuwe stenen meer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dubbeldrank: 270
Superlamfok: 272
Erg spannend dus!
Gezien, play onquote:
Wf-naam?quote:
Kijk in de OP lieverdquote:
Ik wacht ff tot de eerste ronde is afgelopen, anders overlapt het elkaar. Zodra de finale is afgelopen beginnen we met de 2de ronde.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:40 schreef Lotusss het volgende:
Als het nog niet duidelijk was: tweede ronde aub!
Wat is je WF username?quote:
WF name: Twisted_Twiddlerquote:
Je had me al gevonden zag ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:24 schreef BasOne het volgende:
Ruim te laat om me in te schrijven, maar als iemand zin heeft in een potje, BasOne05 is de naam
quote:
quote:
Ik zit al in 7 games, vandaar dat ik niet acceptequote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:37 schreef BasOne het volgende:
[..]
Game nummer 5....
Niet teveel tegelijk.. anders krijg ik hoofdpijn
Alleen omdat ik aan het eind helemaal niks meer kon!quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit al in 7 games, vandaar dat ik niet accepte
Tegen mij bak je er anders helemaal niets van.quote:
Dat bedoel ik... je wint makkelijk van mijquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Tegen mij bak je er anders helemaal niets van.
Ik had een slechte handquote:Op zondag 17 juli 2011 01:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Gewonnen van BasOne05: 495 - 198
Wie het tegen mij aandurft, mijn username is Twisted_Twiddler
hoiquote:Op zondag 17 juli 2011 10:48 schreef BasOne het volgende:
Wie is Lynda, of heb ik een random vrouw aan mijn....... Iphone..... hangen
quote:Op zondag 17 juli 2011 04:09 schreef Harajuku. het volgende:
D9oe ik al mee?
T9oetsenb9ord is stuk, ik ben niet dr9onken.
Sowwyquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Sowwy![]()
We hebben wel veel lange woorden! En lekker snel potje
Dat was helemaal in het begin en met m'n hele bordjequote:Op zondag 17 juli 2011 12:38 schreef lynda het volgende:
Nadat jij met Scherend kwam moest ik wel moeite doen
Whehequote:Op zondag 17 juli 2011 13:21 schreef BasOne het volgende:
Ehrmememem... eurgh....
Ben je nog vrijgezel?
Foei vieze woorden....
Stout Lynda, Stout.
ben helemaal van m'n apropootje....quote:
Wat is je WF naam?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:31 schreef Euforisch het volgende:
Wat ontzettend tof leuk![]()
Kan ik ook nog meedoen?
3,5 jaar droog...quote:
Ja meesteresquote:
Eg nie, veul meerquote:
My bad, had perongeluk engels ingesteldquote:Op maandag 18 juli 2011 00:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik was in verwarring in mijn game met BasOne, waar ik halverwege de game erachter kom dat we eigenlijk met Engelse woorden spelen, en ik heb serieus 7 beurten gedaan met Engelse leenwoorden zonder mij daar bewust van te zijn.
Eg welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop