Dus je wilt toch gewoon een jongen die over zich heen laat lopen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:36 schreef life_is_hard het volgende:
Gewoon een jongen die lief kan zijn, maar niet over zich heen laat lopen en alles doet wat ik wil!
Nee ik bedoelde maar NIET over zich heen laat lopen en NIET alles doet wat ik wil!..quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus je wilt toch gewoon een jongen die over zich heen laat lopen?
Dan ben ik de perfecte jongen voor jou.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:36 schreef life_is_hard het volgende:
Gewoon een jongen die lief kan zijn, maar niet over zich heen laat lopen en alles doet wat ik wil! Gewoon zijn eigen mening houd en lekker eigenwijs is!![]()
Btw: nog lekker geslapen Gary_Oak?![]()
Het gevoel dat jij voor mij de perfecte jongen ben gaf je me gister avond al!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:46 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dan ben ik de perfecte jongen voor jou.Ik heb heerlijk geslapen, en jij?
Ik wist niet dat het zo snel zou klikken!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:52 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Het gevoel dat jij voor mij de perfecte jongen ben gaf je me gister avond al!Ik heb heerlijk geslapen en baalde zo erg toen ik wakker werd!
![]()
Gaan we nu weer zo fout als gister doen?!
Haha, ik heb echt het gevoeld dat ik mijn perfecte nice guy/bad guy heb gevonden! Vanavond dan maar normaal doen? (Gaat moeilijk worden, want ik wil zo graag mijn gevoelens voor jou aan je vertellenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo snel zou klikken!Haha, hetzelfde bij mij, er gaat niets boven naar bed gaan met vlinders in je buik!
Ik wil altijd lekker stout doen met jou, dat weet je toch?Maar ik weet niet of de moderators dat zo leuk gaan vinden.
Ik heb ook het gevoel dat ik m'n meisje heb gevonden!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:14 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Haha, ik heb echt het gevoeld dat ik mijn perfecte nice guy/bad guy heb gevonden! Vanavond dan maar normaal doen? (Gaat moeilijk worden, want ik wil zo graag mijn gevoelens voor jou aan je vertellen)
Heb je m'n mailtje al ontvangen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat ik m'n meisje heb gevonden!Ik weet niet of ik na jou nog normaal kan doen.
En anders staat mijn PM-inbox altijd voor je open...
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:19 schreef kingtoppie het volgende:
Haha, shit jullie 2, ga van fok af en bel elkaar op! Ga daten! weg hier!
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:19 schreef kingtoppie het volgende:
Haha, shit jullie 2, ga van fok af en bel elkaar op! Ga daten! weg hier!
Shit, nu heb ik er weer een stalker bij...quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:20 schreef JedimindhaX het volgende:
Life_is_hard, neuken? Ik laat niet over me heen lopen en ben eigenwijs, dus als je nee zegt blijf ik het vragen tot je ja zegt
Eerst even je fobo bekijken. Moment.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:23 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Shit, nu heb ik er weer een stalker bij...
Maar wel elke minuut een PM!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
Cool, langer dan een minuut geen activiteit in dit forum, het gaat de goede kant op
Kijk uit, zo val je er vanaf....quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:33 schreef JedimindhaX het volgende:
Nou,ik zit op t puntje van mn stoel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |