Dus je wilt toch gewoon een jongen die over zich heen laat lopen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:36 schreef life_is_hard het volgende:
Gewoon een jongen die lief kan zijn, maar niet over zich heen laat lopen en alles doet wat ik wil!
Nee ik bedoelde maar NIET over zich heen laat lopen en NIET alles doet wat ik wil!..quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus je wilt toch gewoon een jongen die over zich heen laat lopen?
Dan ben ik de perfecte jongen voor jou.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:36 schreef life_is_hard het volgende:
Gewoon een jongen die lief kan zijn, maar niet over zich heen laat lopen en alles doet wat ik wil! Gewoon zijn eigen mening houd en lekker eigenwijs is!![]()
Btw: nog lekker geslapen Gary_Oak?![]()
Het gevoel dat jij voor mij de perfecte jongen ben gaf je me gister avond al!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:46 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dan ben ik de perfecte jongen voor jou.Ik heb heerlijk geslapen, en jij?
Ik wist niet dat het zo snel zou klikken!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:52 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Het gevoel dat jij voor mij de perfecte jongen ben gaf je me gister avond al!Ik heb heerlijk geslapen en baalde zo erg toen ik wakker werd!
![]()
Gaan we nu weer zo fout als gister doen?!
Haha, ik heb echt het gevoeld dat ik mijn perfecte nice guy/bad guy heb gevonden! Vanavond dan maar normaal doen? (Gaat moeilijk worden, want ik wil zo graag mijn gevoelens voor jou aan je vertellenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo snel zou klikken!Haha, hetzelfde bij mij, er gaat niets boven naar bed gaan met vlinders in je buik!
Ik wil altijd lekker stout doen met jou, dat weet je toch?Maar ik weet niet of de moderators dat zo leuk gaan vinden.
Ik heb ook het gevoel dat ik m'n meisje heb gevonden!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:14 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Haha, ik heb echt het gevoeld dat ik mijn perfecte nice guy/bad guy heb gevonden! Vanavond dan maar normaal doen? (Gaat moeilijk worden, want ik wil zo graag mijn gevoelens voor jou aan je vertellen)
Heb je m'n mailtje al ontvangen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat ik m'n meisje heb gevonden!Ik weet niet of ik na jou nog normaal kan doen.
En anders staat mijn PM-inbox altijd voor je open...
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:19 schreef kingtoppie het volgende:
Haha, shit jullie 2, ga van fok af en bel elkaar op! Ga daten! weg hier!
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:19 schreef kingtoppie het volgende:
Haha, shit jullie 2, ga van fok af en bel elkaar op! Ga daten! weg hier!
Shit, nu heb ik er weer een stalker bij...quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:20 schreef JedimindhaX het volgende:
Life_is_hard, neuken? Ik laat niet over me heen lopen en ben eigenwijs, dus als je nee zegt blijf ik het vragen tot je ja zegt
Eerst even je fobo bekijken. Moment.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:23 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Shit, nu heb ik er weer een stalker bij...
Maar wel elke minuut een PM!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
Cool, langer dan een minuut geen activiteit in dit forum, het gaat de goede kant op
Kijk uit, zo val je er vanaf....quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:33 schreef JedimindhaX het volgende:
Nou,ik zit op t puntje van mn stoel!
Sorry!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ssst, hou het nou spannend voor ze!
Nee ik bedoel ik zit echt op een punt. Lekker diep in mn kontquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:34 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Kijk uit, zo val je er vanaf....
Geniet ervan! (Wie is hier nou eigenlijk gay?!)quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:36 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ik zit echt op een punt. Lekker diep in mn kont
Ik ga je btw niet stalken. Eerst een foto.
Jij. In een scissor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:39 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Geniet ervan! (Wie is hier nou eigenlijk gay?!)
Je krijgt geen foto, want ik heb er totaal geen behoefte aan als jij mij gaat stalken! Aan Gary_Oak heb ik genoeg!
Misschien wel interessant om te discussieren over de theorie, maar je trapt er gewoon in. Ze probeert je uit te lokken, man. Niet zo snel happen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het biologische voordeel van een rough-guy ?
Enigste wat ik mij kan bedenken is dat vreemdgaan goed is voor de genenpoel.. je eigen genen vermengen met de andere ''beste'' genen lijkt mij biologisch gezien het ''slimst''...
Het lijkt mij sterk dat een ''rough-guy'' per definitie sterkere genen heeft, het enigste wat ik mij kan bedenken waarom je er biologisch gezien dus baat bij zou hebben lijkt mij dat jij geen biologisch sterke ''nice-guy'' kan krijgen... dus misschien moet je jezelf achter de oren krabben als je daar serieus in gelooft
Ik dacht dat ze serieus wasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:35 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Misschien wel interessant om te discussieren over de theorie, maar je trapt er gewoon in. Ze probeert je uit te lokken, man. Niet zo snel happen.
De beste samenvatting.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:54 schreef hasjman het volgende:
nice guysje voordoen alsof je heel aardig bent, oprechte interessen in haar toont, totaal geen zelfrespect en dat allemaal omdat je haar wilt neuken
Dat idee van zwanger worden door de rough guys (alpha mannen) en de kind laten opvoeden door nice guys (beta mannen) is zo'n beetje het idee dat die PUA gasten rond verspreiden om onzekere mannen nog onzekerder te maken. Daarna kunnen ze misbruik daarvan maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze serieus was(nog steeds eigenlijk..)
Mijn hele betoog betuigt dat...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:53 schreef Keep_Walking het volgende:
In het echt werkt het meestal niet zo.
LOL, laat het doorsnee FOK lid onder de 30 zijn, en de mensen er boven gedragen zich hier inderdaad post puberaal. Je slaat de spijker op de FOK!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:04 schreef QuistNix20 het volgende:
Dit hele topic is echt een non-issue.
Nice guys en bad guys...beide zijn stereotypen uit een soort pseudo-mythologie die van generatie op generatie lijkt te worden overgedragen...
Bepaalde krachten lijken er belang bij te hebben dat deze mythe in stand gehouden wordt.
Mensen met post-puberale onzekerheden blijken er erg ontvankelijk voor, dat helpt ook.
Als je 30 bent geweest, speelt al deze onzin niet meer. Het geloven in dit soort mythes, bedoel ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |