abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99525605
Nice Guy in public, deur open houden, betalen, beminnen. In bed: dominant graag. Niet zo'n Nice Guy dus. Ben ik volgens mij geen uitzondering in.
pi_99530217
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:50 schreef Taurus het volgende:
Nice Guy in public, deur open houden, betalen, beminnen. In bed: dominant graag. Niet zo'n Nice Guy dus. Ben ik volgens mij geen uitzondering in.
Wat een eenvoudige wensen hebben vrouwen dan over het algemeen.

Geen complex fascinerend karakter of briljante geest.
Geen wonderbaarlijk talent of goddelijk atletisch vermogen.

Nee alleen maar goede manieren, kunnen neuken en voldoende poen op zak.
pi_99530284
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 01:46 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Nee dit gaat slechts over nice guy, of bad ass, de andere eisen voor een potentiële man van taurus zijn vrij scherp te noemen
Rustig aan.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 01:50:17 #79
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_99530302
quote:

[..]

Elke vrouw heeft een mentale afvinklijst die bestaat uit rond de 100 items. ;(
pi_99530532
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 01:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee dit gaat slechts over nice guy, of bad ass, de andere eisen voor een potentiële man van taurus zijn vrij scherp te noemen
Ah kijk ik begrijp het weer eens niet..

Maar goed, je noemt nu wel iets wat misschien wel voer voor discussie is. Een badass is in mijn betekenis niet het tegenovergestelde van een nice guy. Voor mensen die ufc kijken, GSP is een complete nice guy, bijna een doetje in zijn manier van doen. Maar toch ga je niet lopen kloten met GSP omdat hij een complete badass is. Je hebt een probleem als je te ver gaat bij hem.
pi_99530641
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 02:00 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Maar goed, je noemt nu wel iets wat misschien wel voer voor discussie is. Een badass is in mijn betekenis niet het tegenovergestelde van een nice guy. Voor mensen die ufc kijken, GSP is een complete nice guy, bijna een doetje in zijn manier van doen. Maar toch ga je niet lopen kloten met GSP omdat hij een complete badass is. Je hebt een probleem als je te ver gaat bij hem.
Daarom denk ik dat je het ook tegelijkertijd kunt zijn. :) en depends aan de situatie, net als taurus zegt dus eigenlijk
Rustig aan.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 02:28:51 #82
349996 Nonverbaal
never eat yellow snow
pi_99531033
aha dus stieren houden van dominante mannen in bed......
  zaterdag 16 juli 2011 @ 03:12:35 #83
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_99531733
Als ik naar mijn vriendengroep kijk is dit zonder meer waar.
pi_99532915
quote:

[..]

Wat Kingtoppie zegt inderdaad. Waar lees jij nu weer dat dit topic heet 'wat wenst Taurus hoofdzakelijk in een man'? Ik zoek wel meer hoor, maar daar gaat dit topic niet over.

Af en toe nice, af en toe bad.
pi_99533287
TS heeft verloren.

Knuffel voor TS.
pi_99533296
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 02:00 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Het gaat niet per se om je vechtkunsten :')

Denk dat het iets dieper zit dan dat.
pi_99533359
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:08 schreef Scorpie het volgende:
Het is een soort genetisch mankement dat de vrouwen inderdaad massaal op de klootzakjes van deze aardkloot vallen.
Je pikt de verschoppelingen er altijd zo uit in dit soort topics :)

Doe niet zo zielig man.
pi_99533455
quote:

Vrouwen willen doorgaans iemand waar ze plezier mee kunnen maken (mannen eigenlijk ook.. of heb jij zin in een vrouw met een "complex fascinerend karakter" ? _O- ).

Nice guys finish last indeed.

Maar die regel geldt niet alleen voor vrouwen. Nice guys doen het ook niet zo goed op de werkvloer. Zodra je serieus carriere wil maken zal je bereid moeten zijn om dingen te doen ten koste van anderen. Persoonlijk gewin is dan belangrijker.

Anders word je one of the guys die klagen over hun baas en altijd op dezelfde functie blijven zitten, net zoals je in de friendzone bij een vrouw eindigt.

Een vrouw moet je ook veroveren.. daar ga je achter aan zodra je haar leuk vindt en de rest van de wereld kan dan de schijt krijgen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Marc1981 op 16-07-2011 09:55:16 ]
Shit happens.
pi_99537110
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 09:25 schreef PhirePhoenix4 het volgende:

[..]

Het gaat niet per se om je vechtkunsten :')

Denk dat het iets dieper zit dan dat.
Ik had het meer over hoe hij zich gedraagt als sportman, maar goed ik denk dat je het daarvoor eerst gezien moet hebben.

Plus vooringenomen superieure gevoelens moet laten vallen. :P
pi_99537846
Ach de vvd is dan de partij voor de middenstander met een eigen ijzerwarenwinkel. Ze hebben wel wat in de economische melk te brokkelen, maar evengoed het intellect van een strandbal.

Vroeger lag dat anders, maar tijden veranderen.

Edit: wat de neuk? :')
  zaterdag 16 juli 2011 @ 13:58:38 #91
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_99539580
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:04 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Ach de vvd is dan de partij voor de middenstander met een eigen ijzerwarenwinkel. Ze hebben wel wat in de economische melk te brokkelen, maar evengoed het intellect van een strandbal.

Vroeger lag dat anders, maar tijden veranderen.

Edit: wat de neuk? :')
Verkeerde topic? :D :')
pi_99541160
Dat mag je wel hopen ja :P
pi_99543258
Verkapt KLB-topic? :') "Vrouwen vallen niet op lieve mannen.." :') Overigens, terecht, een man die alleen maar lief kan zijn mist ballen en is dus geen echte man :') Maar een vrouw zit meestal ook niet te wachten op een dominante eikel die haar mishandeld.. :') Gelukkig is er ook een middenweg: de alpha-man ^O^
  zaterdag 16 juli 2011 @ 15:53:59 #94
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_99543398
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef VanHelsing het volgende:
Verkapt KLB-topic? :') "Vrouwen vallen niet op lieve mannen.." :') Overigens, terecht, een man die alleen maar lief kan zijn mist ballen en is dus geen echte man :') Maar een vrouw zit meestal ook niet te wachten op een dominante eikel die haar mishandeld.. :') Gelukkig is er ook een middenweg: de alpha-man ^O^
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:55 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Da's waar. :') Maar dit geen huilie-huilie-topic, maar meer een algemene vraag. ;)
pi_99544117
Ik ben de nicest guy there is, of minstens in de top 100 daarvan, en heb ook een vriendin die bij me past. Heb altijd al een pesthekel gehad aan onverantwoordelijke bitches die nooit nadenken over hun acties en hun leven totaal verkloten, en die vallen dan ook niet op je (pluspunt van het nice zijn: goede filtering).

Het jammere is wel eens dat niet iedereen snapt dat je 'publieke imago' (vriendelijk, behulpzaam, netjes) absoluut geen verband hoeft te houden met hoe je privé bent als er eens wat leuks gedaan mag worden (raad maar) en dat mensen dan dus een verkeerd beeld van je hebben. Dat leidt inderdaad tot dit soort uitspraken, en over dat zakelijke, voor het geval je het gemist hebt: er heeft laatst nog iemand de nobelprijs gewonnen, o.a. dankzij haar onderzoek dat aantoonde dat aardige mensen succesvoller zijn. Je moet dan alleen inderdaad niet in een of ander laagbegaafde bureaucratische organisatie gaan werken waar het om ellenbogenwerk gaat.

Maar goed, als je er eenmaal een binnen hebt gehengeld die zelf net zo is, en die daardoor heen kijkt, wil ze zeker weten nooit meer van je af, kan je elkaar 100% vertrouwen en is er elke dag wat niets te beleven. Dat kan trouwens ook een nadeel zijn, dus maak een goede keuze. :)

Mensen die zeggen dat je een eikel moet zijn om chicks te krijgen. :')
pi_99548396
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef VanHelsing het volgende:
alpha man vind ik wel redelijk een dominanante eikel... alpha man houdt sowieso in dat je dominant ben, dus ik weet niet waar jij je woordenboek vandaan hebt?
Rustig aan.
pi_99548555
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 16:09 schreef ahnuld het volgende:
Mensen die zeggen dat je een eikel moet zijn om chicks te krijgen. :')
Als jij zo lief bent dat je niks terug durft te zeggen en alles over je heen laat lopen, omdat je anders niet aardig bent is ook weer zoiets hè :P

Maar zekerheid kan zeker gepaard gaan met aardig/lief zijn, hoewel gepaard met arrogantie er helemaal geen onzekerheid bestaat -> vrij zekere mensen soort van.

Dusja, in letterlijke betekenis klopt er geen F van, maar ik begrijp de uitspraak wel.
Rustig aan.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 17:57:39 #98
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_99549248
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 17:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als jij zo lief bent dat je niks terug durft te zeggen en alles over je heen laat lopen, omdat je anders niet aardig bent is ook weer zoiets hè :P

Maar zekerheid kan zeker gepaard gaan met aardig/lief zijn, hoewel gepaard met arrogantie er helemaal geen onzekerheid bestaat -> vrij zekere mensen soort van.

Dusja, in letterlijke betekenis klopt er geen F van, maar ik begrijp de uitspraak wel.
Maar je hebt toch ook van die mensen die ontzettend arrogant zijn om hun onzekerheid te verbergen? :P
pi_99549309
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 17:57 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Maar je hebt toch ook van die mensen die ontzettend arrogant zijn om hun onzekerheid te verbergen? :P
Dat zeggen ze ja, nou die mogen van mij de tifus krijgen, leren ze maar normaal doen :)
Dus oprecht vergeten dat dat ook kan ja... excuses.

Edit: ik geloof er eigenlijk niet eens in... als jij gewoon een aardig persoon in het dagelijks leven wilt zijn, doe je niet arrogant, onzeker of niet... :s)
Rustig aan.
pi_99552361
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 17:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

alpha man vind ik wel redelijk een dominanante eikel... alpha man houdt sowieso in dat je dominant ben, dus ik weet niet waar jij je woordenboek vandaan hebt?
Nog los van de definitie.. "dominant" is niet gelijk aan "een dominante eikel." Je kunt ook gewoon gecontroleerd dominant zijn (zeg maar de verantwoordelijke zelfverzekerde succesvolle leider, die zich als het moet ook kan gedragen als een eikel), terwijl een dominante eikel zoals jij het bedoeld meer weg heeft van een losgeslagen barbaar.

En ja, als man mag je best (behoorlijk) wat van die eerste soort hebben. Denk ook even aan de vrouw in dit geval; wat heeft die nou aan een initiatiefloze lamlul? Dat is hoe ik de "nice guy" in dit topic zie. Zo'n geval die "altijd voor je klaar staat wanneer je hem nodig hebt", "die je knuffelt wanneer je je alleen voelt" en "een schouder biedt om op uit te kunnen huilen." De "verantwoordelijke" persoon "die om je geeft" en die "er alles aan zal doen om samen met jou een stabiele toekomst op te bouwen." :r

Nog meer misselijke clichés? :') En dan maar klagen over een "friendzone." Veel sekslozer kan het niet worden :') Ik zie er als man zijnde in ieder geval de aantrekkingskracht niet van in :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')