Wat een eenvoudige wensen hebben vrouwen dan over het algemeen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:50 schreef Taurus het volgende:
Nice Guy in public, deur open houden, betalen, beminnen. In bed: dominant graag. Niet zo'n Nice Guy dus. Ben ik volgens mij geen uitzondering in.
Nee dit gaat slechts over nice guy, of bad ass, de andere eisen voor een potentiële man van taurus zijn vrij scherp te noemenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:46 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Wat een eenvoudige wensen hebben vrouwen dan over het algemeen.
Geen complex fascinerend karakter of briljante geest.
Geen wonderbaarlijk talent of goddelijk atletisch vermogen.
Nee alleen maar goede manieren, kunnen neuken en voldoende poen op zak.
Elke vrouw heeft een mentale afvinklijst die bestaat uit rond de 100 items.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:46 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ah kijk ik begrijp het weer eens niet..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dit gaat slechts over nice guy, of bad ass, de andere eisen voor een potentiële man van taurus zijn vrij scherp te noemen
Daarom denk ik dat je het ook tegelijkertijd kunt zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:00 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ah kijk ik begrijp het weer eens niet..
Maar goed, je noemt nu wel iets wat misschien wel voer voor discussie is. Een badass is in mijn betekenis niet het tegenovergestelde van een nice guy. Voor mensen die ufc kijken, GSP is een complete nice guy, bijna een doetje in zijn manier van doen. Maar toch ga je niet lopen kloten met GSP omdat hij een complete badass is. Je hebt een probleem als je te ver gaat bij hem.
Wat Kingtoppie zegt inderdaad. Waar lees jij nu weer dat dit topic heet 'wat wenst Taurus hoofdzakelijk in een man'? Ik zoek wel meer hoor, maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:46 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Het gaat niet per se om je vechtkunstenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:00 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ah kijk ik begrijp het weer eens niet..
Maar goed, je noemt nu wel iets wat misschien wel voer voor discussie is. Een badass is in mijn betekenis niet het tegenovergestelde van een nice guy. Voor mensen die ufc kijken, GSP is een complete nice guy, bijna een doetje in zijn manier van doen. Maar toch ga je niet lopen kloten met GSP omdat hij een complete badass is. Je hebt een probleem als je te ver gaat bij hem.
Je pikt de verschoppelingen er altijd zo uit in dit soort topicsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:08 schreef Scorpie het volgende:
Het is een soort genetisch mankement dat de vrouwen inderdaad massaal op de klootzakjes van deze aardkloot vallen.
Vrouwen willen doorgaans iemand waar ze plezier mee kunnen maken (mannen eigenlijk ook.. of heb jij zin in een vrouw met een "complex fascinerend karakter" ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:46 schreef Vitalogy het volgende:
Ik had het meer over hoe hij zich gedraagt als sportman, maar goed ik denk dat je het daarvoor eerst gezien moet hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:25 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
[..]
Het gaat niet per se om je vechtkunsten
Denk dat het iets dieper zit dan dat.
Verkeerde topic?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:04 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Ach de vvd is dan de partij voor de middenstander met een eigen ijzerwarenwinkel. Ze hebben wel wat in de economische melk te brokkelen, maar evengoed het intellect van een strandbal.
Vroeger lag dat anders, maar tijden veranderen.
Edit: wat de neuk?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef VanHelsing het volgende:
Verkapt KLB-topic?"Vrouwen vallen niet op lieve mannen.."
Overigens, terecht, een man die alleen maar lief kan zijn mist ballen en is dus geen echte man
Maar een vrouw zit meestal ook niet te wachten op een dominante eikel die haar mishandeld..
Gelukkig is er ook een middenweg: de alpha-man
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:55 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Da's waar.Maar dit geen huilie-huilie-topic, maar meer een algemene vraag.
alpha man vind ik wel redelijk een dominanante eikel... alpha man houdt sowieso in dat je dominant ben, dus ik weet niet waar jij je woordenboek vandaan hebt?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef VanHelsing het volgende:
Verkapt KLB-topic?"Vrouwen vallen niet op lieve mannen.."
Overigens, terecht, een man die alleen maar lief kan zijn mist ballen en is dus geen echte man
Maar een vrouw zit meestal ook niet te wachten op een dominante eikel die haar mishandeld..
Gelukkig is er ook een middenweg: de alpha-man
Als jij zo lief bent dat je niks terug durft te zeggen en alles over je heen laat lopen, omdat je anders niet aardig bent is ook weer zoiets hèquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:09 schreef ahnuld het volgende:
Mensen die zeggen dat je een eikel moet zijn om chicks te krijgen.
Maar je hebt toch ook van die mensen die ontzettend arrogant zijn om hun onzekerheid te verbergen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij zo lief bent dat je niks terug durft te zeggen en alles over je heen laat lopen, omdat je anders niet aardig bent is ook weer zoiets hè
Maar zekerheid kan zeker gepaard gaan met aardig/lief zijn, hoewel gepaard met arrogantie er helemaal geen onzekerheid bestaat -> vrij zekere mensen soort van.
Dusja, in letterlijke betekenis klopt er geen F van, maar ik begrijp de uitspraak wel.
Dat zeggen ze ja, nou die mogen van mij de tifus krijgen, leren ze maar normaal doenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:57 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook van die mensen die ontzettend arrogant zijn om hun onzekerheid te verbergen?
Nog los van de definitie.. "dominant" is niet gelijk aan "een dominante eikel." Je kunt ook gewoon gecontroleerd dominant zijn (zeg maar de verantwoordelijke zelfverzekerde succesvolle leider, die zich als het moet ook kan gedragen als een eikel), terwijl een dominante eikel zoals jij het bedoeld meer weg heeft van een losgeslagen barbaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
alpha man vind ik wel redelijk een dominanante eikel... alpha man houdt sowieso in dat je dominant ben, dus ik weet niet waar jij je woordenboek vandaan hebt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |