Ik denk altijd maar aan lopen. Je loopt maar andersom is het loop je.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Daar was ik over aan het twijfelen maar het is toch je raadt stam +t ,maar die is gebiedende wijs natuurlijk
Het is inderdaad 'je raadt' maar jij zei 'raad je' en dan is het zonder t.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Daar was ik over aan het twijfelen maar het is toch je raadt stam +t ,maar die is gebiedende wijs natuurlijk
Ja dat bedacht ik ook net met doen is het doe jequote:Op donderdag 14 juli 2011 19:44 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar aan lopen. Je loopt maar andersom is het loop je.
Da's een eufemisme voor P&P sex. Not my cup of "tea".quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:45 schreef indaha het volgende:
Hebben we al wat te vieren of is deze TT alvast voor morgen voor Beetle
Er zit vooruitgang inquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:46 schreef Oognip het volgende:
Oscar ligt heel hard op mijn schoot te kroelen en te spinnen. Op mijn laptop weliswaar maar toch
Nee mijn hobby is het ook nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's een eufemisme voor P&P sex. Not my cup of "tea".
Het mocht niet van MMquote:
Stuur je mij er ook een anders mag je niet meer klagen dat je geen kaartje van me krijgtquote:
Dat vind ik niet gek dat het niet mocht, je komt er nooit meer vanaf.quote:
Ooohh, MM, je weet toch dat ik zulke dingen niet doorstuur.quote:
Met mijn naam.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Stuur je mij er ook een anders mag je niet meer klagen dat je geen kaartje van me krijgt
Maar die waren niet zo bang in het beginquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:03 schreef DanseMacabre het volgende:
![]()
Ik heb hier twee stoere katertjes rondlopen.
En Jip.
Zoals ik al zei zijn ze bij postanaal niet zo slim om kaartjes te brengen zonder adres dus doe maar met adresquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:02 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Met mijn naam.
Of ook m'n adres?
ik kreeg nog een mailtje van cursus dat ze volgende week een losloopwandeling gaan doen..en dan wel de biefstuk meenemen!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:03 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik weet hoe Multi in het echt heet.
Shadow.
O heerlijk iemand die net zo is als ik,quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
haha die oscar
Ik as vanmiddag ean aan het verschonen boven en hoor een hoop gekwetter. Kijk uit het raam en zie Fire met een (helaas al door hem gedode) ekster in zijn bek. Dus ik gooi nog wat uit het raam richting hem maar hij liet mooi niet los. Dus ik snel snel de schone luier om en loop snel naar beneden om het kattenluikje dicht te doen. Doe ik de deur naar de woonkamer op zie ik zo die dode ekster in de woonkamer liggen.
* ferrari_rood heeft snel de woonkamer deur dicht gedaan zodat hij hem niet mee naar boven zou nemen en is boven met ean op mr f_r gaan wachten
En Fire maar jaken beneden om te vertellen dat hij wat had voor mij.
Stuur es door.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
ik kreeg nog een mailtje van cursus dat ze volgende week een losloopwandeling gaan doen..en dan wel de biefstuk meenemen!!!
Had het wel willen zien, Shadow die pleite is.
Winge.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mijn naam is stomHebben mn ouders niet goed gedaan
Hoezo ,volgens mij lijkt hij op mijn naam en ik vind hem goed te doen hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Oh dat zou ik zo erg vinden! Arme ekster.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
haha die oscar
Ik as vanmiddag ean aan het verschonen boven en hoor een hoop gekwetter. Kijk uit het raam en zie Fire met een (helaas al door hem gedode) ekster in zijn bek. Dus ik gooi nog wat uit het raam richting hem maar hij liet mooi niet los. Dus ik snel snel de schone luier om en loop snel naar beneden om het kattenluikje dicht te doen. Doe ik de deur naar de woonkamer op zie ik zo die dode ekster in de woonkamer liggen.
* ferrari_rood heeft snel de woonkamer deur dicht gedaan zodat hij hem niet mee naar boven zou nemen en is boven met ean op mr f_r gaan wachten
En Fire maar jaken beneden om te vertellen dat hij wat had voor mij.
Heel stoer,quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:02 schreef Oognip het volgende:
[Crosspost]
Hoe stoer is deze kater?
[ afbeelding ]
Een poos geleden bracht Zorro 's morgens een koolmeesje op bed. Die heb ik toen in de sprei gewikkeld in een andere kamer gelegd en vriend 's avonds op laten ruimen. En toen ik dus 's morgens vroeg het bed verschonen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef indaha het volgende:
[..]
O heerlijk iemand die net zo is als ik,ik roep ook altijd manlief voor zulke karweitjes.
Stommer dan die van mij kan nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind hem gewoon saaiquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoezo ,volgens mij lijkt hij op mijn naam en ik vind hem goed te doen hoor
Nope, maar ook niet verwacht. Ze staan pas net op de site.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Heel stoer,heb je al reacties gehad?
Je doet net of je een afschuwelijke naam hebt, valt toch best mee? Hij is juist apartquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Een poos geleden bracht Zorro 's morgens een koolmeesje op bed. Die heb ik toen in de sprei gewikkeld in een andere kamer gelegd en vriend 's avonds op laten ruimen. En toen ik dus 's morgens vroeg het bed verschonen.
[..]
Stommer dan die van mij kan niet
Ja vind ik ook,quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je doet net of je een afschuwelijke naam hebt, valt toch best mee? Hij is juist apart
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga maar eens een fles geven en de laptop vast mee naar boven nemen.
Ean heeft vandaag haar inentingen gekregen dus als ze erg verdrietig is mag ze bij mij in bed liggen
Knuffel voor Ean en mama, zielig is dat voor zo'n kleintjequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga maar eens een fles geven en de laptop vast mee naar boven nemen.
Ean heeft vandaag haar inentingen gekregen dus als ze erg verdrietig is mag ze bij mij in bed liggen
Ja idd, als dat kind zo met hem blijft sleuren en ze hem en kind niet opvoeden zal hij misschien ooit iets terugdoen en dan heeft de hond het gedaan.quote:
Zwem zequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:37 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga lekker zwemmen met Oognip, tot later
Oh ja! Omkleden dat moest ik nogquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:37 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga lekker zwemmen met Oognip, tot later
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
dochtertje van mn broer toen ze net 4 was met mini Jazz
Oooh.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
dochtertje van mn broer toen ze net 4 was met mini Jazz
Die is niet zo verrassend; kan jij ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:33 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil eigenlijk Elies haar karakteroordeel over jou weleens horen
Dat zal die wel niet zo leuk vinden, arme Sjonquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja naja Thessa is 4 en die kan al 6 aangelijnde honden uitlaten, Syyyyylvaaaaaanoo is sowieso een jaar jonger en die pup is toch al bang, dat is echt geen combi, zeker niet zonder toezicht, flapdrollen.
Sjon is aan zn muilkorf aan het wennen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Die meiden willen hier helemaal niet logeren omdat ik een leuke tante ben hoor, ze komen voor de honden
O dat is idd heel jammer vooral omdat alles zo snel ging toenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier is het ook net herfst ik waaide bijna weg toen ik het z-huis uitliep
Ik heb gisteren alle geheugenkaartjes op de externe schijf gezet. En nu weet ik ook weer waarom ik dat steeds uitstelde. Ik wist wel dat de 1e foto's van ean allemaal mislukt zijn. in het z-huis hadden ze de stand van het fototoestel veranderd. Ik moest er toch wel een beetje van huilen
En daarna ga je nooit meer naar bed?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
En waaaaaar is Greys?
Nog maar 1 nachtje slapen!![]()
Wij gaan Q haar huis helemaal niet warmen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, begrijp ik het goed dat je volgende week gaat housewarmen bij Q!![]()
Niet douchen daar en niets aannemen qua drinken
DM!quote:
Ach gos.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, Frummel blijkt een forse heupafwijking te hebben en moet een hele lange tijd in een spreidbroek, arme stakker
A gossiequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, Frummel blijkt een forse heupafwijking te hebben en moet een hele lange tijd in een spreidbroek, arme stakker
arme frummel kan het door haar stuitligging komen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Zusje heeft er zelf ook een half jaar in gezeten, maar ze past dus straks nergens meer in qua kinderstoel, maxicosi e.d. en da's wel heul lastigquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach gos.Gelukkig hebben die kleintjes er nooit veel last van geloof ik. Maar leuk is het niet.
Dat kan, maar ze is dus ook erfelijk belast.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
arme frummel kan het door haar stuitligging komen?
ouders en schoonouders hadden geen fototoestel mee het ging allemaal zo snel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar normaal check ik echt altijd als ik een foto maakt of ie gelukt is, nu dus gewoon helemaal niet.
Ik baal echt, hij had zoooooo leuk kunnen zijn![]()
Hebben je ouders of schoonouders geen foto's gemaakt in het ziekenhuis die eerste tijd die wel gelukt zijn?
Ik kan me ergens wel goed voorstellen dat je vriend zn hoofd er niet naar stond
Ow ja, dan krijg je die praktische bezwaren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zusje heeft er zelf ook een half jaar in gezeten, maar ze past dus straks nergens meer in qua kinderstoel, maxicosi e.d. en da's wel heul lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik las het al balen zeg. Ik hoop zelf in september ander nieuws te horenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kan, maar ze is dus ook erfelijk belast.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, dan krijg je die praktische bezwaren.![]()
Maar er zit toch een handvat tussen de beentjes dan?
Daar aan tilde ik Zusje vroegah ook altijd op en dan kieperde ze achteroverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar aan tilde ik Zusje vroegah ook altijd op en dan kieperde ze achterover
Dat vond m'n moeder nietquote:
Ach dat is niet leuk,quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Kinderen hebben er zelf idd geen last van gelukkig en Zusje is nu een gezonde meid van bijna 27quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach dat is niet leuk,mijn nichtje heeft dat vroeger ook gehad maar wij vonden het erger als zijzelf idd.
Maar het is helemaal goedgekomen , het is nu een gezonde meid van 19
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Arme frummel IngMaar zo'n kleintje merkt er zelf gelukkig nog vrij weinig van denk ik.
Ik was er bij Puck ook bang voor wegens erfelijke belasting maar bij hem was alles goed.
Dit is de eerste foto die ik heb van mij met Christan. En dat was dus pas ruim 2 uur na zijn geboortequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef ferrari_rood het volgende:
ouders en schoonouders hadden geen fototoestel mee het ging allemaal zo snel.
Toen ik eindelijk boven was had vriend door dat de instellingen niet goed waren en vanaf toen zijn er betere foto's. Ik vind het gewoon zo jammer dat ik haar eerste uren ook niet terug kan zien.
Ik weet er gewoon echt bijna niks meer van en ze zouden het 1e contact filmen maar ook daar stond de camera in 1e instantie niet goed. Ik heb dus geen beeld van dat ik haar aangereikt krijgt.
Ik keek het laatst terug en heel veel wist ik gewoon echt niet meer.
Niet doen bij Frummel hoor!quote:
Dan slaat Zusje me denk ikquote:
Ja, dat was ook fijn, maar ik had toen dus al een paar uur gemist. En voor de ks was ik ook al niet al te helder meer dus daar ben ik ook stukken kwijt. qltel heeft me echt bij moeten praten, want sommige dingen wist ik echt niet meer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef ferrari_rood het volgende:
ach wat mooi rewimo
dat jij hem al op de verkoever kreeg is wel bijzonder volgens mij
Heb je Nacho al laten inslapen?quote:
Ooh, jammer dat je niet echt consequent bentquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik stond te lachen in de Jumbo toen je smste
Dabedoellik. Je schaamt je er niet voor.quote:
Ing en ik kunnen vast al wat vertalen als je dat wil.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:28 schreef Qwea het volgende:
Ik heb zo een verwijsbrief vanmorgen gehaald van de HA voor de neuroloog... maar ik geloof dat ik de helft van die brief moet gaan googlen, want ik snap er geen fuck van
Oki :quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dabedoellik. Je schaamt je er niet voor.
[..]
Ing en ik kunnen vast al wat vertalen als je dat wil.
Nee, ik shit je niet. Hij heeft me niet aangeraaktquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Palpatie = drukken op de wervels in jouw geval
Wortels zitten aan je wervels, hij zal daar heus wel aan het drukken zijn geweest.
Lumbaal = lendenen, dus je ruggewervels in de onderrug, vlakboven den bipsebaps
Discusprolabering = inzakking van de wervel = hernia
Radiculopathie = beklemming van een wortelzenuw = tgv hernia
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik shit je niet. Hij heeft me niet aangeraakt
Bijnaaaaquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:40 schreef Qwea het volgende:
Naja, maakt ook niet uit. Is het al 11 aug?
Nee, helemaal niks. Enige wat ik moest doen was gaan zitten zoals altijd. Na 2 min heb ik dat opgegeven en ben ik gaan staan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen![]()
![]()
Moest je bukken en bewegen enzo?
Palperen moet je toch echt lichamelijk contact voor hebben
Het lijkt wel herfst, ik haalde net mijn moeder even op bij station zuid maar alles ligt ook vol met bladeren en takkenquote:
Zwolle?! en 19?!?!!? euro aan verzendkosten? What the fuck?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n nieuwe fancpu-dinges is geleverd en hij is heerlijk stil![]()
DHL had gisteren een briefje achter gelaten dat ze het vandaag nogmaals zouden aanbieden en indien niet thuis kon ik het uit Zwolle halen.
Ik ga toch gvd geen 19 euro verzendkosten betalen om er vervolgens nog 100 km voor te moeten rijden![]()
Dus briefje op de deur dat ie het onder de overkapping moest leggen en dat had ie gedaan.
Had zelfs het briefje nog van de deur gehaald
En niet ff zwaaien?!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Het lijkt wel herfst, ik haalde net mijn moeder even op bij station zuid maar alles ligt ook vol met bladeren en takken
Echt he! Uitsloofsterquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Ah, Ing heeft het al geregeld.![]()
Raar verhaal idd. Je zou toch op zijn minst een lichamelijk onderzoek verwachten. Aan de andere kant kan de HA er weinig mee en moet je toch naar de neuroloog. Heb je in ieder geval één arts minder die je bepotelt.![]()
Hoe kom je toch aan al die aandoeningen Q?
Ik hou van bepotelt wordenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Ah, Ing heeft het al geregeld.![]()
Raar verhaal idd. Je zou toch op zijn minst een lichamelijk onderzoek verwachten. Aan de andere kant kan de HA er weinig mee en moet je toch naar de neuroloog. Heb je in ieder geval één arts minder die je bepotelt.![]()
Hoe kom je toch aan al die aandoeningen Q?
Ik moest lachenquote:
Waaaarom zou je om 11 uur 's avonds in de storm ook nog naar buiten gaan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
En niet ff zwaaien?!
Ik durf niet naar buiten. Het is nat. Ik ben bang dat ik uitglij
CAT!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waaaarom zou je om 11 uur 's avonds in de storm ook nog naar buiten gaan?![]()
Laat MM maar lopen met Balou.![]()
De katten hadden bedacht dat de kattekamer en rondlopen in een stikdonkere natte tuin veul leuker was dan bij mij in de woonkamer liggen.Ook goed, deur is nu dicht. Ik ga wel naar Puma.
Hoe heten mijn katten?quote:
Nu snap ik je verbazing, nee teleurstelling.quote:
Ja, omdat je bepoteld wil worden.quote:Ja geen idee hoe ik eraan komHet is ook echt van alles
Hij had afgelopen tijd weer heel erg veel last van zijn huid, nu een andere kuur gehad en veel gewassen. Hij heeft weer heel erg weinig haar en kale plekken maar het lijkt weer rustiger te worden. Twee weken terug was ik echt even bang dat we richting het einde gingen met hemquote:
Hij heeft er één gehad en die heeft hij vakkundig geslooptquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:46 schreef Qwea het volgende:
vindt elco een brokjesbal kewl senes? En heeft ie er al 1?
En moet je een stickerkaart voor een schort bij de lidl?
Ja, hoerig.quote:
Aaah damn. Nog steeds die kut plekken dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:51 schreef senesta het volgende:
Hij had afgelopen tijd weer heel erg veel last van zijn huid, nu een andere kuur gehad en veel gewassen. Hij heeft weer heel erg weinig haar en kale plekken maar het lijkt weer rustiger te worden. Twee weken terug was ik echt even bang dat we richting het einde gingen met hem![]()
Die heb ik ook voor Baloe. Hebben? Baloe blieft hem nietquote:Hij heeft er één gehad en die heeft hij vakkundig geslooptZo'n blauwe met pootjes erop had hij. Hij heeft het hele binnenwerk eruit gesloopt toen
We gebruiken nu de kong af en toe weer maar hij is nog steeds het gelukkigste met een simpele kluif.
Nee, niet echt. Zal er morgen weer eens wat in doen! Ooh ja! Jij had de kong en niet hara!quote:Gebruik jij de kong nog wel eens? Ik heb er ook één voor mijn vogel
Kon je voor schorten sparen of zo Q?
Oh das balen iddquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zusje heeft er zelf ook een half jaar in gezeten, maar ze past dus straks nergens meer in qua kinderstoel, maxicosi e.d. en da's wel heul lastig
Als ik het goed heb :quote:
Haaaai Tombo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik het goed heb :
Satsu, Naartjie, Yoko
WTF ik kom net binnenquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WTF ik kom net binnen
En ik weet nooit of het Satsu of Satzu is
En ik dacht eerst altijd Naartje , als in, nare kat![]()
Als ik het weet pm ik het (kan ze volgende week pas versturenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:02 schreef ferrari_rood het volgende:
arme elco
tombo pm je mij even je bankgegevens + het bedrag en de verzendkosten van de brossen dan maak ik het over
Kwam uit Zweden geloof ikquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zwolle?! en 19?!?!!? euro aan verzendkosten? What the fuck?
En je kon ze niet halen bij de IKEA?quote:
Nee, helaasquote:
Als je het maar doet ik heb een hekel aan schuldenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik het weet pm ik het (kan ze volgende week pas versturen)
Seborroe, nooit van gehoord. Even googlen zoquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:04 schreef senesta het volgende:
Hij heeft Seborroe en dat gaat denk ik niet meer over, door de kuren kunnen we het een beetje indammen en hij heeft periodes waarin het beter gaat dan andere maar het is echt echt een enorm nare aandoening.
En ik denk dat je die bal beter kan geven aan een hond die hem heel gaat houdenIk denk dat hij hem binnen twee dagen weer gemold heeft
![]()
En ik denk dat ik ruzie krijg als ik dat schort ga dragen, ik heb er van Samara één gehad voor moederdag![]()
Hoe gaat het met Baloe verder nu?
Voor mij heb je niet debiel veel meegenomen toch? 1 is genoeg hoor!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik het weet pm ik het (kan ze volgende week pas versturen)
De pleuris. Voordeliger dan hier in NL?quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Seborroe, nooit van gehoord. Even googlen zo
Met Baloe gaat het vrij goed. Die had brood gejat van een kindje, dus daar kwam de jeuk van. Hij heeft het ietwat moeilijk met opstaan vanaf het laminaat, dus ik laat hem grotendeels op zijn matras liggen, want opstaan daarvan gaat makkelijker.
Verder is hij aan het eikelen, want zo'n 10x er dag flikkert hij zijn bal onder de bank en gaat hij ervoor liggen om vervolgens debiel hard te gaan piepenOf wij even de bal willen pakken.
Gaat goed dus, gelukkigOuwe knorrepot
Was hier niet te krijgen, alleen bij Asus zelfquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
De pleuris. Voordeliger dan hier in NL?
Die raakt Tombo vast wel kwijt aan mensen die ze leuk vindt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor mij heb je niet debiel veel meegenomen toch? 1 is genoeg hoor!
Straks is het niet te vreten
Is dat erop? Damn, ik had Puma-tijd gepland en op haar kamer is geen tv. Ah well, ik duik dadelijk toch mijn bedje in.quote:
Ik heb voor ieder 1 pak mee, ik moet nu al zien hoe ik 15 pakken meekrijgquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor mij heb je niet debiel veel meegenomen toch? 1 is genoeg hoor!
Straks is het niet te vreten
OMG!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb voor ieder 1 pak mee, ik moet nu al zien hoe ik 15 pakken meekrijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OMG!Dadelijk moet je een extra tas inchecken!
het zijn blokjes, geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg om misselijk van te worden iig
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
hier doet ie hetquote:
Whelp.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het zijn blokjes, geen idee
Genoeg om misselijk van te worden iig
Jaquote:
Ik heb gewoon 2 vinkjes!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
JaTenminste, vanaf eind van de middag kon ik ook niet Whatsappen en S ook niet.
Heb het op twitter opgezocht en heel veel mensen hadden er last van!
Ik was vanavond het huis puppyproof aan het maken (moet morgen nog even verder![]()
) maar Bink heeft het kussen al ingepikt
![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:22 schreef ElisaB het volgende:
Mijn kantoor staat weer vol grondwater. En de kelder staat dit keer ook blank. De convectorput begint vol te stromen en het water komt langs de rand van ons grote kozijn ook naar binnen. En dat allemaal al uren.
Ik ben niet heel snel uit mijn humeur, maar nu ben ik het ff een keer goed zat zeg
Whatsapp was trending topic op twitter vandaagquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2 vinkjes!
Ik heb KPN, scheelt dat?Oh wacht, naar Hara verstuurt ie hem niet
Dat snap ikquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:22 schreef ElisaB het volgende:
Mijn kantoor staat weer vol grondwater. En de kelder staat dit keer ook blank. De convectorput begint vol te stromen en het water komt langs de rand van ons grote kozijn ook naar binnen. En dat allemaal al uren.
Ik ben niet heel snel uit mijn humeur, maar nu ben ik het ff een keer goed zat zeg
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:22 schreef ElisaB het volgende:
Tsja, de hele grindvloer weer vol met van de geel-bruine smurrie. Jaksquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Een mens zou om veel minder al een kwade bui krijgen.
Ik heb nergens last van gehad, heb met hara eerder ook gewoon gewhatsappt!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Whatsapp was trending topic op twitter vandaag
Allemaal binnen- en buitenlandse klagers dat het niet werkte!
Dweilen met de hemelpoorten open schiet ook niet echt op natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja, de hele grindvloer weer vol met van de geel-bruine smurrie. Jaks
Maar goed; je doet er nix aan. Het leek even droog te worden, maar het giet weer
Dan was je een van de weinigenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van gehad, heb met hara eerder ook gewoon gewhatsappt!En met anderen ook 2 vinkjes (geen antwoord, maar dat is een ander verhaal
)
Hmm, meerdere keren dan waarschijnlijk?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Senes, ik wilde je net deze link laten lezen (nou, dan alsnog maar ff)
http://nieuwsforyou.blogs(...)juli-2011-14-07.html
Maar je whatsapp komt net aan
Jeetje Elies, dat is goed balen zegquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:22 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb ook nergens last van!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van gehad, heb met hara eerder ook gewoon gewhatsappt!En met anderen ook 2 vinkjes (geen antwoord, maar dat is een ander verhaal
)
Het is grondwater, dus dweilen heeft geen zin; het stroomt er net zo hard weer in. En toch blijf ik het proberenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:24 schreef tombolafan het volgende:
Dat snap ikAls ik in Nederland was zou ik je komen helpen dweilen
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens last van!
Maar ik heb dan ook geen whatsapp.
Flauw he?![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
Hm, ik hoop echt dat het nieuwe hondje van groene bankjes houdt![]()
[ afbeelding ]
Met een Binkvormig deukie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
Hm, ik hoop echt dat het nieuwe hondje van groene bankjes houdt![]()
[ afbeelding ]
Aaaahquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:29 schreef ElisaB het volgende:
Wat wel écht erg is: had ik net van die gave nieuwe spaanse pantoffels, sta ik ermee in de gele derrie net
Gofter: naar de klote
Owkee,. ben dr weer weg van
Of van vastplakken met dubbelzijdig plakbandquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:29 schreef senesta het volgende:
Het is gewoon een kwestie van even testen
Thnx dear, maar het moet er de komende dagen gewoon weer uitzakkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
Elies, heel veel sterkte
Kan ik je morgenochtend ergens mee komen helpen anders?
Gil maar! Ik hoef 's middags pas weg! Je weet me te vinden.
Ik zit in tha far natuurlijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan was je een van de weinigen
Tenminste, zo na vier uur geloof ik ging het mis hier.
Zie ook twitter: http://twitter.com/#!/search/whatsapp
Ik ga het je binnenkort vertellen; zodra het bovenborrelt, ben jij de eerstequote:Op donderdag 14 juli 2011 23:34 schreef Mama_Mia het volgende:
Mag ik je nog vragen naar jouw mening over mij? Ik hoorde van Oognip dat jij goed mensenkennis hadMaar als je ff niet in de stemming bent begrijp ik dat
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga het je binnenkort vertellen; zodra het bovenborrelt, ben jij de eerste
Ow, da's gezelligquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:40 schreef Mama_Mia het volgende:
![]()
dan schep ik alvast in gedachten wat emmertjes water je kamer uit
Ach nat ben ik vandaag toch al een aantal keren gewordenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's gezellig![]()
Doe je kaplaarsjes aan, want het is vrij vies
Misschien weet Greys nog wel een adresje, die had echt super rubber laarsjesquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:45 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ach nat ben ik vandaag toch al een aantal keren gewordenkreeg nog een plens over me heen toen ik vlakbij de deur was
van het dak af
Ik heb geen hipperdepippe laarsjes alleen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien weet Greys nog wel een adresje, die had echt super rubber laarsjes
Nou zo te lezen had men er in tha far ook last vanquote:
Jaquote:
Bwoehahahahaquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien weet Greys nog wel een adresje, die had echt super rubber laarsjes
Ja ik ben er nog, gevondenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
maar dan heb ik geen excuus meer om binnen te blijven met rot weer
Tomboooo, ben je er nog?had je nog van die walker chips gevonden?
Ik probeerde foto's te vinden maar dat is nog lastigquote:
Onder het tafelblad, in zo'n vak, liggen snoertjes van opladers enzo. Die moeten allemaal weg zeker?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Komt goed, ben zo benieuwd hoe het gaat als ze thuis is. Opeens zon drukke pup in huis
Klopt dat zijn de enigequote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog, gevondenzak met 6 uitdeelzakjes hadden ze alleen
Ik probeer ook de foto te vindenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik probeerde foto's te vinden maar dat is nog lastigHet waren toch van die oranje roze gebloemde?
[SC] deel 82, met sneeuw in de avatars en voorbereidde kerstquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer ook de foto te vinden
En precies, oranje roze
Dat zou ik maar wel doen jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Onder het tafelblad, in zo'n vak, liggen snoertjes van opladers enzo. Die moeten allemaal weg zeker?Bink kijkt er niet naar om, die sloopt nooit iets, nooit gedaan ook.
Ik ga alle losse frummels morgen nog maar wat verder weghalen. Het lasermuisje van Boor is vast ook niet veilig
Ow, photobucket opgeruimdquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:59 schreef senesta het volgende:
En:
SC 516 - Met extragraties coole nieuwe OP
Coolquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip, ik kan trouwens een gratis biebpas krijgen
Ja hequote:
Zeker fijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja hekan ik daar lekker boeken lezen
maar eerst jouw cadeautje lezen
Omdat je daar kennelijk recht op hebt als je kwijtschelding krijgt van gemeentelijke belastingenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zeker fijn
Maar waarom krijg je hem gratis?
Das gek! Maar wel leuk voor jequote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Omdat je daar kennelijk recht op hebt als je kwijtschelding krijgt van gemeentelijke belastingen
Gb heeft er ook eentje, kan je haar misschien ff vragen wat voor maat dat is en hoe hij bevalt!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:10 schreef senesta het volgende:
Ik wil voor mijn verjaardag een e-reader kopen, nou weet ik dat er hier gebruikers zijn, wat is nou een fijne maat reader? Ik zie grotere en kleinere maar die kleinere lijken me niet prettig. Maar misschien heb ik dat helemaal mis hoor
Ik heb een kleintje, een BeBook Mini.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:10 schreef senesta het volgende:
Ik wil voor mijn verjaardag een e-reader kopen, nou weet ik dat er hier gebruikers zijn, wat is nou een fijne maat reader? Ik zie grotere en kleinere maar die kleinere lijken me niet prettig. Maar misschien heb ik dat helemaal mis hoor
Heb je er zin in Greys?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Gb heeft er ook eentje, kan je haar misschien ff vragen wat voor maat dat is en hoe hij bevalt!
Ze had hem zaterdag mee voor in de trein toen ze naar de sauna kwam
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:15 schreef tombolafan het volgende:
Zin in morgen
Zin in volgende week zaterdag
Morgen naar huis en volgende week mini-sushi-meetquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:16 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Wat is er dan?
Ik ga volgende week zondag Careltje kijken.
Jaquote:
ONS ALLEMAALquote:
Plannen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:35 schreef senesta het volgende:
Komt vast goed GreysKun je het niet plannen op je telefoon?
Wat voor riem heb je? Ik hoor veel goede verhalen over de BUN-GEE PUP-EEquote:
Is die ook wel handig voor cursus ook? Misschien beter daarna.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat voor riem heb je? Ik hoor veel goede verhalen over de BUN-GEE PUP-EE
Dat klinkt alsof je daar je pup mee over straat kunt katapulterenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat voor riem heb je? Ik hoor veel goede verhalen over de BUN-GEE PUP-EE
Ow!quote:
Nee, juist niet. Kijk: http://www.bungeepupee.eu/de-oplossing.phpquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je daar je pup mee over straat kunt katapulteren
Ik heb deze: http://www.zooplus.nl/sho(...)n_lijnen/sets/212457
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow!Ik ga het morgen wel even uitzoeken via ovovovovnegentwee ofzoiets
En dan nog bedenken waar ik moet parkeren bij Zoetermeer. Ik weet het echt niet![]()
OV-n00b.
Ik zit het net te lezenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Kijk: http://www.bungeepupee.eu/de-oplossing.php
als je alleen moet treinen kun je beter naar ns.nl kijkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow!Ik ga het morgen wel even uitzoeken via ovovovovnegentwee ofzoiets
En dan nog bedenken waar ik moet parkeren bij Zoetermeer. Ik weet het echt niet![]()
OV-n00b.
Ah eerst bietje spek kweken dusquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit het net te lezen
Maar:
Wanneer u de juiste hondenriem uitkiest voor uw kleine hond, houdt u er dan rekening mee dat uw hond minstens 10 pounds (4½ kg) is vanwege het gewicht van de haak
Beetle weegt nog geen 4 kg. Da's nog een schrieltje.
Ik zou dan toch de laatste doen denk ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:43 schreef Harajuku. het volgende:
Honden tot maximaal 65 pounds (29,5 kg)
Charlie Lex zitten rond de 30, soms iets meer, soms iets minder. Dan kan ik toch beter deze doen dan die tot 74kg, ook al scharen ze wel de Golden onder die laatste?
Nee hij ziet er veel zwaarder uit dan dat hij weegt! Toen ik hem van de grond pakte schrok ik er van, half zo licht als Bink, idioot he? Maar bij ons komt ie vast snel aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah eerst bietje spek kweken dus
Hij ziet er niet uit als een schrieltje op de foto's, wat kan dat vertekenen dan he?
Dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hij ziet er veel zwaarder uit dan dat hij weegt! Toen ik hem van de grond pakte schrok ik er van, half zo licht als Bink, idioot he? Maar bij ons komt ie vast snel aanHet is nu meer haar dan hondje.
Ik wil ook rozequote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
Misschien koop ik die (roze![]()
) bung-ee dinges wel als Beetle wat vlees op de botjes heeft gekregen
Thanks Tombo, dan kijk ik op ns.nl!
Ja? Oh ahaha terwijl ik dit type lees ik ditquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou dan toch de laatste doen denk ik.
Mja, dan die 74kg als ze 29 wegen en veel trekken wordt daar gezegd, maar Charlie trekt op zich niet heel veel, alleen schiet ie soms snel weg omdat ie daar wil ruiken of zo, ook al lopen we daar drie seconden later gewoon langs en hij er dus sowieso wel komtquote:
Bokkensprongenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:51 schreef Harajuku. het volgende:
Kak hè, das ook niet goedkoop! Charlie trekt niet zoveel dus ik denk toch dat ik dan voor max 30kg ga. Morgen tante even polsen, dan kunnen we er gelijk twee nemen. Lex trekt meer of nu ja, maakt bokkensprongen dus die moet dan wel 74kg denk ik.
Ja sowieso mag ze wel echt wat meer spek op de botjes, dan voelt ze niet zo breekbaarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel
Lekker verwennenPuppies horen wel een beetje spek te hebben toch?
Hills CD brokjes van Boor, handje, 's ochtends. Mocht van de DA (kat geen hondenvoer, maar hond mocht die brokjes gerust eten).quote:
Vragen, vragen, vragenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:01 schreef Greys het volgende:
Dus ik twijfel of ik van het nieuwe hondje een brokjeshond ga maken en zo ja, welke brokken dan. Of dat ik er af en toe vers voer bij geef. Of alléén maar vers (al lijkt me dat best een gedoe).
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vragen, vragen, vragen![]()
En weet je wat het mooie is: overmorgen weet je het gewoon
Ik hoef niets te zeggen, ik wil alleen zeggen dat KVV weinig gedoe is, zeker als je er na een paar weken routine in hebt. BARF zou ik ook niet aan beginnenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:01 schreef Greys het volgende:
Dus ik twijfel of ik van het nieuwe hondje een brokjeshond ga maken en zo ja, welke brokken dan. Of dat ik er af en toe vers voer bij geef. Of alléén maar vers (al lijkt me dat best een gedoe).
Het is voornamelijk voor thuis, ik ben niet zo heel veel weg maar als ik weg ga dan wil ik hem wel mee kunnen nemen natuurlijk dus overdreven groot is niet handig dan denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:00 schreef ElisaB het volgende:
Senes
Het hangt ervan af waar je je eReader wilt gaan gebruiken (denk ik). Als je 'm steeds wil meenemen, dan is een kleintje natuurlijk het prettigst. Ik heb zelf de Sony PRS600 (6 inch) en ik zou zeker niet kleiner willen. Mijn moeder heeft 9,7 inch; een verademing (tenzij je er steeds mee op stap wilt)!
Ja, dat sowieso. Ik zou haar ook eerst op de brokken zetten die je nu hebt (neem aan dat ze in het gastgezin ook brokken kreeg) dan kan je ook gewoon even inlezen en besluiten waar je het meer mee eens bent.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:04 schreef tombolafan het volgende:
Je kan haar ook eerst met de anderen mee laten eten en later nog op vers zetten
Maar BeetleBaby is keijong! BB en Boris kunnen prima op versquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:06 schreef senesta het volgende:
Ik voer Elco geen vers omdat ik hem te oud vind om nog over te zetten, hij krijgt wel graanvrije brok net als de katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |