Ik denk altijd maar aan lopen. Je loopt maar andersom is het loop je.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Daar was ik over aan het twijfelen maar het is toch je raadt stam +t ,maar die is gebiedende wijs natuurlijk
Het is inderdaad 'je raadt' maar jij zei 'raad je' en dan is het zonder t.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Daar was ik over aan het twijfelen maar het is toch je raadt stam +t ,maar die is gebiedende wijs natuurlijk
Ja dat bedacht ik ook net met doen is het doe jequote:Op donderdag 14 juli 2011 19:44 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar aan lopen. Je loopt maar andersom is het loop je.
Da's een eufemisme voor P&P sex. Not my cup of "tea".quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:45 schreef indaha het volgende:
Hebben we al wat te vieren of is deze TT alvast voor morgen voor Beetle
Er zit vooruitgang inquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:46 schreef Oognip het volgende:
Oscar ligt heel hard op mijn schoot te kroelen en te spinnen. Op mijn laptop weliswaar maar toch
Nee mijn hobby is het ook nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's een eufemisme voor P&P sex. Not my cup of "tea".
Het mocht niet van MMquote:
Stuur je mij er ook een anders mag je niet meer klagen dat je geen kaartje van me krijgtquote:
Dat vind ik niet gek dat het niet mocht, je komt er nooit meer vanaf.quote:
Ooohh, MM, je weet toch dat ik zulke dingen niet doorstuur.quote:
Met mijn naam.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Stuur je mij er ook een anders mag je niet meer klagen dat je geen kaartje van me krijgt
Maar die waren niet zo bang in het beginquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:03 schreef DanseMacabre het volgende:
![]()
Ik heb hier twee stoere katertjes rondlopen.
En Jip.
Zoals ik al zei zijn ze bij postanaal niet zo slim om kaartjes te brengen zonder adres dus doe maar met adresquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:02 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Met mijn naam.
Of ook m'n adres?
ik kreeg nog een mailtje van cursus dat ze volgende week een losloopwandeling gaan doen..en dan wel de biefstuk meenemen!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:03 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik weet hoe Multi in het echt heet.
Shadow.
O heerlijk iemand die net zo is als ik,quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
haha die oscar
Ik as vanmiddag ean aan het verschonen boven en hoor een hoop gekwetter. Kijk uit het raam en zie Fire met een (helaas al door hem gedode) ekster in zijn bek. Dus ik gooi nog wat uit het raam richting hem maar hij liet mooi niet los. Dus ik snel snel de schone luier om en loop snel naar beneden om het kattenluikje dicht te doen. Doe ik de deur naar de woonkamer op zie ik zo die dode ekster in de woonkamer liggen.
* ferrari_rood heeft snel de woonkamer deur dicht gedaan zodat hij hem niet mee naar boven zou nemen en is boven met ean op mr f_r gaan wachten
En Fire maar jaken beneden om te vertellen dat hij wat had voor mij.
Stuur es door.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
ik kreeg nog een mailtje van cursus dat ze volgende week een losloopwandeling gaan doen..en dan wel de biefstuk meenemen!!!
Had het wel willen zien, Shadow die pleite is.
Winge.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mijn naam is stomHebben mn ouders niet goed gedaan
Hoezo ,volgens mij lijkt hij op mijn naam en ik vind hem goed te doen hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Oh dat zou ik zo erg vinden! Arme ekster.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
haha die oscar
Ik as vanmiddag ean aan het verschonen boven en hoor een hoop gekwetter. Kijk uit het raam en zie Fire met een (helaas al door hem gedode) ekster in zijn bek. Dus ik gooi nog wat uit het raam richting hem maar hij liet mooi niet los. Dus ik snel snel de schone luier om en loop snel naar beneden om het kattenluikje dicht te doen. Doe ik de deur naar de woonkamer op zie ik zo die dode ekster in de woonkamer liggen.
* ferrari_rood heeft snel de woonkamer deur dicht gedaan zodat hij hem niet mee naar boven zou nemen en is boven met ean op mr f_r gaan wachten
En Fire maar jaken beneden om te vertellen dat hij wat had voor mij.
Heel stoer,quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:02 schreef Oognip het volgende:
[Crosspost]
Hoe stoer is deze kater?
[ afbeelding ]
Een poos geleden bracht Zorro 's morgens een koolmeesje op bed. Die heb ik toen in de sprei gewikkeld in een andere kamer gelegd en vriend 's avonds op laten ruimen. En toen ik dus 's morgens vroeg het bed verschonen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef indaha het volgende:
[..]
O heerlijk iemand die net zo is als ik,ik roep ook altijd manlief voor zulke karweitjes.
Stommer dan die van mij kan nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind hem gewoon saaiquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoezo ,volgens mij lijkt hij op mijn naam en ik vind hem goed te doen hoor
Nope, maar ook niet verwacht. Ze staan pas net op de site.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Heel stoer,heb je al reacties gehad?
Je doet net of je een afschuwelijke naam hebt, valt toch best mee? Hij is juist apartquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Een poos geleden bracht Zorro 's morgens een koolmeesje op bed. Die heb ik toen in de sprei gewikkeld in een andere kamer gelegd en vriend 's avonds op laten ruimen. En toen ik dus 's morgens vroeg het bed verschonen.
[..]
Stommer dan die van mij kan niet
Ja vind ik ook,quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je doet net of je een afschuwelijke naam hebt, valt toch best mee? Hij is juist apart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |