Ik denk altijd maar aan lopen. Je loopt maar andersom is het loop je.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Daar was ik over aan het twijfelen maar het is toch je raadt stam +t ,maar die is gebiedende wijs natuurlijk
Het is inderdaad 'je raadt' maar jij zei 'raad je' en dan is het zonder t.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Daar was ik over aan het twijfelen maar het is toch je raadt stam +t ,maar die is gebiedende wijs natuurlijk
Ja dat bedacht ik ook net met doen is het doe jequote:Op donderdag 14 juli 2011 19:44 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar aan lopen. Je loopt maar andersom is het loop je.
Da's een eufemisme voor P&P sex. Not my cup of "tea".quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:45 schreef indaha het volgende:
Hebben we al wat te vieren of is deze TT alvast voor morgen voor Beetle
Er zit vooruitgang inquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:46 schreef Oognip het volgende:
Oscar ligt heel hard op mijn schoot te kroelen en te spinnen. Op mijn laptop weliswaar maar toch
Nee mijn hobby is het ook nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's een eufemisme voor P&P sex. Not my cup of "tea".
Het mocht niet van MMquote:
Stuur je mij er ook een anders mag je niet meer klagen dat je geen kaartje van me krijgtquote:
Dat vind ik niet gek dat het niet mocht, je komt er nooit meer vanaf.quote:
Ooohh, MM, je weet toch dat ik zulke dingen niet doorstuur.quote:
Met mijn naam.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Stuur je mij er ook een anders mag je niet meer klagen dat je geen kaartje van me krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |