Maar dat wéten we niet zeker.. Zo laat TO het overkomen .. Nooit geleerd dat waar er 2 kijven er 2 schuld hebben ?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:32 schreef tarantism het volgende:
Wat een bizar verhaal dit.
De vriendin van TS heeft dus twee jaar op zijn kosten geleefd, zich lekker laten onderhouden en nu ze een baan heeft is ze van de ene op de andere dag vertrokken met spullen die niet van haar zijn??
Ongelofelijk wat een verhaal. Als ik het goed begrijp ben je goed genoeg geweest om haar te onderhouden en te voeden zolang ze dit nodig had, en nu ben je nutteloos geworden. Het geeft wel aan dat ze je niet eens ziet als volwaardig mens als ze geen uitleg wil geven, en alle contact verbreekt.
Dat mensen zo'n minachting voor iemand kunnen hebben verbaast me zeer.
P.S. je moet je afvragen of het alle rompslomp waard is om de waarheid boven water te krijgen en die paar spulletjes terug te krijgen. Dat kost je veel energie. Alhoewel ik haar persoonlijk sociaal en financieel helemaal kapot zou maken, maar ik ben dan ook een zeer haatdragend persoon.
Op voorwaarde dat je het bezit kunt aantonen met een bon of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:28 schreef bierjoost het volgende:
Als je er geen afspraken over hebt gemaakt zijn juist de spullen waarvoor jij betaalt hebt van jou.
De rechter zal je dus niet uitlachen maar gelijk geven.
Het kijven blijft uit als de 1 haar boeltje pakt en er vandoor gaatquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:35 schreef vanhaut het volgende:
[..]
Maar dat wéten we niet zeker.. Zo laat TO het overkomen .. Nooit geleerd dat waar er 2 kijven er 2 schuld hebben ?
ALS het zo is, dan had ik geen 2 weken gewacht..
Ben bezig de laatste documenten bij elkaar te verzamelen voor de aangifte.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:49 schreef Velma het volgende:
Waarom wacht je zo lang met aangifte doen? Je hebt toch geprobeerd contact op te nemen? Ik zou nu direct mijn papierwinkel verzamelen en aangifte gaan doen.
Op zichzelf niet harteloos, echter wil ik geen nieuwe, ik wil mijn beestjes die ik het afgelopen 1.5 jaar heb groot gebracht en groot heb zien worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:19 schreef SicSicSics het volgende:
Ben ik heel harteloos als ik zeg; laat haar lekker stikken met die katten van jullie en neem een leuke lieve nieuwe uit het asiel!
Take your losses en ga verder. Dit is een gebed zonder einde en gelijk hebben betekend zeker niet altijd gelijk krijgen.
Tevens heeft ze die katten allang verteld dat je een hufter bent; dus die willen je natuurlijk niet meer zien.
'Denk maar niet dat papa jullie nog wil zien!'
Goed zoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:54 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Ben bezig de laatste documenten bij elkaar te verzamelen voor de aangifte.
Tevens dien ik, om het legaal te houden, haar nog een laatste officiële mogelijkheid te geven dit op te lossen. Dit heb ik gister dus gedaan met daarin een termijn waarbinnen ze dient te reageren.
om het echt officieel te houden zou je zo iets aangetekend moeten versturen lijkt me...je had toch geen adres van haar? Misschien zit ik er wel helemaal naast hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:54 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Ben bezig de laatste documenten bij elkaar te verzamelen voor de aangifte.
Tevens dien ik, om het legaal te houden, haar nog een laatste officiële mogelijkheid te geven dit op te lossen. Dit heb ik gister dus gedaan met daarin een termijn waarbinnen ze dient te reageren.
Klopt idd, maar het juridisch loket zei tegen mij dat omdat ik geen adres heb een email ook kan, zo lang ik maar een termijn aangeef waarbinnen ze moet reageren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
om het echt officieel te houden zou je zo iets aangetekend moeten versturen lijkt me...je had toch geen adres van haar? Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor
Ik heb nog 2 lieve kattenquote:Ben ik heel harteloos als ik zeg; laat haar lekker stikken met die katten van jullie en neem een leuke lieve nieuwe uit het asiel!
Maar momenteel zou ik ook zeker werk maken van het ontvreemden van eigendom. Ik was blij dat mijn ex nog coulant is / was. We hebben ook alles zelfstandig opgelost (op de katten na...). Bonnen verzamelen en een archief aanleggen. En voor de volgende keer een samenlevingscontract. Kost je hooguit 100~150 euro.quote:Ik heb namelijk een soortgelijk probleem, maar dan precies andersom. Mijn ex-partner is het huis uitgegaan maar liet juist haar twee katten achter. Ik ben dus wel benieuwd in hoeverre huisdieren 'eigendom' zijn. Ze hartstikke lief en leuk, maar ik ben gewoon te weinig thuis om ervoor te zorgen maar ook niet harteloos genoeg om ze zelf naar het asiel te brengen. Ik ben dus benieuwd in hoeverre zij dus, eventueel via andere wegen, verplicht is haar katten weer op te halen. Ook al geeft zij aan ze niet meer te willen. Haar andere spullen zijn allemaal allang opgehaald (het is al 2 jaar uit).
ja maar zij kan dan ook zeggen dat ze het ww niet meer weet en nooit iets heeft ontvangen en van niets weet. /insert nog meer scenario'squote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:32 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Klopt idd, maar het juridisch loket zei tegen mij dat omdat ik geen adres heb een email ook kan, zo lang ik maar een termijn aangeef waarbinnen ze moet reageren.
Zo kan ik in elk geval zeggen dat ik het haar heb laten weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |