Ja heb er hier ook 1quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:49 schreef Seam het volgende:
Ik zeg altijd macbook. Die zien er zo goed uit en iedereen heeft ze dus die moeten wel de beste zijn!
Mijn hemel hoe autistisch moet je wel niet zijn om dat niet op te vatten als sarcasmequote:Op donderdag 14 juli 2011 18:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja heb er hier ook 1Helaas buiten budget ts
Teveel naar zijn appel gekeken ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Mijn hemel hoe autistisch moet je wel niet zijn om dat niet op te vatten als sarcasme
I know. En jij die hapt omdak het serieus neem. Pricelessquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Mijn hemel hoe autistisch moet je wel niet zijn om dat niet op te vatten als sarcasme
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:22 schreef klubikwapperdam het volgende:
Alsjeblieft geen ACER! Al 3 laptops hier in de omgeving die binnen 1,5 jaar moesten gerepareerd worden en constant uitvallen na een paar minuten, waardeloos!
Ik hoor goede verhalen over HP.
Numpad op een laptopquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:47 schreef stroopdoosch het volgende:
Ik heb al een laptop in mijn budget en eisen van school gevonden.
2 gig geheugenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:47 schreef stroopdoosch het volgende:
Dit lijkt me beter:quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:47 schreef stroopdoosch het volgende:
Rene is niet echt een mod hoor. Meer een sociaal project.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Kankerhuilie's hier met dat gezeik om een Apple. Als die kerel dat niet wil dan laat hem, maar ga hier dan in godsnaam geen discussie over maken ofzo. Jezus. Zelfs modjes doen er voortaan aan mee.
Hee Godt! Lang niet gezien!quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rene is niet echt een mod hoor. Meer een sociaal project.
Wie ben ik dan? Ik zit niet meer op school hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hee Godt! Lang niet gezien!Wat doe jij zoal de laatste tijd!
Onlangs bij een opticien geweest?
Ik leg het je nog een keer uit.
Ik noem mijzelf Jip en SES noem ik eventjes 'school A' en GC noem ik 'school B'
Jip zit op school A. Op school B is wat aan de hand, Piet wordt geplaagd. Jip kan geen invloed uitoefenen op school B want hij zit daar niet op school, hij loopt slechts langs.
In dit voorbeeld doet Jip niets, omdat Jip weet dat anderen dat beter kunnen doen.
Maar zodra school B. afbrandt zal Jip, heldhaftig dat hij is, wel wat gaan doen.
[/sociaal project]
Jij bent Alumni.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie ben ik dan? Ik zit niet meer op school hoor.
welke is dat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ik snap er niets van. Dus laten we maar weer OT gaan.
Ik heb een Acer superspacer, en ben er blij mee.
Verhalen die ik van acer ken; zolang als ie op het bureau staat gaat het nog, maar neem je hem elke dag mee dan valt het uit elkaar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ik snap er niets van. Dus laten we maar weer OT gaan.
Ik heb een Acer superspacer, en ben er blij mee.
Ik heb zelf de acer 7740 oid. 17" iig. Maar die ligt boven het budget.quote:
Ik neem hem niet dagelijks mee, maar voor mij is hij kwa stevigheid sterk zat. Hij is 1 keer op de grond gevallen en heeft dat overleefd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Verhalen die ik van acer ken; zolang als ie op het bureau staat gaat het nog, maar neem je hem elke dag mee dan valt het uit elkaar.
17 inch i ook wel minder portable. Misschien is acer beter geworden, maar heb er nog steeds geen goed gevoel bij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb zelf de acer 7740 oid. 17" iig. Maar die ligt boven het budget.
[..]
Ik neem hem niet dagelijks mee, maar voor mij is hij kwa stevigheid sterk zat. Hij is 1 keer op de grond gevallen en heeft dat overleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |