Tsja, Rojas zal er wel afgaan, maar het is dan nog heel ver weg. Als hij en wat teamgenoten dan als malloten naar beneden gaan, moet Rojas het in de sprint af kunnen maken. Ik denk trouwens dat Cavendish er een zware dobber aan krijgt om erbij te zijn bij de tussensprint, want ik gok dat OML en Movistar er alles aan zullen doen om Cavendish te lossen en hem gelost te laten blijven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat OPL zelfs in staat moet zijn op Rojas er af te rijden, maar eenmaal boven... tja, wat dan?
Haha, Sammy Sanchez bedoel je natuurlijk.quote:
Die zou ik graag nog een keer zien, maar die laten ze denk ik niet rijden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:48 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Haha, Sammy Sanchez bedoel je natuurlijk.
Hij kan misschien een minuutje pakken in de afdaling. Daar houd 'ie dan misschien wel wat van over bij de laatste 15 km. Maar voor het klassement kan die waarschijnlijk niet al te veel winst maken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:49 schreef Doff het volgende:
[..]
Die zou ik graag nog een keer zien, maar die laten ze denk ik niet rijden.
Vandaag pakte hij ook een halve minuut in de afdaling en hij had nog een ploegmaat bij zich. Waarom zou dat morgen niet kunnen?quote:
In de afdaling gaat hij gewoon het hardst. Cancellara zal er dan al af liggen, dus in de afdaling houdt niemand hem bij, op enkelen na. Maar de kans dat dat gaat gebeuren is niet zo groot, maar S. Sanchez kan het wel denk ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef Doff het volgende:
Wat ik al zei, hij gaat de ruimte niet krijgen. Bovendien mag je er ook vanuit dat er dan al een groepje voor rijdt.
Het lijkt me gewoon sterk als hier een klassementsrenner wint. Of het wordt een sprint, of een groepje (wellicht bestaande uit wat mannen uit de subsubtop van het klassement) dat weg weet te blijven.
Jij denkt dat Cavendish met het peloton over de Aubisque kan komen? Dat zou wel héél wonderlijk zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit wordt een aparte etappe. Verwacht dat vee afhangt van Cavendish. Als hij de tussensprint fris haalt en zich op de Aubisque niet al te zuur voelt, zet hij z'n mannen in de afdaling en gaan ze jagen naar de kopgroep. Als Cavendish niet fris is en het tijdsverschil loopt echt flink op, zie ik een andere ploeg niet het gat zo 123 dichtrijden. Terwijl een Movistar daar bv wel baat bij heeft.
Maar ik weet niet hoe die afdaling is en of je daar makkelijk weg kunt blijven als kopgroepje. Anders worden het de aanvallers die zegevieren.
Alsof Cavendish de Aubisque overleeft.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit wordt een aparte etappe. Verwacht dat vee afhangt van Cavendish. Als hij de tussensprint fris haalt en zich op de Aubisque niet al te zuur voelt, zet hij z'n mannen in de afdaling en gaan ze jagen naar de kopgroep. Als Cavendish niet fris is en het tijdsverschil loopt echt flink op, zie ik een andere ploeg niet het gat zo 123 dichtrijden. Terwijl een Movistar daar bv wel baat bij heeft.
Maar ik weet niet hoe die afdaling is en of je daar makkelijk weg kunt blijven als kopgroepje. Anders worden het de aanvallers die zegevieren.
Ik denk dat Hoogerland nog te weinig kracht heeft voor een top als de Aubisque...quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef Waaghals het volgende:
Chavanel en Hoogerland gaan op herhaling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |