uhuhquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:52 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
lol krijgen we dit weer, wat heeft PSv ingodsnaam te maken met Gesink. Maja t zal wel weer, 4 jaar achterelkaar gedomineerd roept weer wat jaloezie op blijkbaar
Het gaat erom. Iedereen denk tdat GEsink mee kan met subtpop, ik heb al aangegeven dat dat nergens op egbaseerd is behalve de top 6 plek.
Het was een grapje.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En een vraagteken zetten bij het mentale aspect van Gesink wordt dan al als trollen gezien
Oja want jij voegt altijd iets toe hier.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alle trolls gingen inderdaad razendsnel weg. Jammer, ik hoopte dat jij ook weg zou blijven.
Tja, maar je zou zomaar terugverlangen naar een ploeg met Boogerd, Rasmussen, Menchov en T. Dekker (jaja, doping, maar dat wist ik niet toen ik keek, dus dat was natuurlijk super vet)quote:
Ook bij die 20 anderen?quote:
meer dan jouquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:55 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Oja want jij voegt altijd iets toe hier.
ja omdat dat nergens op gebaseerd isquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En een vraagteken zetten bij het mentale aspect van Gesink wordt dan al als trollen gezien
Als die dit soort dingen gaat stellen, moet je je vereerd voelen, want dan voeg je juist iets toe.quote:
gast de tour is zo anders dan al die klassiekers en flutrondes, snap je dat nog niequote:Op donderdag 14 juli 2011 17:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
uhuh
http://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Gesink
Dat moet je aan die 20 anderen vragen.quote:
Volgens mij is Andy niet goed nee, leek wel alsof het uit zijn tenen kwam op het eind misschien gokken ze wel op Fränk. Maar zolang ze naar Contador blijven kijken kan Evans er bij blijven en is hij favoriet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:53 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Basso idd héérlijk sterk gereden. En Evans maakt ook een goede indruk. Andy Schleck is denk ik ook niet in grootse doen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:56 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
gast de tour is zo anders dan al die klassiekers en flutrondes, snap je dat nog nie
Gesink is pas 25.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:55 schreef Cootz het volgende:
[..]
Tja, maar je zou zomaar terugverlangen naar een ploeg met Boogerd, Rasmussen, Menchov en T. Dekker (jaja, doping, maar dat wist ik niet toen ik keek, dus dat was natuurlijk super vet)
Blijkbaar niet, en vorig jaar was verdomde knap en zeker als je naar zijn leeftijd kijkt. Dat jij fapt op zijn nederlaag vandaag, dat is buitengewoon triestquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:56 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
gast de tour is zo anders dan al die klassiekers en flutrondes, snap je dat nog nie
Gast FC Barcelona, Manchester United, Real Madrid dat is zo anders als die flutclubjes uit Nederland, snap je dat nog nie?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:56 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Verder zat er ook nog een beetje zand in zijn vagina, begrijpelijk dus dat hij moest lossen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:57 schreef Micson het volgende:
Ik hoor net van Frans Maassen, mijn buurman (serieus), dat Gesink vandaag ongesteld was en daardoor geen goed benen had . De val had er dus niks mee te maken
Ah thanks, weten we tenminste de oorzaak.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:57 schreef Micson het volgende:
Ik hoor net van Frans Maassen, mijn buurman (serieus), dat Gesink vandaag ongesteld was en daardoor geen goed benen had . De val had er dus niks mee te maken
Moet Gesink het ook maar nemen. Wat is er trouwens mis met Gesink? Vorig jaar toch 6de en dit jaar lost hij al samen met de sprinters? Zal wel door die val komen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
TB-500 geeft de Belgen inderdaad een leuke Tour.
vrouwen zijn toch net tijdens de ongesteldheid sterker?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:57 schreef Micson het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:58 schreef knep het volgende:
Iedereen gebruikt dope maar de Belgen ( Luxemburg valt ook onder België) hebben betere.
Ach, ze doen maar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat moet je aan die 20 anderen vragen.
Wellicht speelt hij toneel, maar ik geloof er niets van. Immers, verstoppen gaat moeilijk. Waar ik eerst dacht dat de winnaar zeker uit het duo Contador - Andy Schleck komt, ben ik daar nu eigenlijk helemaal niet zeker meer van.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij is Andy niet goed nee, leek wel alsof het uit zijn tenen kwam op het eind misschien gokken ze wel op Fränk. Maar zolang ze naar Contador blijven kijken kan Evans er bij blijven en is hij favoriet.
Ik verlang naar Gesink, Mollema, Ten Dam, Kruijswijk... denk dat Gesink te veel getraind heeft in de voorbereiding, zelfs het NK deed 'ie mee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:55 schreef Cootz het volgende:
[..]
Tja, maar je zou zomaar terugverlangen naar een ploeg met Boogerd, Rasmussen, Menchov en T. Dekker (jaja, doping, maar dat wist ik niet toen ik keek, dus dat was natuurlijk super vet)
Dat was idd erg verassend en knap. Maar iemand kan boven zichzelf uitstijgen, maar dat zelfs kenners zeggen dat ie top 3 rijdt vind ik dat juist zo triest. VOlkomen verblind door nederlands succes. Die top 6 van vorig jaar presteert ie nooit meer. Dara mist ie te veel explosiviteit voot. En je ziet t, hij is de kopman en kan niet met die druk omgaan. Mentaal is ie 0,0 en dat heb je hard nodig als wielrenner,quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, en vorig jaar was verdomde knap en zeker als je naar zijn leeftijd kijkt. Dat jij fapt op zijn nederlaag vandaag, dat is buitengewoon triest
Jazeker, i kgeef ook niet af op Gesink fans... net als i kdat niet doe op Ajax fans.., tenzij ze beweren dat ajax kans maakt in Europaquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Gast FC Barcelona, Manchester United, Real Madrid dat is zo anders als die flutclubjes uit Nederland, snap je dat nog nie?
In een bus altijdquote:
Het komt door die val.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:00 schreef Nober het volgende:
denk dat Gesink te veel getraind heeft in de voorbereiding,
denk dat er al een grote bus binnen is, zo'n groot gat heb je normaal nietquote:
Echt super zag Andy er ook niet uit (hoewel op misschien Fränk na er ook niemand beter leek), maar als je ziet dat hij vorige week in de ploegentijdrit en de etappe naar de Mur de Bretagne er nog gewoon uitgesproken zwak uitzag, en hij normaal gesproken alleen nog maar sterker zal worden, is voor mij Andy echt wel de topfavoriet op dit moment.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij is Andy niet goed nee, leek wel alsof het uit zijn tenen kwam op het eind misschien gokken ze wel op Fränk. Maar zolang ze naar Contador blijven kijken kan Evans er bij blijven en is hij favoriet.
Zou wel bizar zijn: 95 renners nog lolquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
In een bus altijd toch?
Ze moeten Zabel als chauffeur hebbenDat was een goede
Nee vorig jaar boven zn niveu gereen nu iets eronder. Plaats 12 is nromaal voor hem ongeveer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:57 schreef sausagin het volgende:
[..]
Moet Gesink het ook maar nemen. Wat is er trouwens mis met Gesink? Vorig jaar toch 6de en dit jaar lost hij al samen met de sprinters? Zal wel door die val komen.
Hij wel inderdaad. Intressante discussies enzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:55 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Oja want jij voegt altijd iets toe hier.
Je grammafoonplaat loopt weer vast....quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:02 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Nee vorig jaar boven zn niveu gereen nu iets eronder. Plaats 12 is nromaal voor hem ongeveer.
Ajax haalt dit jaar kwartfinale CL..quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:01 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Jazeker, i kgeef ook niet af op Gesink fans... net als i kdat niet doe op Ajax fans.., tenzij ze beweren dat ajax kans maakt in Europa
en wat is je onderbouwing voor deze conclusie?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:02 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Nee vorig jaar boven zn niveu gereen nu iets eronder. Plaats 12 is nromaal voor hem ongeveer.
Dat vershcilt per etappe vlak was 20% geloof ik maar berg iets meerquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:03 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Hoeveel procent mag er eigenlijk verloren worden? Als het 20 procent is dan mogen ze 48 minuten verliezen, bij 25% een uurtje.
Cancellara is dat toch tegenwoordig? Ook niet onaardig....quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
In een bus altijd![]()
Ze moeten Zabel als chauffeur hebbenDat was een goede
zelfde plek als psv komend seizoenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:02 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Basso. Volgende zware bergrit moet Basso gewoon al een klim van te voren Szmyd op kop zetten en dan zelf doortrekken de laatste klim. Hij kan geen tempoversnellingen aan maar ik had het idee dat hij iedereen eraf kon rijden als de klim langer was geweest.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:02 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Echt super zag Andy er ook niet uit (hoewel op misschien Fränk na er ook niemand beter leek), maar als je ziet dat hij vorige week in de ploegentijdrit en de etappe naar de Mur de Bretagne er nog gewoon uitgesproken zwak uitzag, en hij normaal gesproken alleen nog maar sterker zal worden, is voor mij Andy echt wel de topfavoriet op dit moment.
Da's knap, als ze de groepsfase al overleven zitten ze volgend jaar in de achtste finales.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:03 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ajax haalt dit jaar kwartfinale CL..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |