quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:49 schreef Nober het volgende:
[..]
PSV faalt al jaren dus je reactie is begrijpelijk.
Hup ga je Fred Rutten posters maar aflebberen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:50 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Nee arrogant niet maar wel onterecht opgehemeld:P
Net zoals Engelaar?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:50 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Nee arrogant niet maar wel onterecht opgehemeld:P
Idd. Heeft hij helemaal niet omgevraagd. Ach, de media he. Tsja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
What is the problem? Gesink kan niets eraan doen dat hij opgehemeld wordt
gewoon, goeie klimmer zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe Voeckler dit toch maar flikt.
TB-500 geeft de Belgen inderdaad een leuke Tour.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:51 schreef sausagin het volgende:
Toch leuk om deze tour belg te zijn. Dacht dat bergetappes minder leuk gingen worden zonder VDB , blijkbaar niet
De weert die nu 11de algemeen staat, Gilbert die zich overal in de camera rijdt en zelfs nog 12de staat en nog steeds voor Groen strijdt. Vanendert die blijkbaar een goeie klimmer is , hopelijk zien we er later nog meer vanen misschien zou hij voor de bollen moeten gaan?
Ga maar naar Fok.be als je wilt fappen op die Belgenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:51 schreef sausagin het volgende:
Toch leuk om deze tour belg te zijn. Dacht dat bergetappes minder leuk gingen worden zonder VDB , blijkbaar niet
De weert die nu 11de algemeen staat, Gilbert die zich overal in de camera rijdt en zelfs nog 12de staat en nog steeds voor Groen strijdt. Vanendert die blijkbaar een goeie klimmer is , hopelijk zien we er later nog meer vanen misschien zou hij voor de bollen moeten gaan?
lol krijgen we dit weer, wat heeft PSv ingodsnaam te maken met Gesink. Maja t zal wel weer, 4 jaar achterelkaar gedomineerd roept weer wat jaloezie op blijkbaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:49 schreef Nober het volgende:
[..]
PSV faalt al jaren dus je reactie is begrijpelijk.
Je krijgt wel de ruimte zo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:52 schreef Cootz het volgende:
Rabo vandaag 19e in het ploegenklassement. Tot zover Rabo en bergetappes. Overigens, sprinters hebben ze ook niet.
Jijquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:52 schreef Cootz het volgende:
Rabo vandaag 19e in het ploegenklassement. Tot zover Rabo en bergetappes. Overigens, sprinters hebben ze ook niet.
Hij is Frans he dus doping is toegestaan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
Stokbrood met kruidenboter.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
Basso idd héérlijk sterk gereden. En Evans maakt ook een goede indruk. Andy Schleck is denk ik ook niet in grootse doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:52 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
gewoon, goeie klimmer zijn.
Basso is trouwens ook held hoor, gewoon bij Evans zitten
Alle trolls gingen inderdaad razendsnel weg. Jammer, ik hoopte dat jij ook weg zou blijven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:49 schreef BechirPSV het volgende:
haha faaaal gesink, eindelijk iedereen stil hier
En een vraagteken zetten bij het mentale aspect van Gesink wordt dan al als trollen gezienquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
TB-500 geeft de Belgen inderdaad een leuke Tour.
Lol je voelt je superier door diequote:Op donderdag 14 juli 2011 17:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Hup ga je Fred Rutten posters maar aflebberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |