Dat is uit Eternal Sunshinequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:29 schreef Gillingham het volgende:
Nog een tipje van de sluier dan.
He's off the map. He's off the map!
Ja duh, maar ik was bang dat iemand sneller zou zijn dan ikquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:33 schreef dekatophetspek het volgende:
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind...
Jammer Kat.quote:
Volgende keer wel graag complete titel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja duh, maar ik was bang dat iemand sneller zou zijn dan ik
Inderdaad. Wilde al niet zeggen dat je in de goede richting zat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:34 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hmm, zat ik toch in de goede richting
Wanneer wordt dit dan gezegd?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef Gillingham het volgende:
Maybe you can find yourself a nice antique rocking chair to die in.
Geen idee, eerlijk gezegd. Dat kun je beter vragen aan de mensen die het juist beantwoordde. Kat en vos.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:36 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wanneer wordt dit dan gezegd?
Nee, raar hè?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die arme Lazenby mag niet eens meedoen?
Dalton zuigt net zo hard als Lazenby. Maar hij heeft er wel 2 gemaaktquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:46 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, raar hè?
Dalton wel, Gill.
altijd nog beter dan clown rogerquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dalton zuigt net zo hard als Lazenby. Maar hij heeft er wel 2 gemaakt
Kat is het eerste die alles goed in 1 post heeftquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:48 schreef dekatophetspek het volgende:
1 Sean Connery
Dr No - Thunderbolt
2 Pierce Brosnan
Die Another Day - The World is not enough
3 Roger Moore
Live and Let Die - Moonraker
4 Timothy Dalton
Living Daylights - License To Kill
5 Daniel Craig
Vasino Rayale - Quantum Of Solace
Dat wordt 24/7 F5-en voor je om dat te toppenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Sands het volgende:
[..]
En er is nog geen halve maand voorbij
Zo denkt Patch er ook overquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef Robby87 het volgende:
Kut, ik dacht dat je altijd zo min mogelijk punten moest halen.
* --- Record van Patch is 109 --- *quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |