quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:28 schreef Doff het volgende:
The Disney Bunch a.k.a. The group of old white and badly dressed American men
quote:
Old Men komt op het einde, maar serieus waar komt die haat vandaanquote:
Goed genoegquote:
quote:
Sands maakt vijf.quote:
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:33 schreef Doff het volgende:
Geen haat hoor, gewoon gezonde FMT-afkeer.
Het had niet specifiek wat met Disney te maken maar met animatie, deze 9 zijn de grondleggers van de 12 basisprincipes van de animatie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:46 schreef Doff het volgende:
Sands, mocht je het nog steeds niet doorhebben, je bent een van de weinigen die fan is van Disney en daar wat van af weet.
Voor mij en wellicht anderen die niets met Disney hebben is die disproportioneel grote hoeveelheid aan Disneyvragen licht frustrerend.
Was dit de volgende kwisvraag ???quote:
FMT afkeer?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:33 schreef Doff het volgende:
Geen haat hoor, gewoon gezonde FMT-afkeer.
Pardon, ik bedoelde afkeer voortkomend uit een zeker aspect van FMT. Wat uiteraard ook niet al te serieus bedoeld was.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
FMT afkeer?![]()
![]()
En weer een punt door pure gok, lekker dan
Sands +1quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:20 schreef Sands het volgende:
Date Night
Steve Carell
-Evan Almighty
-Over The Hedge
-Despicable Me
Mark Wahlberg
-The Fighter
-The Departed
-The Other Guys
James Franco
-Spider-man
-Spider-man 2
- Spider-man 3
Robby +1quote:
Nee, een bekende regisseur.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:04 schreef The_Substitute het volgende:
Die 1e foto, is dat Danny Aiello
Nee, niet direct. Bij die vrouw moest ik ook aan de tweeling uit Smultronstallet denken.quote:
Dat is uit Eternal Sunshinequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:29 schreef Gillingham het volgende:
Nog een tipje van de sluier dan.
He's off the map. He's off the map!
Ja duh, maar ik was bang dat iemand sneller zou zijn dan ikquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:33 schreef dekatophetspek het volgende:
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind...
Jammer Kat.quote:
Volgende keer wel graag complete titel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja duh, maar ik was bang dat iemand sneller zou zijn dan ik
Inderdaad. Wilde al niet zeggen dat je in de goede richting zat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:34 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hmm, zat ik toch in de goede richting
Wanneer wordt dit dan gezegd?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef Gillingham het volgende:
Maybe you can find yourself a nice antique rocking chair to die in.
Geen idee, eerlijk gezegd. Dat kun je beter vragen aan de mensen die het juist beantwoordde. Kat en vos.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:36 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wanneer wordt dit dan gezegd?
Nee, raar hè?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die arme Lazenby mag niet eens meedoen?
Dalton zuigt net zo hard als Lazenby. Maar hij heeft er wel 2 gemaaktquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:46 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, raar hè?
Dalton wel, Gill.
altijd nog beter dan clown rogerquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dalton zuigt net zo hard als Lazenby. Maar hij heeft er wel 2 gemaakt
Kat is het eerste die alles goed in 1 post heeftquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:48 schreef dekatophetspek het volgende:
1 Sean Connery
Dr No - Thunderbolt
2 Pierce Brosnan
Die Another Day - The World is not enough
3 Roger Moore
Live and Let Die - Moonraker
4 Timothy Dalton
Living Daylights - License To Kill
5 Daniel Craig
Vasino Rayale - Quantum Of Solace
Dat wordt 24/7 F5-en voor je om dat te toppenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Sands het volgende:
[..]
En er is nog geen halve maand voorbij
Zo denkt Patch er ook overquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef Robby87 het volgende:
Kut, ik dacht dat je altijd zo min mogelijk punten moest halen.
* --- Record van Patch is 109 --- *quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |