NWS =/= BNWquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:25 schreef Synthercell het volgende:
Wietpasjes, slimme energiemeters, ov chipkaarten, straks elektronsich geld. Allemaal falende systemen die erg simpel te kraken zijn. M.a.w wordt allemaal moedwillig doorgedrukt om te zorgen voor alleen maar meer stagnatie, meer chaos in het systeem. Meer chaos scheppen zodat er weer politieke veranderingen ontstaan, het gaat alleen maar om macht, om absolute macht over een volk te krijgen. Er is een woord ontstaan wat dit alles omschrijft, tirannie.
"Dat heb ik mij laten vertellen, ik kom natuurlijk zelf niet in een coffeeshop"quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:22 schreef Kentoet het volgende:
Wat een wijsheid heeft deze gristelijke mevrouw aangaande drugs, tegen alle wetenschappers en onderzoeken in. Hoe komt ze aan deze wijsheid?
Ja echtquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
"Dat heb ik mij laten vertellen, ik kom natuurlijk zelf niet in een coffeeshop"
Van de VVD geloof ik, ik ken hem ook niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:19 schreef Life2.0 het volgende:
Wie is die gekke dikkerd?Die heeft er ook maar rare ideeen, wij willen de kwaliteit van wiet verbeteren; nee dan moeten we het niet testen en regulieren maar verbieden...?!?!
Tjah wat moet je daar nu van vinden.. Hoe zien wij onze drugsindustrie genaamd heineken?quote:De VVD vindt dat met de import van hasj uit landen als Afghanistan en Marokko bijgedragen wordt aan het in het leven houden van internationale criminaliteit.
Bayer, Philzer, Johnson & Johnson, Roche, GlaxoSmithKline, Novartis, Sanovi, AstraZeneca, Proctor & Gamble, AkzoNobel, Solvay...quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:06 schreef Life2.0 het volgende:
Ja dat is hem
[..]
Tjah wat moet je daar nu van vinden.. Hoe zien wij onze drugsindustrie genaamd heineken?
alleen maar smoesjes om lnagzamerhand alles wat we hier hebben bereikt, kapot te maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef Life2.0 het volgende:
Die dikke vvder is echt de weg kwijt: als scholieren een shop zien gaan ze drugs gebruiken...... dus als ze fietsen zien gaan ze fietsen jatten
Iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:06 schreef Life2.0 het volgende:
Ja dat is hem
[..]
Tjah wat moet je daar nu van vinden.. Hoe zien wij onze drugsindustrie genaamd heineken?
Hij had het ook over "het goede kabinet" en dat hij daar fokking trots op was, en hij keek al uit naar de regeer periode "kabinet Rutte II"..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:35 schreef Kentoet het volgende:
De grote alwetende mastodont (niet gehinderd door enige wetenschappelijke onderbouwingen) zit nu bij 2vandaag.
Echt wat lult hij toch? Nu zegt hij dat vanaf 1 januari 2013 hash verboden is, als het percentage THC hoger is dan 15%.
Weer een ballonnetje dus, deze week werd nog gezegd dat het haast niet betrouwbaar te meten is.
It's ok. Ik heb me laten vertellen dat revoluties meestal starten vanwege armoede, honger, enz. Met de aankomende bezuinigingsplannen heb ik goede hoop voor Nederland.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:05 schreef Life2.0 het volgende:
Er is natuurlijk geen ander kabinet zo gek om zijn hersenspinsels uit te voeren, dat kan alleen in een tijd waar angst regeert en facisme zijn intrede maakt
Uitzendtijd:quote:VOC-mentaliteit in drugshandel
Nederland staat bekend om het gedoogbeleid voor softdrugs. Maar we zijn lang niet meer het enige land dat niet al te streng om gaat met cannabis. Zo blijkt er in Barcelona een heuse drugsbeurs gehouden te worden. Maar liefst 25.000 mensen bezoeken Spannabis, dat opmerkelijk genoeg vlak naast een politiebureau plaatsvindt. Ook opmerkelijk: de Spaanse autoriteiten leggen het evenement geen strobreed in de weg. Reporter International ging naar Spannabis en kwam erachter dat er heel wat landgenoten betrokken zijn bij de Spaanse softdrugswereld.
VOC-mentaliteit
Nederlandse drugsondernemers wijken massaal uit naar het buitenland, op zoek naar mildere drugsklimaten en nieuwe afzetgebieden. Ook in landen als België en de VS hebben legale en illegale marihuanatelers banden met ons land. De VOC-mentaliteit ten top. En dan staat de C in dit geval voor Cannabis. In Reporter International aandacht voor de grensoverschrijdende Nederlandse drugswereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |