NWS =/= BNWquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:25 schreef Synthercell het volgende:
Wietpasjes, slimme energiemeters, ov chipkaarten, straks elektronsich geld. Allemaal falende systemen die erg simpel te kraken zijn. M.a.w wordt allemaal moedwillig doorgedrukt om te zorgen voor alleen maar meer stagnatie, meer chaos in het systeem. Meer chaos scheppen zodat er weer politieke veranderingen ontstaan, het gaat alleen maar om macht, om absolute macht over een volk te krijgen. Er is een woord ontstaan wat dit alles omschrijft, tirannie.
"Dat heb ik mij laten vertellen, ik kom natuurlijk zelf niet in een coffeeshop"quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:22 schreef Kentoet het volgende:
Wat een wijsheid heeft deze gristelijke mevrouw aangaande drugs, tegen alle wetenschappers en onderzoeken in. Hoe komt ze aan deze wijsheid?
Ja echtquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
"Dat heb ik mij laten vertellen, ik kom natuurlijk zelf niet in een coffeeshop"
Van de VVD geloof ik, ik ken hem ook niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:19 schreef Life2.0 het volgende:
Wie is die gekke dikkerd?Die heeft er ook maar rare ideeen, wij willen de kwaliteit van wiet verbeteren; nee dan moeten we het niet testen en regulieren maar verbieden...?!?!
Tjah wat moet je daar nu van vinden.. Hoe zien wij onze drugsindustrie genaamd heineken?quote:De VVD vindt dat met de import van hasj uit landen als Afghanistan en Marokko bijgedragen wordt aan het in het leven houden van internationale criminaliteit.
Bayer, Philzer, Johnson & Johnson, Roche, GlaxoSmithKline, Novartis, Sanovi, AstraZeneca, Proctor & Gamble, AkzoNobel, Solvay...quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:06 schreef Life2.0 het volgende:
Ja dat is hem
[..]
Tjah wat moet je daar nu van vinden.. Hoe zien wij onze drugsindustrie genaamd heineken?
alleen maar smoesjes om lnagzamerhand alles wat we hier hebben bereikt, kapot te maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef Life2.0 het volgende:
Die dikke vvder is echt de weg kwijt: als scholieren een shop zien gaan ze drugs gebruiken...... dus als ze fietsen zien gaan ze fietsen jatten
Iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:06 schreef Life2.0 het volgende:
Ja dat is hem
[..]
Tjah wat moet je daar nu van vinden.. Hoe zien wij onze drugsindustrie genaamd heineken?
Hij had het ook over "het goede kabinet" en dat hij daar fokking trots op was, en hij keek al uit naar de regeer periode "kabinet Rutte II"..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:35 schreef Kentoet het volgende:
De grote alwetende mastodont (niet gehinderd door enige wetenschappelijke onderbouwingen) zit nu bij 2vandaag.
Echt wat lult hij toch? Nu zegt hij dat vanaf 1 januari 2013 hash verboden is, als het percentage THC hoger is dan 15%.
Weer een ballonnetje dus, deze week werd nog gezegd dat het haast niet betrouwbaar te meten is.
It's ok. Ik heb me laten vertellen dat revoluties meestal starten vanwege armoede, honger, enz. Met de aankomende bezuinigingsplannen heb ik goede hoop voor Nederland.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:05 schreef Life2.0 het volgende:
Er is natuurlijk geen ander kabinet zo gek om zijn hersenspinsels uit te voeren, dat kan alleen in een tijd waar angst regeert en facisme zijn intrede maakt
Uitzendtijd:quote:VOC-mentaliteit in drugshandel
Nederland staat bekend om het gedoogbeleid voor softdrugs. Maar we zijn lang niet meer het enige land dat niet al te streng om gaat met cannabis. Zo blijkt er in Barcelona een heuse drugsbeurs gehouden te worden. Maar liefst 25.000 mensen bezoeken Spannabis, dat opmerkelijk genoeg vlak naast een politiebureau plaatsvindt. Ook opmerkelijk: de Spaanse autoriteiten leggen het evenement geen strobreed in de weg. Reporter International ging naar Spannabis en kwam erachter dat er heel wat landgenoten betrokken zijn bij de Spaanse softdrugswereld.
VOC-mentaliteit
Nederlandse drugsondernemers wijken massaal uit naar het buitenland, op zoek naar mildere drugsklimaten en nieuwe afzetgebieden. Ook in landen als België en de VS hebben legale en illegale marihuanatelers banden met ons land. De VOC-mentaliteit ten top. En dan staat de C in dit geval voor Cannabis. In Reporter International aandacht voor de grensoverschrijdende Nederlandse drugswereld.
Liever een canadees dan, die zijn al net iets verder, en minder van de religies enzulksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:39 schreef Tism het volgende:
Dadelijk hebben we de nuchtere Amerikanen nog nodig om onze overheid ervan te overtuigen dat gereguleerde legalisatie toch beter is..
Lees de tekst achter het linkje naar de site ff, scheelt mij een hele hoop uitleg..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Liever een canadees dan, die zijn al net iets verder, en minder van de religies enzulks
Waar ging die uitzending over, enkel over de (verouderde) 80%?
Ah oke, mijn antwoord is dan nee, ze gaan ietsje verder op het onderwerp in dan alleen maar over die (gelogen) 80%..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:17 schreef Life2.0 het volgende:
Al gedaan, maar dat wist ik al, vandaar mijn vraag
Tot de nationale politie een feit is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:41 schreef Homofront het volgende:
Jan Paternotte (D66 Amsterdam) zegt dat handhaving overgelaten wordt aan de gemeentes, en het dus ook aan de gemeentes is om niet te handhaven, slim!
Nog meer gedoogconstructies..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:41 schreef Homofront het volgende:
Jan Paternotte (D66 Amsterdam) zegt dat handhaving overgelaten wordt aan de gemeentes, en het dus ook aan de gemeentes is om niet te handhaven, slim!
quote:Controle wietpas geen prioriteit
DEN BOSCH - Het controleren van de coffeeshops op naleving van de regels rondom de wietpas krijgt in Den Bosch geen prioriteit.
Dat schrijft burgemeester Rombouts in een brief aan de raadscommissie bestuurszaken. Speerpunten van het Bossche beleid rond de coffeeshops waren altijd al overlast, jeugd en harddrugs en dat zal zo blijven.
Met de brief informeert Rombouts de raadscommissie over de manier waarop hij om wil gaan met de door minister Opstelten gewenste aanscherping van het Nederlandse softdrugsbeleid.
quote:Meer coffeeshops bij overlast
DEN BOSCH - Als er in Den Bosch door de invoering van de wietpas overlast ontstaat dan moet de gemeente overwegen het aantal coffeeshops uit te breiden. Die gedachte kwam bij verschillende partijen (VVD, PvdA , De Bossche Groenen) op in de raadscommissie bestuurszaken.
De raadscommissie zocht naar mogelijkheden om 'sturing' te geven aan het lokale gedoogbeleid.
Vrijdag meer in het Brabants Dagblad.
quote:Noordanus: 'Geen toename wiethandel op straat'
TILBURG - De invoering van de wietpas gaat niet leiden tot meer illegale straathandel in Tilburg, verwacht burgemeester Peter Noordanus.
Hij heeft daarbij de politie aan zijn zijde, zei hij maandag tijdens het debat in de raadscommissie. Diverse fracties, en ook branchevereniging van de Tilburgse coffeeshops De Achterdeur, hebben grote twijfels bij deze beweringen. Ook vragen zij zich af de 5,3 fte politiecapaciteit die Tilburg tijdelijk extra krijgt voor de handhaving na de invoering van de wietpas per 1 mei 2012 voldoende is. Noordanus denkt van wel.
De gemeente gaat komende maanden de effecten meten van het gebruik van de clubpas.
Weet je wat ik wil dat bestuurders eerst eens nadenken voordat ze wat roeptoeteren. Laten ze maar eens kroegen gaan controleren en alle minderjaringe op de bon slingeren daar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je kan ook de overlast van junkies aanpakken:
Van der Laan wil boete voor comazuipers
Nog maar 40 nachtjes slapen en moeten mensen in tilburg een wietpas hebben, hoe wat en waar is nog steeds niet duidelijk.quote:Ruimte voor coffeeshops in TilburgTILBURG - Als de gevolgen van de verplichte invoering van de wietpas op 1 mei aanstaande negatief zijn voor de overlast op straat, is het mogelijk dat in Tilburg ook buiten het centrum coffeeshops komen.
Dat is het resultaat van de stellingname van de Tilburgse raad maandagavond. Een overgrote meerderheid - PvdA, VVD, SP, D66, GroenLinks en PvT - keerde zich opnieuw tegen de clubpas voor coffeeshops.
De fracties riepen burgemeester Peter Noordanus op binnen de wettelijke regels de vrijheid te nemen dit 'verontrustende en onzinnige beleid' te bekampen.
Noordanus zou in elk geval het zogeheten uitsterfbeleid in Tilburg moeten laten varen, nu het rijk heeft bepaald dat iedere coffeeshop niet meer dan 2000 geregistreerde volwassen ingezetenen als klant mogen accepteren.
Daarmee wordt het mogelijk om bijvoorbeeld in Reeshof of andere stadsdelen een shop te openen als de situatie daar om vraagt.
De wietpas is een HOAX.quote:Hard softdrugsbeleid kan sneuvelen op het stadhuis
Gemeenten mogen van het ministerie zelf bepalen hoe ze optreden tegen coffeeshops die de wietpas boycotten. Een plus een is twee. Veel gemeenten zijn tegen de wietpas, die zullen dus niet snel tot sluiting overgaan.
Ze waren pertinent tegen de invoering van de wietpas, de burgemeesters van gemeenten met coffeeshops. En nu krijgen ze van het ministerie van Veiligheid en Justitie de mogelijkheid hun verzet in beleid om te zetten. ‘Gemeenten mogen zelf bepalen hoe ze optreden tegen coffeeshops die zich niet aan de wietpas houden’, laat het ministerie weten.
Bedankt, erg interessant.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef Tism het volgende:
Zodra de uitzending online beschikbaar is, kun je hem hier bekijken..![]()
http://reporterinternatio(...)everingen/02-03-2012
Dat was logisch, het is onmogelijk iets te verbieden EN er eisen aan te stellen; het is of verboden of niet verboden (en dan kun je kijken wat wenselijk is). Plus dat het internationaal ook niet mogelijk is om zomaar buitenlanders te werenquote:Op maandag 26 maart 2012 00:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hebben we iets gemist?
De Pers 21 februari 2012
[..]
De wietpas is een HOAX.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |