abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99708043
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:33 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

Vind ik wel ja. Misschien een beetje ook vanwege mijn persoonlijke smaak maar ze kunnen denk ik wel drie kwartier vullen met nummers die 90% van het festivalpubliek kan meezingen, en vast nog wel wat nummers die ook bij het eerste gehoor al goed in de smaak vallen. Bovendien moet je niet vergeten dat hun laatste album op meerdere plekken verkozen is tot album van het jaar..
Laat maar komen Inderdaad
pi_99708811
Hoe makkelijk/moeilijk is het om donderdag, als je al binnen bent, het terrein af te gaan om nog wat uit de auto te halen en weer het terrein op te komen?
pi_99709072
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:07 schreef effie_o het volgende:
Hoe makkelijk/moeilijk is het om donderdag, als je al binnen bent, het terrein af te gaan om nog wat uit de auto te halen en weer het terrein op te komen?
supermakkelijk, ken hele volkstammen dgie alleen met tentje en een paar blikken bier het bandje halen.
pi_99709125
quote:
net zo makkelijk als je denkt, tis alleen een stukje lopen als je op camping 2,3,4 zit
pi_99709178
Mooi :)
Zelf nog nooit gedaan zo, vroeg me af hoe dat gaat. Moet je via de gewone ingang weer het terrein op? Dan is het vast wel handig een strategisch moment uit te kiezen ;)
  woensdag 20 juli 2011 @ 16:45:52 #282
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_99710614
Lijkt me sterk dat je via de gewone ingang moet. Maar geen idee hoe wel, als ik er eenmaal ben blijf ik er tot maandagochtend.

Een paar nieuwe namen morgen :{ ik hoop dat ze ons verassen met wat moois maar vrees van niet.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_99711080
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:45 schreef N-E-R-D het volgende:
Maar geen idee hoe wel, als ik er eenmaal ben blijf ik er tot maandagochtend.

Dat dacht ik afgelopen jaren ook en stiekem nu ook nog steeds. Een persoon van ons gezelschap komt wat later, incl partytent. Kan niet alles alleen slepen. Dus ik moet of dan het terrein af om te helpen, of nu zo'n 300 km rijden om de tent alvast te halen. Dan kies ik toch maar voor het eerste :)
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:05:45 #284
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_99711812
quote:
Je mag er via een sluipgang uit maar moet er via de normale ingang er weer in. Dat betekent dat je het best tegen het donker worden kunt gaan
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_99714737
gewoon via de normale ingang. ik haal later ook altijd nog wat spullen
deed ik vorig jaar tegen een uur of 7 op donderdag en er stond helemaal geen rij, dus gewoon even kijken!
pi_99714819
Ik vind zelf dat Kasabian wel kan als dagafsluiter. Het beste zou zijn als ze op zaterdag komen en maar die middag staan ze ook op Pukkelpop. Lijkt me niet dat het voor die dag gaat lukken. Dan zou je wellicht Elbow met daarna Kasabian in de Alpha en Within Temptation in de Grolsch krijgen. Voor de zondag staan er toch al wat behoorlijke namen die de hmh kunnen vullen: Skunk Anansie, The offspring, beady eye en Interpol.
  woensdag 20 juli 2011 @ 18:37:43 #287
13973 ranja
image means nothing
pi_99715430
Net een nieuwe goeie artiest ontdekt, Alice Gold. Blijkt ze gewoon op Pukkelpop te staan. Maar Lowlands? Vast niet.
pi_99716762
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:23 schreef theodoor9 het volgende:
Ik vind zelf dat Kasabian wel kan als dagafsluiter. Het beste zou zijn als ze op zaterdag komen en maar die middag staan ze ook op Pukkelpop. Lijkt me niet dat het voor die dag gaat lukken. Dan zou je wellicht Elbow met daarna Kasabian in de Alpha en Within Temptation in de Grolsch krijgen. Voor de zondag staan er toch al wat behoorlijke namen die de hmh kunnen vullen: Skunk Anansie, The offspring, beady eye en Interpol.
staan ze wel boven denk ik. Skunk Anansie en The Offspring zijn een beetje vergane glorie, Beady eye is niet groot genoeg voor headlinespot en Interpol heeft al tijden geen echt goed album meer uitgebracht (al zijn ze weer op de goeie weg)
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_99719158
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:09 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

staan ze wel boven denk ik. Skunk Anansie en The Offspring zijn een beetje vergane glorie, Beady eye is niet groot genoeg voor headlinespot en Interpol heeft al tijden geen echt goed album meer uitgebracht (al zijn ze weer op de goeie weg)
Mja denk je echt dat ze 2 headliners nou nog bekend gaan maken?

Zou het eerste jaar zijn dat ze dat doen zo laat denk ik ?

En hoe vet ik Kasabian ook vind, ik denk niet dat die groter zijn dan bijv. Beady Eye/Interpol
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 juli 2011 @ 20:11:28 #290
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_99719349
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:07 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

En hoe vet ik Kasabian ook vind, ik denk niet dat die groter zijn dan bijv. Beady Eye/Interpol
Dus gaat het gebeuren en ga dus uit van een AM, Interpol en WT oid headliner.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_99719565
Ik zie Within Temptation toch niet als afsluiter (ben denk niet de enige)... Dus voor zaterdag zou dan toch wel een naam bij kunnen komen toch. Ik vind Elbow groter dan Within Temptation, maar kwa stijl is muziek vind ik dat ook gewoon geen headliner.
pi_99721938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:07 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

waar staat dat ze nog twee headliners bekent gaan maken? ik heb het toch alleen over Kasabian?
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_99739384
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:04 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

waar staat dat ze nog twee headliners bekent gaan maken? ik heb het toch alleen over Kasabian?
Sorry my bad
pi_99739669
oei, ik wordt echt gek als The Subs toch nog komen! *O*

En wie weet of er van die Sziget-mobieltjes te verkrijgen zijn voor mensen die niet naar Sziget gaan? Namelijk ook wel handig voor LL. :) (Mits ze twee tientjes kosten)
pi_99740525
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2011 09:48 schreef Gitaarmat het volgende:
oei, ik wordt echt gek als The Subs toch nog komen! *O*

En wie weet of er van die Sziget-mobieltjes te verkrijgen zijn voor mensen die niet naar Sziget gaan? Namelijk ook wel handig voor LL. :) (Mits ze twee tientjes kosten)
Sziget mobieltjes? Wat zijn dat? :o
pi_99740613
quote:
5s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:28 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Sziget mobieltjes? Wat zijn dat? :o
Die kon je krijgen op het festival ofzo, heel goedkoop lijkt me, en simlock-vrij. Wel handig want dan hoef je op een festival niet in de rij te staan om je mobieltje op te laden.
pi_99741022
Dit jaar zijn er geen Szigetfones op Sziget, maar die van vorig jaar waren niet SIM-lock vrij hoor. Dit jaar hebben ze op Sziget alleen een SIM kaart deal. Op Lowlands niets van dat alles, dus neem je extra batterijen en voorgeladen accudoosjes maar mee. (Oplaadpunten op Lowlands zuigen hard en zo'n zonneenergieladertje is waardeloos want daar ga je echt niet de hele dag mee rondlopen.)
pi_99741267
Zag gisteren Blaudzun op TV, en had hem alles eerder gehoord. Mag ook best langskomen, goede Nederlandse Singer/Songwriter!
pi_99741328
Was er vorig jaar ook al toch? :D
pi_99741348
Nou schiet op met die namen :o
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')