ik moet al lachen als ik alleen zijn foto zie of zijn naam leesquote:
Geraint Thomas in het wit en wellicht zelfs geel maar het is nog ver.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:41 schreef Swomp het volgende:
Is er ergens een fatsoenlijke virtuele stand te zien ? Want die van de NOS faalt...
Amador is uit vorm en gevallen, jammer de pammerquote:Amador y Ventoso dejan ir el pelotón por delante.
Minuutje of twee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Johnny nu terug op mijn stream. Hoeveel scheelt het dan?
2 minuten ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Winnaar zal normaliter toch in het peloton zitten, lijkt me.quote:
Gat word heel snel kleiner, voor einde van de klim zijn ze ingerekend als het zo door gaatquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:42 schreef Cootz het volgende:
Meteen 1'30 ervanaf trouwens, sinds dat Leopard op kop rijdt...
Hoeft niet hoor. En de bolletjes is ook iets moois.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:43 schreef Doff het volgende:
[..]
Winnaar zal normaliter toch in het peloton zitten, lijkt me.
Kijk zelf ook via de stream (van nos) maar bij mij istie al even terug hoor, al geprobeerd even te F5en?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nee dat ze Monfort hadden gehad samen met De Weert ipv die Boonen en Ciolek!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:44 schreef Sasman het volgende:
[..]
Ach...Wat had je nu verwacht. Dat Chavanel Kreuziger kon volgen?
Nee man, buiten z'n capaciteiten. Is gewoon iemand die vroeg volgroeid was waardoor hij op jonge leeftijd meer liet zien dan andere renners, dat is nu wel bijgesteld. Hij is al twee, drie jaar niet meer beter geworden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ie niet op een half uur stond misschien wel.
Knechtje van Schleck, doodzonde!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:45 schreef Sasman het volgende:
Trouwens Monfort ziet er toch weer sterk uit....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |