Daarom ben ik zo blij dat we een nieuwe krijgen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja.
Nu hebben we dit:
[ afbeelding ]
Dat is een hele vooruitgangquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja.
Nu hebben we dit:
[ afbeelding ]
Blauw staat je wel goedquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet mn jurk hier niet zo goed, maar hij is zo awesome en heb atm geen betere fotoJe kan wel mijn mooie lange haar zien, though
![]()
Krijg ik nu arrogant bij mijn karakteromschrijving?
Nee, dat wil je nietquote:
Je haar is behoorlijk gegroeidquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet mn jurk hier niet zo goed, maar hij is zo awesome en heb atm geen betere fotoJe kan wel mijn mooie lange haar zien, though
![]()
Staat mooiquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
In mn topicquote:
Nu ga ik, stil in mijn hoekje. Een flink potje huilen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet![]()
Ow my, wat een narigheid
Vraag het over een maand of drie nog maar eens een keer; moet je wel een poosje goed volgen namelijk
Ow, ik dacht die oranje rechts, met die bierflesquote:
Neeeeeee gekkerdjequote:Op donderdag 14 juli 2011 13:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Nu ga ik, stil in mijn hoekje. Een flink potje huilen.
Whahahahaha!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:59 schreef Rewimo het volgende:
Ow, ik dacht die oranje rechts, met die bierfles
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neeeeeee gekkerdjeGewoon doorposten, dan krijg ik van zelf dat er iets opborrelt
KLB-meetquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Staat mooi
Wat was de gelegenheid?
Oh tof.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |