Mooi, zou leuk zijn als hij eens een keer wat onderbouwt i.p.v. alleen maar domme dingen te roepen om te trollen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Agree.
We proberen er op te letten.
Vergeet niet zijn topics met lijstjes van spelers van PSV en waarom ze de komende 12 jaar kampioen gaan worden, net zoals ze eigenlijk volgens de DAM berekeningen al 4 jaar achter elkaar kampioen moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Is leuk toch, ik verwacht binnenkort weer een topic waaruit blijkt dat Ajax een criminele organisatie is welke erop uit is spelers de dood in te jagen.
Klopt ook gewoonquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Is leuk toch, ik verwacht binnenkort weer een topic waaruit blijkt dat Ajax een criminele organisatie is welke erop uit is spelers de dood in te jagen.
quote:
Dat mag jij, zou pas een probleem als je vindt dat PSV een goed beleid heeftquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
en je zal het een drama vinden als wij PSV een ordinaire koopploeg noemen die eigenlijk volgens marcel in jeugd gingen investeren
Bravo, je geeft zelf al antwoord.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
Wat was er mis met de OP?
Heatwave is toch ook een mongool? Of zeg ik iets verkeerd
Oh moest je een reden hebben?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar staat Ok of oke voor?
Is dat nieuwe geheimtaal van de mods?
Nu begin ik toch te twijfelen je begrijpend lezen skillsquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nu begin ik toch te twijfelen je begrijpend lezen skills
Kus zijn voeten zou ik zeggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen DAM.
DAMHij is terug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |