abonnement Unibet Coolblue
pi_100213765
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dirty bit: "A bit in a memory cache or virtual memory page that has been modified by the CPU, but not yet written back to storage."

Maar ik betwijfel of het daar over gaat. :P
Al net zo'n geek als Ll _O- O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100213801
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Even mijn 36 mails teruglezen (eigenlijk 35, want één ongewenste ga ik niet openen :') ).
In 2,5 week? Ik zou er voor tekenen :D _O_

Hoe heb je gehad?
pi_100213843
Ik krijg 36 mails op een dag volgens mij :') Waarvan 35 ongewenst :'(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100213902
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

In 2,5 week? Ik zou er voor tekenen :D _O_

Hoe heb je gehad?
Ook een aantal zijn gewoon reclame van dingen waarin ik mij interesseer (maar gelukkig dat hetgene waarin ik niet geïnteresseerd ben wel bij ongewenst komt :') ). Geen zorgen.

Heerlijk, relaxed. Wil je de hele verhalen horen of alleen hoe ik het geheel vond?
pi_100213916
Oh prive valt het ook wel mee eigenlijk, iets van 3 á 4 die echt nuttig zijn. Zakelijk wat meer _O- Maar goed, dat ruimt ook gewoon wat sneller op. Zeker als je 2,5 week weg bent ofzo is 75% toch al achterhaald.
pi_100213949
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ook een aantal zijn gewoon reclame van dingen waarin ik mij interesseer (maar gelukkig dat hetgene waarin ik niet geïnteresseerd ben wel bij ongewenst komt :') ). Geen zorgen.

Heerlijk, relaxed. Wil je de hele verhalen horen of alleen hoe ik het geheel vond?
Ik vond dit wel zat eigenlijk :+

Nee, vertel. Wat jij de moeite waard vindt om te vertellen ^O^

Nog op le velo du village gereden? B-)
pi_100213989
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik vond dit wel zat eigenlijk :+

Nee, vertel. Wat jij de moeite waard vindt om te vertellen ^O^

Nog op le velo du village gereden? B-)
OMG _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 1 augustus 2011 @ 23:12:59 #158
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_100214270
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

OMG _O-
:D Die volg ik nog wel!
_O-

quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:

Heerlijk, relaxed. Wil je de hele verhalen horen of alleen hoe ik het geheel vond?
Zo veel als je kwijt wilt. :)
maar ik lees het waarschijnlijk morgen pas, het is al veel te laat. wekker gaat nog steeds om 5 uur. ;(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_100214859
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
Oh prive valt het ook wel mee eigenlijk, iets van 3 á 4 die echt nuttig zijn. Zakelijk wat meer _O- Maar goed, dat ruimt ook gewoon wat sneller op. Zeker als je 2,5 week weg bent ofzo is 75% toch al achterhaald.
Ik heb eigenlijk maar één mailadres voor allebei, dus dat klopt dan wel.

quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik vond dit wel zat eigenlijk :+

Nee, vertel. Wat jij de moeite waard vindt om te vertellen ^O^

Nog op le velo du village gereden? B-)
Wat moet ik me daarbij nou weer voorstellen :')

Nja, het was relaxed. Begonnen met een weekje Tsjechië in een huisje (Lipno meer). Leuke omgeving met grappige plaatsjes voor uitstapjes, ook daar nog gehangen. Daarna een paar dagen in een Bauernhof vlakbij Wenen. Nog nooit in Wenen geweest, dus dat was wel een belevenis. Uiteraard de meeste toeristische plaatsen wel gezien, ook nog een dagje Bratislava gedaan met mijn vader. Uiteindelijk naar Inzell, het plaatsje in Duitsland dat bekend staat om de schaatsbaan. Veel ploegen waren er op trainingskamp, dus een aantal bekende schaatsers gezien. Ik hou zelf erg van het Duitse sfeertje (dat er vooral in Duitsland en Oostenrijk wel aanwezig was), dus voor mij was het een heerlijke vakantie. Vanochtend vertrokken we tegen half negen vanuit Inzell. Mijn vader heeft het totaal niet op de hele afstand in een keer rijden, maar nu ging het wel heel snel. We hadden gepland een hotel in Koblenz te nemen, maar dat was niet nodig. We waren om half een al bij Karlsruhe (we reden over de snelweg via München-Augsburg-Ulm-Stuttgart-Karlsruhe na op de heenweg net als in 2009 slechte ervaringen met het stuk Frankfurt - Nürnberg te hebben gehad. Volgens de kaart van de ANWB zouden de wegwerkzaamheden al voorbij moeten zijn. Dus niet. Mijn vader is nu de ANWB aan het emailen _O- ). Koblenz was wel vroeg en we reden echt gemiddeldes van 110 km/h minimaal, dus reden we door naar Köln. We besloten om er even uit te gaan en rustig te eten, zodat we daarna rustig naar huis zouden kunnen gaan. We wilden sowieso nog wat zien onderweg en doordat we ons een overnachting konden besparen, konden we in Köln iets ruimer doen met het budget. Na file bij Bonn waren we iets na vieren bij Köln. De Dom is bezichtigd, nog wat rondgelopen en gegeten, en rond half acht waren we weer op de Autobahn. Tegen kwart voor tien thuisgekomen. Ik vond het best een leukere vakantie in vergelijking tot andere jaren :)
pi_100214923
Trust Roger :W
pi_100214979
Keulen is leuk, ben ik laatst ook geweest.

Klinkt verder als een prima vakantie! Op de plekken waar je langer was nog wat ondernomen? Fijn dat het sfeertje / de mensen je in ieder geval bevielen.

En je weet wel wat dat voorstelt als t eenmaal zover is B-)
pi_100215222
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
Keulen is leuk, ben ik laatst ook geweest.

Klinkt verder als een prima vakantie! Op de plekken waar je langer was nog wat ondernomen? Fijn dat het sfeertje / de mensen je in ieder geval bevielen.

En je weet wel wat dat voorstelt als t eenmaal zover is B-)
Dan was ik toch te naïef om te twijfelen of je dat echt bedoelde :@ Maar nee dus.

Nou ja, ik heb sowieso nog mijn ouders op sleeptouw, dus ik weet niet of dat echt gaat werken :@ Jij hebt jarenlange ervaring met iedere velo du village? :+

Waar ik langer was nog wat ondernomen? Hoezo? Ja, veel dagtochtjes ja :Y
pi_100215287
Klinkt leuk Maarten :Y

En niet gefietst dus? :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100215310
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
Klinkt leuk Maarten :Y

En niet gefietst dus? :+
Dat ook niet nee :+
pi_100220274
Greys, ga je nog wat leuks doen? :P
pi_100222686
Is Greys jarig?
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 08:13:31 #168
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100222956
Ja! *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_100222973
Ik kwam er net ook achter, dat er gewoon een heel topic is *O*
pi_100241864
Hier ook maar even spammen :P

Doe mee, Doe mee!

Het Grote Fok! Maffia Spel, opnieuw #1
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100242211
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Hier ook maar even spammen :P

Doe mee, Doe mee!

Het Grote Fok! Maffia Spel, opnieuw #1
Even lezen, ziet er leuk uit :P
pi_100242349
Ik ga deze volgen, meedoen lijkt me niet zo handig omdat ik over 2 weken op vakantie ga. En omdat ik er nog de ballen van snap. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100242525
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga deze volgen, meedoen lijkt me niet zo handig omdat ik over 2 weken op vakantie ga. En omdat ik er nog de ballen van snap. _O-
Dan zijn we al een heel eind op scheut hoor... zo'n spel duurt vaak niet zo lang
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_100242685
I'm in! Enne, weet je zeker dat het niet ooit eens van Weerwolven van Wakkerdam is overgenomen maar dan de moderne/aangepaste versie?
pi_100242701
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 19:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
I'm in! Enne, weet je zeker dat het niet ooit eens van Weerwolven van Wakkerdam is overgenomen maar dan de moderne/aangepaste versie?
Volgens mij is het een variant ja :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')