Al net zo'n geek als Llquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dirty bit: "A bit in a memory cache or virtual memory page that has been modified by the CPU, but not yet written back to storage."
Maar ik betwijfel of het daar over gaat.
In 2,5 week? Ik zou er voor tekenenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Even mijn 36 mails teruglezen (eigenlijk 35, want één ongewenste ga ik niet openen).
Ook een aantal zijn gewoon reclame van dingen waarin ik mij interesseer (maar gelukkig dat hetgene waarin ik niet geïnteresseerd ben wel bij ongewenst komtquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In 2,5 week? Ik zou er voor tekenen![]()
![]()
Hoe heb je gehad?
Ik vond dit wel zat eigenlijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ook een aantal zijn gewoon reclame van dingen waarin ik mij interesseer (maar gelukkig dat hetgene waarin ik niet geïnteresseerd ben wel bij ongewenst komt). Geen zorgen.
Heerlijk, relaxed. Wil je de hele verhalen horen of alleen hoe ik het geheel vond?
OMGquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond dit wel zat eigenlijk![]()
Nee, vertel. Wat jij de moeite waard vindt om te vertellen![]()
Nog op le velo du village gereden?
quote:
Zo veel als je kwijt wilt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Heerlijk, relaxed. Wil je de hele verhalen horen of alleen hoe ik het geheel vond?
Ik heb eigenlijk maar één mailadres voor allebei, dus dat klopt dan wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
Oh prive valt het ook wel mee eigenlijk, iets van 3 á 4 die echt nuttig zijn. Zakelijk wat meerMaar goed, dat ruimt ook gewoon wat sneller op. Zeker als je 2,5 week weg bent ofzo is 75% toch al achterhaald.
Wat moet ik me daarbij nou weer voorstellenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond dit wel zat eigenlijk![]()
Nee, vertel. Wat jij de moeite waard vindt om te vertellen![]()
Nog op le velo du village gereden?
Dan was ik toch te naïef om te twijfelen of je dat echt bedoeldequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
Keulen is leuk, ben ik laatst ook geweest.
Klinkt verder als een prima vakantie! Op de plekken waar je langer was nog wat ondernomen? Fijn dat het sfeertje / de mensen je in ieder geval bevielen.
En je weet wel wat dat voorstelt als t eenmaal zover is
Dat ook niet neequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
Klinkt leuk Maarten
En niet gefietst dus?
Even lezen, ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Hier ook maar even spammen
Doe mee, Doe mee!
Het Grote Fok! Maffia Spel, opnieuw #1
Dan zijn we al een heel eind op scheut hoor... zo'n spel duurt vaak niet zo langquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga deze volgen, meedoen lijkt me niet zo handig omdat ik over 2 weken op vakantie ga. En omdat ik er nog de ballen van snap.
Volgens mij is het een variant jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
I'm in! Enne, weet je zeker dat het niet ooit eens van Weerwolven van Wakkerdam is overgenomen maar dan de moderne/aangepaste versie?
Ik kijk toch eerst een keertje mee. Zodat ik geen minder domme dingen doe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zijn we al een heel eind op scheut hoor... zo'n spel duurt vaak niet zo lang
Ga gewoon naast mij staan, dan valt het niet meer op door al die domme dingen die ik doe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik kijk toch eerst een keertje mee. Zodat ik geen minder domme dingen doe.
quote:
quote:
Tot wanneer kan ik nog stemmen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Attentie! Kunnen jullie nog even stemmen voor de laatste loodjes in de eerste ronde van het tournament voor het beste songfestivalland?
[TOURNAMENT] Beste songfestivalland aller tijden!
Die was/is op vakantiequote:
Op pagina 2 staan de instructies voor de laatste landen die doorgaan. Stemmen is nog mogelijk tot zaterdag 23.59. Eerst had ik een heel onhandig systeem met losse liedjes, en ter compensatie daarvan hou ik nou een korte tussenronde voor een paar wildcards voor de volgende ronde.quote:
Vandaag!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:14 schreef Greys het volgende:
Mooi weer!
En MissBliss en Re gaan vandaag trouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |