Ja, dat kunnen die artsen altijd snel zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had vantevoren al een keelontsteking, maar toen dacht ik dat het gewoon een griepje was dat vanzelf over zou gaan. Maar na een paar dagen toch maar naar een huisarts gegaan en die keek twee seconden mijn keel in en zei "Ik zie het al, dat is een heftige keelontsteking!"
Weet je zeker dat dat niet ergens anders van is geweest?quote:En toen de kuur voorbij was bleek ik allergisch te zijn voor de medicijnen en kreeg ik over mijn hele lichaam rode vlekken en ontzettende jeuk. Dat was ook genieten![]()
...
Misschien is het een poging om de protesten van de rest van de Arabische wereld buiten het land te houden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Ik dacht dat het door de Marokkaanse opperbevelhebber (ik weet niet wat voor man er aan de macht is
, een koning?) verboden was om nog ooit mee te doen
.
Ach, en je weet het nu iig voor een evt. volgende keer dat een arst je dat spul wil geven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens de huisarts was het een typisch verschijnsel van medicijnallergie. En op internet las ik ook dat mensen na een aantal dagen pas last kregen.
Eten is nooit vreemd, hooguit een beetje anders.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Bovendien heb ik tijdens die vakantie nauwelijks gegeten omdat ik nauwelijks kon slikken (-5 kilo!) en al helemaal geen vreemde dingen gegeten.
Medical Examinersquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tineke Schouten?
Als je die leuk vind tenminste.
Criminal Intent nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, dat ook.
Om de een of andere reden dacht ik dat je bedoelde, is er nog iets leuks op rtl4......
Een aflevering met Logan en Barek.quote:
Ik vind deze ook niet leukquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een aflevering met Logan en Barek.
Ik vind die man zo ongelooflijk saai, ik weet niet waarom.
Ik kijk veel liever die met Goren en Eames. Vincent D'Onofrio speelt die rol echt goed.quote:
Facebook, wat een vreselijke site.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
Tombo, jij hebt geen persoonlijke facebook account he?
Alleen de ene voor FV?
Of maak jij er ook ff eentje aan?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |