Ik had vorige week zaterdag een leven, en afgelopen woensdag ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Gisteravond had ik ook een leven
Het moet niet gekker worden!
7 uurtjes dus, daar kom ik ook aan, maar volgens mij is het niet genoeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
Ik stond de afgelopen twee weken om zes uur op, dat was ook even wennen
Anders pieste de pup in de kamer
Nu gaat het al beter, hoezee ende jubelIk kan nu zo ongeveer van 01 tot 08 slapen!
Ik vorige week zaterdag ook!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
Ik had vorige week zaterdag een leven, en afgelopen woensdag ook
Ik slaap meestal 5 of 6 uurtjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
7 uurtjes dus, daar kom ik ook aan, maar volgens mij is het niet genoeg.
Ik vind het alleen zo zonde van mijn tijd om meer te slapen.![]()
[..]
Ik vorige week zaterdag ook!
Ik slaap als ik laat ben gaan slapen gewoon uit tot een uur of elf in de vakantie (zoals nu)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik slaap meestal 5 of 6 uurtjes
En nee, dat is niet genoeg. Merk ik tegenwoordig. Het zal de leeftijd zijn
Snap ik wel hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tja, dat kan.
Ik ben ook a, eh, 20+ [ afbeelding ]
Jij gaat wel helemaaaaaaaal vaak laat naar bed volgens mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik slaap als ik laat ben gaan slapen gewoon uit tot een uur of elf in de vakantie (zoals nu)
Soms merken ze het niet, maar mijn moeder heeft er wel begrip voor omdat zij ook een nachtmens is (je weet wel, dat je het helderst bent tussen 21.00 en 3.00 ofzo). Maar in de vakantie kan ik het me ook gewoon permitteren, dus doen ze er niet zo heel moeilijk over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij gaat wel helemaaaaaaaal vaak laat naar bed volgens mij
Piepen je ouders dan niet? Of merken ze dat niet?
Uitslapen kan in het weekend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik slaap als ik laat ben gaan slapen gewoon uit tot een uur of elf in de vakantie (zoals nu)
Wat voor beroep oefen jij uit? Dan weet ik dat ik dat later niet moet wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uitslapen kan in het weekend.
Ik ben zo gewend geraakt aan vroeg opstaan dat als ik kan uitslapen, zoals morgen, ik gewoon om 8 uur wakker wordt.![]()
Vakantie? Oh ja, ik geloof dat ik anderhalf jaar terug nog eens een weekje vrij had.
Op dit moment werk ik op de inpakafdeling van een bedrijf dat maaltijdcomponenten produceert voor zorginstellingen. Bedrijf gaat dag en nacht door. Ochtend-, avond- en nachtploeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat voor beroep oefen jij uit? Dan weet ik dat ik dat later niet moet worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op dit moment werk ik op de inpakafdeling van een bedrijf dat maaltijdcomponenten produceert voor zorginstellingen. Bedrijf gaat dag en nacht door. Ochtend-, avond- en nachtploeg.Wat deed je hiervoor dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaaaaaaaaaaa daar issie weer!quote:
Dus ook echt meteen helemaal naar het buitenland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toen kreeg jij een keelontsteking...?
![]()
Whoehoeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Marga Bult op een boot op de Canal Pride! Rechtop in de wind!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Erik! Welkom terug!!!
[..]
Dus ook echt meteen helemaal naar het buitenland.
Ik had vantevoren al een keelontsteking, maar toen dacht ik dat het gewoon een griepje was dat vanzelf over zou gaan. Maar na een paar dagen toch maar naar een huisarts gegaan en die keek twee seconden mijn keel in en zei "Ik zie het al, dat is een heftige keelontsteking!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus toen medicijnen en was ik er na een paar dagen van af, zodat ik toch nog twee dagen vakantie heb gehad.
En toen de kuur voorbij was bleek ik allergisch te zijn voor de medicijnen en kreeg ik over mijn hele lichaam rode vlekken en ontzettende jeuk. Dat was ook genieten![]()
...
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |