Dat wel, 1v1 win ik altijd. Ik doe mijn Q, R & E en ik heb iemand dood. Maar zit ik in een teamfight, ben ik even out of energy, en ben ik vrij weinig.quote:
Gewoon in je cirkeltje blijven hangen, dan heb je in ieder geval altijd dreiging en ben je niet te raken (tenzij oracles of pink wards)quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:32 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Dat wel, 1v1 win ik altijd. Ik doe mijn Q, R & E en ik heb iemand dood. Maar zit ik in een teamfight, ben ik even out of energy, en ben ik vrij weinig.
Oracles is toch een elixir? Maar een AoE spell gaat altijd raak in je schildje.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Gewoon in je cirkeltje blijven hangen, dan heb je in ieder geval altijd dreiging en ben je niet te raken (tenzij oracles of pink wards)
Zag het ja, heb mijn vraag verwijderd. Had niet goed gekeken voor ik poste.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:24 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ik heb een tijdje terug een lijstje gepost met wat je imo het beste kan kopen om 3 runepages te vullen
Welk level ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:56 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Zag het ja, heb mijn vraag verwijderd. Had niet goed gekeken voor ik poste.
Thanks voor de lijst
Indien mogelijk 2xQ voor je R.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:32 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Dat wel, 1v1 win ik altijd. Ik doe mijn Q, R & E en ik heb iemand dood. Maar zit ik in een teamfight, ben ik even out of energy, en ben ik vrij weinig.
oh dat hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:56 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Zag het ja, heb mijn vraag verwijderd. Had niet goed gekeken voor ik poste.
Thanks voor de lijst
Je ken bv ook eerst Q dan w88 op cooldown zodat je Q meteen kan als je erin vliegtquote:
Het is al eerder gezegd, Q is je main damage als akali.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:46 schreef EpicKnife het volgende:
Ja maar zoveel dmg doet dat niet eens hoor die Q.
Kloptquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:16 schreef EpicKnife het volgende:
Ik vind die R.
Maar wat een kut spel, ik moet hem nu opnieuw installen. Kanker Riot.
Altijd wel wat met dit spel.
Google al geprobeerd?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:54 schreef EpicKnife het volgende:
[ afbeelding ]
dit gebeurd er als ik de client op start nu.
waar slaat dit op, ik heb hem opnieuw geïnstalleerd en alles.
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:55 schreef Monolith het volgende:
Ik vrees dat je maar gewoon moet stoppen met spelen.
Heb het zelf al weer op gelost.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:55 schreef Monolith het volgende:
Ik vrees dat je maar gewoon moet stoppen met spelen.
nou ik denk dat dat wel indruk maakt iddquote:Op zondag 17 juli 2011 01:09 schreef ems. het volgende:
Hele match history vol wins. Dat wordt weer makkelijk 06jes scoren als ik de prints ga uitdelen in de plaatselijke slettentent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |