Uiteraard. Goed drinken met dit weer he!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Doe mn best, af en toe moet er ook koffie gedronken worden natuurlijk
Webprogrammeur, moet koffie anders ga ik doodquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:16 schreef Keselo het volgende:
[..]
Uiteraard. Goed drinken met dit weer he!
Die wat oploste? Met wat extra HP ben je alsnog ultra-squishy en een slow is leuk maar je range blijft nihilquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik zag laatst een AD TF die het wel creatief oploste, die maakte gewoon een frozen mallet
Meer luisteren en minder domme vragen stellen en je wist het 10 topics geleden alquote:nooit gedacht.
Nouja in ieder geval minder squishy. Teemo heeft met zijn short range op zijn auto-attacks eigenlijk hetzelfde probleem, daarom bouwt The Rain Man (beste Teemo speler op US) hem altijd vrij tanky met madreds bloodrazor en Frozen Mallet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Die wat oploste? Met wat extra HP ben je alsnog ultra-squishy en een slow is leuk maar je range blijft nihil
Ik kan wel redelijk met Ashe uit de voeten, denk 70/80% winstratio.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:13 schreef EpicKnife het volgende:
Last Whisperer, beserker greaves, dorans blade, Infinity edge etc.
Met mijn goede game ben ik zo geëindigd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:31 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ik kan wel redelijk met Ashe uit de voeten, denk 70/80% winstratio.
Ik begin standaard met Doran's Blade, vervolgens Boots, wederom Doran's Blade. Dit zorgt voor wat mobiliteit, damage en health. Belangrijk is wel farmen en lasthitten, maar als je dat goed af gaat en je pakt één of twee kills in 10 minuten, dan kun je snel een BF-sword halen. Die vervolgens upgraden naar een Infinity Edge en vervolgens neem ik in willekeurige volgende (ligt aan de game) een Bloodthirster/Black Cleaver/Phantom Dancer en vaak ook nog een Banshee.
Toch is het een goed item. Solomid is geen bijbel, zelf nadenken is gewoon nog toegestaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:18 schreef EpicKnife het volgende:
Black Cleaver word afgeraden op Solomid.
Jawel. Goede build voor GP.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:53 schreef EpicKnife het volgende:
Haha, maar ik ga het liefst voor criticals, is er geen build voor 100% critical ofzo?
En vrijwel vereist op tryndamerequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |