Ik zal hem maar niet inkoppen.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:18 schreef Zeroku het volgende:
Leuk joh, kut ranked. 7 verloren 1 gewonnen. Nooit geweten dat er van die hoerige kutkindertjes LoL konden installeren.
Volgens mij kan ranked het beste met een team.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:18 schreef Zeroku het volgende:
Leuk joh, kut ranked. 7 verloren 1 gewonnen. Nooit geweten dat er van die hoerige kutkindertjes LoL konden installeren.
Doe maar niet nee.quote:
Solo queue moet ook gewoon gaan, alleen niet als er van die kindjes van 9 op z'n toetsenbord liggen te rollen.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:30 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Volgens mij kan ranked het beste met een team.
Ja, vanuit de losers bracket even TGM gefacerolled en daarna CLG 2x pakkie gegeven. Had het op zich wel verwacht.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:44 schreef ems. het volgende:
TSM uiteindelijk toch weer CLG verslagen? Ik lag al op een oor tegen die tijd.
Een goede Cassiopeia is echt vervelendend om tegen je te hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:26 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Eindelijk door een queue gekomen! Cassiopeia ownage!
Eerste game toch wel heel degelijk spel van TSM. 2e game morde mid faalde helaas jammerlijk. Ik vond het ook al een opmerkelijke pick, zeker mid.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ja, vanuit de losers bracket even TGM gefacerolled en daarna CLG 2x pakkie gegeven. Had het op zich wel verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |