quote:Op zondag 17 juli 2011 01:09 schreef ems. het volgende:
Hele match history vol wins. Dat wordt weer makkelijk 06jes scoren als ik de prints ga uitdelen in de plaatselijke slettentent.
Lmaoquote:Op zondag 17 juli 2011 01:09 schreef ems. het volgende:
Hele match history vol wins. Dat wordt weer makkelijk 06jes scoren als ik de prints ga uitdelen in de plaatselijke slettentent.
Je Q doet juist veel damage xDquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:46 schreef EpicKnife het volgende:
Ja maar zoveel dmg doet dat niet eens hoor die Q.
Der zal vast wel wat anders aan haar mankeren, borderline ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:20 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
loool
toevallig was ik gisteren op een feestje van een meid, haar zus was veel interessanter tho, speeelde ook loldus het kan wel ^^
hoezo niet gewoon het fok channelquote:Op zondag 17 juli 2011 15:15 schreef ems. het volgende:
Voor vanavond zijn er nou niet bepaald veel inschrijvingen dus ik heb maar gewoon bedacht dat iedereen die zin heeft om vanavond ergens te gamen naar "foklol" channel moet komen. Vanaf daar zien we wel.
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:34 schreef ems. het volgende:
Omdat foklol channel special en exclusive is.
Ja maar ik kan ze nooit 1v1 focussen melee, daarom heb ik een hekel aan melee AD'ers :pquote:Op zondag 17 juli 2011 12:34 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Je Q doet juist veel damage xD
Eerst Q dan auto attack en bam bijna de helf van je leven weg op lvl 1 xD
Rabandon heb je niet eens nodig op akali mischien als het een lang potje isquote:Op zondag 17 juli 2011 17:45 schreef EpicKnife het volgende:
Ik koop altijd eerst Rabandon en daarna Rylai.
Dan heb ik 160 AP en misschien 170 AD? dan hit ik dus minder als normaal na een abilityquote:Op zondag 17 juli 2011 17:51 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Rabandon heb je niet eens nodig op akali mischien als het een lang potje is
belangrijkste is rylai + lichbane dan doe je egt zoveel burst damage dat je iedere squishy zo dood heb voordat ze doorhebben wat er gebeurt is
accept mn friend request danquote:Op zondag 17 juli 2011 19:49 schreef ems. het volgende:
En jawel hoor, mijn kleine neefje wordt net hier afgeleverd omdat er last minute een concert is wat mijn broer moet zien. Ik ben er pas wat later want ik ga deze kleine dinosaurusfan voor het eerst jurrasic park laten zien. Een belangrijk moment in een kinds' levenIk stop hem denk ik tussen 10 en 11 in bed, dus ik kijk wel wie er dan nog aanwezig is.
Voor mensen die ik niet zie, sorry voor het wachten. Voel je vrij om me toe te voegen om later wat games te spelen. (wel minimaal lvl 30 en runepages als het even kan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |