abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115551657
Eigenlijk kan ik wel stellen dat ik vrijwel alle film muziek gemaakt door Hans Zimmer, Angelo Bandalementi en Danny Elfman erg mooi vind.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_115551924
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 12:37 schreef WRH het volgende:
Eigenlijk kan ik wel stellen dat ik vrijwel alle film muziek gemaakt door Hans Zimmer, Angelo Bandalementi en Danny Elfman erg mooi vind.
Niet Thomas Newman en Ennio Morricone? ;(
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_115551984
* googlet even snel op Thomas Newman*
jep, ook heel mooi! en Ennio Morricone is prachtig maar wel redelijk beperkt. Herkenbaar natuurlijk, erg mooi ook, maar ook gewoon wat ouder.
met name van Danny Elfman kan ik echt blind op downloaden klikken omdat ik het altijd mooi vind.
pi_115551995
Ik vond de soundtrack van The Rock vroeger erg mooi!
pi_115552037
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 12:48 schreef WRH het volgende:
* googlet even snel op Thomas Newman*
jep, ook heel mooi! en Ennio Morricone is prachtig maar wel redelijk beperkt. Herkenbaar natuurlijk, erg mooi ook, maar ook gewoon wat ouder.
met name van Danny Elfman kan ik echt blind op downloaden klikken omdat ik het altijd mooi vind.
Danny Elfman? Ken ik niet. Wat voor soort muziek, films?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_115552069
hij is de 'huiscomponist' van Tim Burton.
pi_115552172
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 12:50 schreef WRH het volgende:
hij is de 'huiscomponist' van Tim Burton.
i don't get it ;(
-Don Draper
pi_115552195
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 12:50 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Danny Elfman? Ken ik niet. Wat voor soort muziek, films?
Ken je de Simpsons begintune?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_115552234
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 12:53 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

i don't get it ;(
Bijna elke film van Burton heeft een score van Elfman.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_115552348
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 12:54 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ken je de Simpsons begintune?
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 12:55 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Bijna elke film van Burton heeft een score van Elfman.
AHAAAA ik snap het, ff opgezocht, ook een geniaal iemand _O_
-Don Draper
pi_115552370
natuurlijk :) de simpsons was in al zijn eenvoud toch ook goed gedaan door Danny.
1 van zijn mooiste soundtracks vind ik Corpse Bride en dan hoort daar eigenlijk in 1 adem ook Nightmare before Christmas bij. Die laatste gaat hier dan ook standaard de cd speler in met kerstvakantie.
pi_115554551
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 12:58 schreef WRH het volgende:
natuurlijk :) de simpsons was in al zijn eenvoud toch ook goed gedaan door Danny.
1 van zijn mooiste soundtracks vind ik Corpse Bride en dan hoort daar eigenlijk in 1 adem ook Nightmare before Christmas bij. Die laatste gaat hier dan ook standaard de cd speler in met kerstvakantie.
Ja, de simpson tune is heel simpel, doch effectief!
-Don Draper
pi_115564932
bump
-Don Draper
pi_115565035
Vast al langsgekomen:

I feel kinda Locrian today
pi_115565126
Road to Perdition heeft een prachtige OST

pi_115566162
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:57 schreef starla het volgende:
Vast al langsgekomen:

nee nog niet, oude film zeker?
-Don Draper
pi_115566932
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:57 schreef starla het volgende:
Vast al langsgekomen:

Ik dacht dat ik die al had gepost, blijkbaar niet :P

quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:31 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

nee nog niet, oude film zeker?
Het is een mini-serie. 10 afleveringen. Gemaakt in 2001 dus nog niet heel oud. Starla heeft gewoon een slechte kwaliteit video gepost :P

Beste mini-serie die ik ooit heb gezien _O_
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:58:23 #218
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_115566959
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_115566979
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:57 schreef Romanus het volgende:
Starla heeft gewoon een slechte kwaliteit video gepost :P
Wat overigens een mooi romantisch element toevoegt aan de wonderschone klanken :P
pi_115567250
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:58 schreef starla het volgende:

[..]

Wat overigens een mooi romantisch element toevoegt aan de wonderschone klanken :P
Ja dat wel :P
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:11:12 #221
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_115567361
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:18:55 #222
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_115568000
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:57 schreef Romanus het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik die al had gepost, blijkbaar niet :P

[..]

Het is een mini-serie. 10 afleveringen. Gemaakt in 2001 dus nog niet heel oud. Starla heeft gewoon een slechte kwaliteit video gepost :P

Beste mini-serie die ik ooit heb gezien _O_
Kun je in een notendop in je eigen woorden vertellen waar het over gaat?
-Don Draper
pi_115568142
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:27 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Kun je in een notendop in je eigen woorden vertellen waar het over gaat?
Het volgt het verhaal van de 121ste airborne divisie. Je ziet bijvoorbeeld hoe ze trainen en daarna gedropt worden tijdens D-Day. Ook zijn ze onderdeel van Operation Market Garden, Battle of the Bulge etc.
Door deze serie kan je je denk ik veel beter inleven in wat de militairen van toen allemaal hebben meegemaakt. Er zitten ook ontroerende stukken in, zo vinden ze bijvoorbeeld een achtergelaten concentratiekamp.

Dit is echt een aanrader om te zien.
pi_115568208
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:31 schreef Romanus het volgende:

[..]

Het volgt het verhaal van de 121ste airborne divisie. Je ziet bijvoorbeeld hoe ze trainen en daarna gedropt worden tijdens D-Day. Ook zijn ze onderdeel van Operation Market Garden, Battle of the Bulge etc.
Door deze serie kan je je denk ik veel beter inleven in wat de militairen van toen allemaal hebben meegemaakt. Er zitten ook ontroerende stukken in, zo vinden ze bijvoorbeeld een achtergelaten concentratiekamp.

Dit is echt een aanrader om te zien.
http://www.imdb.com/title/tt0185906/

9.6 gemiddeld _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')