Ditquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:39 schreef c0nd0r het volgende:
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
en
Requim for a dream.
Er kan er maar 1 de beste zijn en dat is zonder twijfel die jaquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Er kan er maar 1 de beste zijn en dat is zonder twijfel die ja
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:51 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik zie vaak de film Once upon a time in the west voorbijkomen. Is dat echt zo een goede film?
En dan Sherlock hetenquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:51 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik zie vaak de film Once upon a time in the west voorbijkomen. Is dat echt zo een goede film?
quote:
Gewoon kijken!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:41 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
![]()
Ik ken heel veel films, alleen deze net niet. Ga nu even op IMDb en metacritic.com kijken wat er van gezegd wordt.
Zal ik doen. Ik zit nu in Rusland op mijn iPad met alleen sloom internet en geen computer met snel internet om hem even te downloaden. Dus ik zet hem bij mijn lijstje voor films en games om te downloaden als ik in Nederland ben.quote:
Dat vind ik dus echt een slechte film. Heb hem een keer gezien, nooit meer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:03 schreef jercovski het volgende:
Fear and Loathing in Las Vegas (1998) http://www.imdb.com/title/tt0120669/
De kwaliteit van genoemde film is te betwisten, ik vind persoonlijk alleen de eerste helft erg sterk. De soundtrack echter vind ik subliem.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:06 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een slechte film. Heb hem een keer gezien, nooit meer.
Na op de link de klikken zag ik dat de critici hem een 4,1 geven.
Die is zoooooooooo mooi hequote:
En nog wel een paar, maar kan er niet 1-2-3 opkomen atm.quote:Gladiator, the Lord of the Rings trilogie, Pirates of the Caribbean, Star Wars
En daar gaat dit topic over.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:21 schreef jercovski het volgende:
[..]
De kwaliteit van genoemde film is te betwisten, ik vind persoonlijk alleen de eerste helft erg sterk. De soundtrack echter vind ik subliem.
Pirates of The Caribbean 1 Is van Klaus Badelt, Hans Zimmer deed 2, 3, en 4.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:18 schreef bosjesman2 het volgende:
Hans Zimmer is zoiezo de koning![]()
Inception
Pirates Of The Carribean
Armageddon
Gladiator
Black Hawk Down
King Arthur
The Last Samurai
The Dark Knight
Zelfs Madagascar 2!
POTC is gewoon van Hans Zimmerquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:50 schreef Marc H het volgende:
[..]
Pirates of The Caribbean 1 Is van Klaus Badelt, Hans Zimmer deed 2, 3, en 4.
Mijn Lijstje:
John Williams: Jurassic Park, Memoirs of a Geisha, eigenlijk al zijn films
Hans Zimmer: Zie lijstje hierboven
Klaus Badelt: The Time Machine![]()
James Horner: Apollo 13 (The Launch!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |