over of je daar blijft werken... had ik vanmiddag dacht ik nog eens gevraagdquote:
Oh, gemist!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
over of je daar blijft werken... had ik vanmiddag dacht ik nog eens gevraagd
Neuh, dat zeker nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je geen pijn/blessure meer?
Yup. In de biosquote:
Dat zeg ik toch niet?quote:
wat tof, wilde je ook 2 dagen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, gemist!
Maar ja, inderdaad. Heb een halfjaarcontract gekregen voor twee dagen per week
dat is heel fijnquote:
Ja, want ik moet ook nog even afstuderenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat tof, wilde je ook 2 dagen?
van harte Lie
uiteindelijk vond ik 7.1 beter dan 7.2. ben benieuwd wat jij en Steer vindenquote:
gelukkig maarquote:
oow hahaquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, want ik moet ook nog even afstuderen
Februari als het goed is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oow hahawanneer neem je je diploma in ontvangst?
spannend! maar moet je nu nog veel voor school doen dan? meeste opleidingen zijn na stage + verslag wel klaar toch..quote:
Uhm, nou, afstuderen dus hequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
spannend! maar moet je nu nog veel voor school doen dan? meeste opleidingen zijn na stage + verslag wel klaar toch..
ok, vooral veel thuiswerk dus nog. maar dat lukt je vast makkelijk voor februari. eitje voor jouquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Uhm, nou, afstuderen dus heonderzoek doen, rapport + adviesnota schrijven.
Lang genoeg gewacht.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:12 schreef z80 het volgende:
mp3/mp4 playertje gekocht via ebay. nog geen 15€ voor 4GB met Touch Screen.
eens kijken hoelang het duurt voor dit ding uit Hong Kong hier is.
Nou maar hopen dat alles gaat werken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:22 schreef FutureFairytale het volgende:
nu slapen, morgen komt installateur van Ziggo langs. trusten
7.1 beter, 7.2 was Lord of the Ringsquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
uiteindelijk vond ik 7.1 beter dan 7.2. ben benieuwd wat jij en Steer vinden
Sterkte!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:50 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh. Ik voel me beroerd en ik moet zo naar A'dam. Beetje jammer wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop