Dat klinkt toch wel goed!quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:23 schreef Leintjeuh het volgende:
EN *shock* een reactie op mijn eerste sollicitatieEen afwijzing, maar ze wijzen me wel op een trainee traject. Daar ga ik meer informatie over inwinnen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:23 schreef Leintjeuh het volgende:
EN *shock* een reactie op mijn eerste sollicitatieEen afwijzing, maar ze wijzen me wel op een trainee traject. Daar ga ik meer informatie over inwinnen.
met wat voor vlees hoort het normaal dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Merguez (helaas varkens) met sla.
cool!quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja, er zit ook een voordeel aan. Maandag kan ik uitgebreid schoonmaken in de hoekjes waar we niet vaak komen
Maar het is inderdaad wel lastig, we hebben veel rotzooi en weinig ruimte, en de hoek die nat is, is de hoek waar de rotzooi staat. Je kan hier in huis nu behoorlijk goed apekooien
Het was maar gewoon een vraagjequote:Op donderdag 14 juli 2011 17:50 schreef PdeHoog het volgende:
Omdat dat leuk is! Anders zou ik het niet doen he
edit: ik ga eens een vergelijkbare vraag stellen.... Waarom eet je een gerecht meerdere malen?
ok ja leukquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Lams Merguezworstjes zijn inderdaad het lekkerst.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:47 schreef krakkemieke het volgende:
Lams!En het hoort lekker pittig te zijn, dit was echt hollands.
klinkt goedquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:47 schreef krakkemieke het volgende:
Lams!En het hoort lekker pittig te zijn, dit was echt hollands.
Ah dat is mss wel wat ja! Wel sjips voor de afwijzing. Maar het was je eerste pas! Heb je al meer brieven geschrevenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Zoals Ole zou zeggen. Zweep eroverquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Vandaag 'mijn' studenten ontmoet!Ik bof wel volgend jaar, ik mag met wel 3 'mannen' samen werken, een unicum in het onderwijs
![]()
(aangezien mijn duo-collega vervangen wordt door een man..)
Maar goed, leuke ventjes, vooral die ene lijkt me erg fanatiek, de ander heeft wellicht wat meer begeleiding nodig. Maar dat komt wel goed! Heb er zin in iig
Nu al een reactie?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:23 schreef Leintjeuh het volgende:
ergens begin 20.. Zijn van de MBO-opleiding dus kunnen niet veel ouder dan 21 zijn, gok zelfs jonger. Die we 2 jaar geleden hadden was toen 19..quote:
Alleen die autoreply.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:59 schreef golfer het volgende:
Nu al een reactie?![]()
En die andere die je daar ook had lopen? Daar nog iets van gehoord?
precies, dus van mij hoeft het ook echt niet in een spoiler.. alleen als je dat zelf prettig vindt. iedereen wil graag op de hoogte gehouden worden door jequote:Op donderdag 14 juli 2011 19:40 schreef freecell het volgende:
Annex, er is volgens mij niemand die je spoilers niet aanklikt![]()
Ik kan niet echt wat toevoegen, maar wilde je wel sterkte wensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar ze hadden zich er zo op verheugd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt goed, Sun! Veel probleemoplossend werken
krak, arme iedereen die nu aan het kamperen is in nederland
Op Texel waait alle regen wel over.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:19 schreef krakkemieke het volgende:
Het is weer voor warme chocomel.Arme vriendin en gezin, in een stacaravan op Texel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:40 schreef AnneX het volgende:
Jammer van het weer dus.
En dank je voor jullie geduld etc. etc.Maar natuurlijk. Jij hebt ook geduld met ons en goede raad voor ons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ik mag er 2 jaar over doen he...quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:48 schreef Bluezz het volgende:
En Sun, fijn dat je er uit bent, klinkt wel goed allemaal, maar wel veel naast je gewone baan! Veel suc6 alvast
Oe....die begint nu?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:00 schreef golfer het volgende:
BBC2. Rick Stein's nieuwe serie bekijken: Spanje.
Ja zag ik net voorbij komen. Maar even downen straksquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:00 schreef golfer het volgende:
BBC2. Rick Stein's nieuwe serie bekijken: Spanje.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:01 schreef LieLie het volgende:
Zo, dat was een doorslaand succes
Van de collega's een groot pakket met italiaanse dingen gekregen en een speciaal menu met recepten van iedereen en een persoonlijk verhaaltje, heel tof!
tis nog steeds vreselijk, krijg er hoofdpijn van. daarom ben ik ook zo blij dat hij met vakantie is..quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Is hij nog wat veranderd of nog steeds zo matigjes, FFT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben er uit!! Ik geloof dat ik toch maar gewoon de master voor Intern Begeleider moet gaan doen! Vastgestelde vakken gaven de doorslag aangezien ik nog steeds de ambitie heb meer de management kant op te gaan
spannend Sun! je hebt er al zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
in ieder geval een caravan..... mensen die nu kramperen in een tentquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:19 schreef krakkemieke het volgende:
Het is weer voor warme chocomel.Arme vriendin en gezin, in een stacaravan op Texel....
Dan is de regen buiten net zo nat hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in ieder geval een caravan..... mensen die nu kramperen in een tent
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:40 schreef AnneX het volgende:
Jammer van het weer dus.
En dank je voor jullie geduld etc. etc.jemig, daar wordt je ook gek vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat heeft hij daaraan om met allerlei smoesjes aan te komen zou je denken?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
blijf je evenveel werken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik mag er 2 jaar over doen he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |