En hoe zit dat met kip en lam?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:19 schreef speknek het volgende:
afgezien van de haas zijn er toch maar heel weinig stukjes van een varken die je rauw kunt eten, in tegenstelling tot een rund?
Ik eet ook rauw varkensgehakt, mett noemen ze dat hier, heerlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:19 schreef speknek het volgende:
afgezien van de haas zijn er toch maar heel weinig stukjes van een varken die je rauw kunt eten, in tegenstelling tot een rund?
Ah. En ik maar denken dat je daar dood van gaatquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik eet ook rauw varkensgehakt, mett noemen ze dat hier, heerlijk
Ook rundvlees eet ik rauw, tartaar of dun gesneden of als rode steakquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:35 schreef Gia het volgende:
[..]
En hoe zit dat met kip en lam?
Trouwens, rund kun je alleen rauw eten als het heel, heel vers is.
Nee hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ah. En ik maar denken dat je daar dood van gaat
dat kan het niet zijn, als je verhit gaan bacterien allemaal dood.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:07 schreef speknek het volgende:
Volgens mij is het probleem van varkensvlees meer dat varkens alleseters zijn en er veel meer bacterien in het vlees zit. Dat dat impliciet de reden is voor het verbod in het jodendom en de islam, mensen werden er vaak ziek van, dus moet het vast niet gods bedoeling zijn geweest. Maar even geen wikipedia bij de hand.
Tja wij discrimineren nu eenmaal als het gaat om dieren. Weinig mensen zal het ze wat doen als je een mug of vlieg kapot slaat bijvoorbeeld maar dat mag je dan weer niet doen bij een poes want = zielig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:47 schreef okiokinl het volgende:
[..]
en trouwens, varkens zijn intelligenter dan honden. het is een schande dat wij deze dieren zo behandelen. als we honden in kooitjes op roosters zonder daglicht zouden gaan houden, dan zouden mensen moord en brand schreeuwen.
Wat een gelul. Waar haal je die onzin vandaan? Vertellen vegetariers het elkaar bij kopjes kamillethee?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:47 schreef okiokinl het volgende:
[..]
dat kan het niet zijn, als je verhit gaan bacterien allemaal dood.
en over vetten, volgens mij zijn alle dierlijke vetten redelijk ongezond, en heb je die helemaal niet nodig. je hebt wel vet nodig, maar dat kan je gewoon uit andere dingen halen, plantaardig.
ik heb wel altijd begrepen dat er in varkensvlees meer schadelijke stoffen ziten, die je met het vet opslaat in je lichaam, en als je dan vet verbrand, richten ze schade aan in je lichaam.
Heeft dat nog een andere naam? Kan het niet vinden op google, namelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik eet ook rauw varkensgehakt, mett noemen ze dat hier, heerlijk
Ik dacht nog... wie zou de eerste smartass zijn met zo'n opmerking, maar dat ben jij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:52 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Tja wij discrimineren nu eenmaal als het gaat om dieren. Weinig mensen zal het ze wat doen als je een mug of vlieg kapot slaat bijvoorbeeld maar dat mag je dan weer niet doen bij een poes want = zielig.
Intelligentie doet er niet zoveel toe, eerder aaibaarheid.
Ik denk dat je beter kan uitleggen dat het ongezond is als je je volpropt met vlees datquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat een gelul. Waar haal je die onzin vandaan? Vertellen vegetariers het elkaar bij kopjes kamillethee?
varkensgehakt is toch gewoon varkensgehakt ?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Heeft dat nog een andere naam? Kan het niet vinden op google, namelijk.
Prachtige dieren! Intelligent, gevoelig en sociaal.quote:Varkens vrij in Oirschotse wei
Leuke dieren, die varkens, ze verdienen een beter leven.
Dit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Prachtige dieren! Intelligent, gevoelig en sociaal.
Bij mij in de buurt is er een biologische boer, daar zitten die varkens op een modderig stuk grond, het is mooi om te zien hoe blij die dieren zijn met gewoon wat in de modder te liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |