Respect voor jou kat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus kan je grammaticaal nog minder dan mijn dode kat?
Tijd voor een praatje met de modjes denk ik maarquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:20 schreef yoppiesaus het volgende:
Kom,we steken gamezz neer met ulti vibrators
Haha je zei dode katquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus kan je grammaticaal nog minder dan mijn dode kat?
Ik hoop, dat op een dag het ons nog is zal lukken, om een generatie kwaliteitstopics in KLB te krijgen! Thats allquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoewel ik denk dat veel mensen dat interpreteren als slutverbod oid
QFT ditquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:21 schreef Wumb0 het volgende:
Moge god ons bijstaan met het creëren van een nieuwe generatie überkwaliteitstopics met een slotverbod!
[ afbeelding ]
Danku!quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:25 schreef Wumb0 het volgende:
Maar eerst: Drommeldaris! Succes met de LapoB4theLock
Ook nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ok ik ook niet, wat jij wumb0 ?
Bah! Boetesquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Net een boete voor geluidsoverlast gekregen om niks.Sterf.
Lekker manquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Haha ik luister nog keihardquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoeveel trouwens?quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Wisten ze niet eens. Grote kankeronzin dit.quote:
Ehh ja, je krijgt nog een boete... Ik heb mn toets net gehaald dus ik ben vergeten hoeveel het nu isquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wisten ze niet eens. Grote kankeronzin dit.
Maak een nieuw pareltje in de KLB!quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Fucking onzin man. Ze hoorden het zogenaamd 100m verder. Dat terwijl ik toen ik de muziek op het hardst zette je het aan de overkant maar net hoorde. Nu stond ie niet eens op zijn hardst. Eikels.
Niet eens de helftquote:
Ja ik ken het...quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Fucking onzin man. Ze hoorden het zogenaamd 100m verder. Dat terwijl ik toen ik de muziek op het hardst zette je het aan de overkant maar net hoorde. Nu stond ie niet eens op zijn hardst. Eikels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |