Haha morgen ben je dood.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:09 schreef yoppiesaus het volgende:
Kut,ik had gister een afspraak bij het ziekenhuis![]()
![]()
![]()
![]()
2 projecten van 3 punten gehaald zeker omdat ze te dom waren om je eruit te zetten?quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sarcasme. Ik ga vaak genoeg uit. Niet stiekem. Daarom heb ik 6 studiepunten denk ik.
Mijn sarcasme wordt ewl vaker niet opgemerkt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:11 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Acteren kan je in ieder geval wel goed, ik zag niet dat het sarcasme was xD
Aha!quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn sarcasme wordt ewl vaker niet opgemerkt.
Nee, twee tentamens gehaald. 1 was meerkeuze, andere was wiskunde vwo4.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
2 projecten van 3 punten gehaald zeker omdat ze te dom waren om je eruit te zetten?
Dat was ik niet hoor met de ziekenhuis afspraakquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar ehm we hadden het over priesters net? En ineens komt wumb0 aan met zn ziekenhuis afspraak. Iemand anders die hier een causaal verband ziet?
Het zou een apart topic moeten zijn inderdaad. Dit topic is zeer klachtwaardig. Hoewel het hier vrij druk is nogquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is een klacht dat jij de klachtwaardigheid van dit topic ondermijnd!
QFTquote:
weetten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:15 schreef yoppiesaus het volgende:
Weetten jullie zeker dat het donderdag is?
nopequote:Op donderdag 14 juli 2011 05:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
QFT
De bondkraagjes komen alweer online
Dit is niet het topic dat over pauperbakken gaat en piemels van 50 cm
Inderdaad! Alleen dit topic wordt denk ik niet meer gedoogdquote:
zei gamezz...quote:laat het geen gewoonte worden
Tijd voor een petitie?quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:17 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Inderdaad! Alleen dit topic wordt denk ik niet meer gedoogd
volgens mij was dit éénmalig:
[..]
zei gamezz...
Dus kan je grammaticaal nog minder dan mijn dode kat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:18 schreef yoppiesaus het volgende:
[..]
Sorry hoor,ik heb hoofdpijn,en een brakke been
hahaha ja daar heb ik het van! dat zag ik een hele tijd terug op TVquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |