ik stelde geen vraag.en ik was er vermoedelijk zelf ook wel achter gekomen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat bedoel je met bijdehand? Duizenden mensen vragen steeds wanneer begint het en dan staat het enkele posts boven hun reactie
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nice! Kom op Geraint.
Prix combativité bekend gemaakt door de directie zojuist: Jeremy Roy start morgen met de rode nummers.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nice! Kom op Geraint.
Prix combativité bekend gemaakt door de directie zojuist: Jeremy Roy start morgen met de rode nummers.
Dan lang ie lang jagen, maar een kopgroep als deze met maar 6 man gaat het natuurlijk nooit uithouden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk op jacht naar zn verloren witte trui.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:30 schreef DuTank het volgende:
Wtf is deze met de NOS, waar is mijn Tour?
De kopgroep kent mensen als Roy en Perez die elke dag proberen mee te springen en dat gaat toch een keer opbreken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan lang ie lang jagen, maar een kopgroep als deze met maar 6 man gaat het natuurlijk nooit uithouden.
Hij staat ook maar op ongeveer 5 minuten van de gele trui....quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk op jacht naar zn verloren witte trui.
Dat feest gaat vast niet doorquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:31 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Hij staat ook maar op ongeveer 5 minuten van de gele trui....
Verschrikkelijk idd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:33 schreef Szura het volgende:
Ah, nog voordat de etappe überhaupt begonnen was een half topic met bagger door moeten spitten
Kun je nagaan hoe het hier straks is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |