In een sprintje bergop. Daar kun je niets van zeggen.quote:
Dat is waar, maar toch. Ik verwacht van deze etappe van toch wel een paar klassementsrenners dat er grote gaten gaan vallen. Of wellicht ben ik te optimistisch gestemd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In een sprintje bergop. Daar kun je niets van zeggen.
Ach, de bergen leveren altijd spektakel op. Daarom schat ik Johnny een hele grote kans in, omdat ie toch enorm op achterstand staat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ga niet teveel verwachten van de toppers, dan kan het alleen maar meevallen.
Nee, je kijkt enkel door een Spaans clenbuterol brilletjequote:Op donderdag 14 juli 2011 10:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat is waar, maar toch. Ik verwacht van deze etappe van toch wel een paar klassementsrenners dat er grote gaten gaan vallen. Of wellicht ben ik te optimistisch gestemd.
neeheequote:Op donderdag 14 juli 2011 10:57 schreef Thomas B. het volgende:
Beter! Hele etappe wordt vandaag uitgezonden zie ik.
Onzin. Trouwens, Sammy Sanchez verwacht ik écht vandaag. Daarbij ben ik benieuwd naar Luis Leon Sanchez.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, je kijkt enkel door een Spaans clenbuterol brilletje.
Daarom zeg ik ook dat ik niet veel van de klassementsmannen verwacht.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, de bergen leveren altijd spektakel op. Daarom schat ik Johnny een hele grote kans in, omdat ie toch enorm op achterstand staat.
Goed argument.quote:
fixed.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je zegt van niet maar je postsusername duidt er wel op.
dank voor de fixquote:
Ik heb op Unibet op Kloden ingezet als winnaar van vandaag en als winnaar van de US open op Roddick. Mocht ik het goed hebben krijg ik 4550x mijn inzet terug! Heb 10 cent ingezet!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
De uitzending ja, etappe zelf 11.20 (voordat daaaar weer vragen over komen).
Johnny Hoogerlandquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:03 schreef Caland het volgende:
Hoe heet die wielrenner met dat helmpje op?
Nou, ik heb verschillende favorieten. Tsja, mijn username, ik moest er toch eentje nemen he. Nee, ik ben idd groot supporter van Contador, maar zowiezo hoop ik op een man tegen man gevecht op de flanken van de cols.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je zegt van niet maar je posts duiden er wel op.
MHehe je contadorbril is af. Ik ben net als jou benieuwd naar Basso Kloden, Sanchez S + Lquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:04 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nou, ik heb verschillende favorieten. Tsja, mijn username, ik moest er toch eentje nemen he. Nee, ik ben idd groot supporter van Contador, maar zowiezo hoop ik op een man tegen man gevecht op de flanken van de cols.
Naar de prestaties van Basso, Kloden, de beide Sanchezzen, Gesink, Ruijgh kijk ik ook met meer dan gemiddelde belangstelling.
Ik kijk uit naar een fantastisch, wellicht zelfs episch gevecht. Daar hoop ik enorm op.
Ik hoor wel eens mensen die het in de tijd van Armstrong saai vonden. Dus in de eerste de beste bergetappe al afstand nemen. Maar eigenlijk heeft dat ook wel wat.
Zelden zo naar een etappe uitgekeken als vandaag.
Hij was zijn eigen shirt vergeten en mocht er een van de tourdirectie lenen...quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waarom rijdt die ene in een geel shirtje?
Ow jammer. Maarre... niet zo bijdehand he. Je bent nog steeds een kutnoobje.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dank voor de fix![]()
Nog een keer voor alle jofielen hier:
Alles begint om 12:30, (uitzending) Etappe zelf om 11:20
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ow jammer. Maarre... niet zo bijdehand he. Je bent nog steeds een kutnoobje.
De user met de meeste notes.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]en wat mag jij dan wel voorstellen
Dalida - Buenos Noches Mi Amorquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:09 schreef Joeriii het volgende:
Hoe heet het liedje wat als afsluiter bij de Avondetappe wordt gedraaid?
Geen idee. Maar dan hoeft ie nog niet zo bijdehand te reageren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]en wat mag jij dan wel voorstellen
wat bedoel je met bijdehand? Duizenden mensen vragen steeds wanneer begint het en dan staat het enkele posts boven hun reactiequote:Op donderdag 14 juli 2011 11:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dan hoeft ie nog niet zo bijdehand te reageren.
Je moet gewoon niet op alles reageren. Als iemand een domme vraag stelt, gewoon negeren die persoon!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat bedoel je met bijdehand? Duizenden mensen vragen steeds wanneer begint het en dan staat het enkele posts boven hun reactie
Saai als Hoogerland aanvalt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jullie doen net alsof de hele etappe 1 spektakel is. Het eerste uur is toch saai.
Pssst, laat ons in die waanquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jullie doen net alsof de hele etappe 1 spektakel is. Het eerste uur is toch saai.
thxquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dalida - Buenos Noches Mi Amor
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:12 schreef opgebaarde het volgende:
Heeft iemand trouwens een pic van die befaamde bus die altijd berg op rijdt?
En dus zijn de eerste 70km als een gewone vlakke rit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:19 schreef feeling_sinister het volgende:
Waarom zou het saai zijn? Er gaat waarschijnlijk gelijk een kopgroep rijden.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
De etappe is begonnen! Op naar de Hourquette, Tourmalet en Luz-Ardiden
Ja er gaat een kopgroep rijden. Wat een spektakel de eerste 70kmquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:19 schreef feeling_sinister het volgende:
Waarom zou het saai zijn? Er gaat waarschijnlijk gelijk een kopgroep rijden.
Hij zit te trollen joh.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
Klopt. Uitzendingen beginnen pas om 12:20 en 12:30.
ik stelde geen vraag.en ik was er vermoedelijk zelf ook wel achter gekomen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat bedoel je met bijdehand? Duizenden mensen vragen steeds wanneer begint het en dan staat het enkele posts boven hun reactie
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nice! Kom op Geraint.
Prix combativité bekend gemaakt door de directie zojuist: Jeremy Roy start morgen met de rode nummers.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nice! Kom op Geraint.
Prix combativité bekend gemaakt door de directie zojuist: Jeremy Roy start morgen met de rode nummers.
Dan lang ie lang jagen, maar een kopgroep als deze met maar 6 man gaat het natuurlijk nooit uithouden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk op jacht naar zn verloren witte trui.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:30 schreef DuTank het volgende:
Wtf is deze met de NOS, waar is mijn Tour?
De kopgroep kent mensen als Roy en Perez die elke dag proberen mee te springen en dat gaat toch een keer opbreken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan lang ie lang jagen, maar een kopgroep als deze met maar 6 man gaat het natuurlijk nooit uithouden.
Hij staat ook maar op ongeveer 5 minuten van de gele trui....quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk op jacht naar zn verloren witte trui.
Dat feest gaat vast niet doorquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:31 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Hij staat ook maar op ongeveer 5 minuten van de gele trui....
Verschrikkelijk idd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:33 schreef Szura het volgende:
Ah, nog voordat de etappe überhaupt begonnen was een half topic met bagger door moeten spitten
Kun je nagaan hoe het hier straks is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |