Je zult het zien, niets om je druk over te maken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Contador rijdt wel een prima Tour inderdaad ja.
Ik vind gewoon dat als je de Tour wilt winnen, moet je gewoon aanvallen. Hij heeft achterstand en dan moet ie het al helemaal niet op de tijdrit gokken..quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ach, het kan natuurlijk ook een spel zijn van hem. Dan speelt hij het wel goed moet ik zeggen.
Je weet het verdomme nog niet. Contador kan zomaar een offday hebben en het probleem krijgen wat schleck vorig jaar had.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je zult het zien, niets om je druk over te maken.
Bij Schleck wel natuurlijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je zult het zien, niets om je druk over te maken.
Haha, wordt vooral lekker boos. Heb je alleen jezelf mee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet het verdomme nog niet. Contador kan zomaar een offday hebben en het probleem krijgen wat schleck vorig jaar had.
Jij denkt dat Contador gewoon gemakkelijk gaat rijden. Dat weet je nog niet. En dan zit je wel over schleck te praten. doe je contadorbril afquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Haha, wordt vooral lekker boos. Heb je alleen jezelf mee.
Als er echt oorlog wordt gemaakt op de Tourmalet gaat hij het moeilijk krijgen ja. Maar daar ga ik niet vanuit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:31 schreef Ericr het volgende:
Vanmiddag weer een spervuur van 'Waar is Gesink?' postings, denk dat hij op de tweede klim afhaakt mocht er dan al enigszins koers worden gemaakt. Zowel Breukink als Gesink houden constant een slag om de arm qua vorm. Lijkt me geen goed teken, dit zijn in ieder geval wel de ritten waar je tegen topvorm aan moet zitten wil je nog een kans maken in het klassement.
Jij vergeet Basso en Cunego. Moet je ook niet onderschattenquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:36 schreef DuTank het volgende:
Trouwens, helemaal niks contador/schleck/evans. Godverdomme Hoogerland overal als eerst over de top!
Dat zou een wereldse prestatie zijn. Ach ja, we gaan het zien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:36 schreef DuTank het volgende:
Trouwens, helemaal niks contador/schleck/evans. Godverdomme Hoogerland overal als eerst over de top!
Stelt allemaal niks voor bij onze Johnnyquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vergeet Basso en Cunego. Moet je ook niet onderschatten
doe eens serieus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Stelt allemaal niks voor bij onze Johnny
Cunego verwacht ik morgen eigenlijk niet in de voorhoede.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vergeet Basso en Cunego. Moet je ook niet onderschatten
Eens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Contador heeft al een paar keer aangevallen dus dan verwacht ik hem nu zeker.
Een sprint is iets anders dan een bergetappe.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Contador heeft al een paar keer aangevallen dus dan verwacht ik hem nu zeker.
Als de moraal en de benen een beetje goed zitten, rijdt Johnny ze op 5-10 minuten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Basso en Cunego zijn welzeker beter dan Hoogerland.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als de moraal en de benen een beetje goed zitten, rijdt Johnny ze op 5-10 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |