Okequote:Op donderdag 14 juli 2011 19:04 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ze heeft 'm zelf voor me gemaakt
Gratz! Ik ben morgen aan de beurtquote:
Lol.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha nice, ik was aan het kijken in oude kaarten (ja die bewaar ik meestal) en toen vond ik er 15 euro in nice nice.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha nice, ik was aan het kijken in oude kaarten (ja die bewaar ik meestal) en toen vond ik er 15 euro in nice nice.
Gelijk weglopenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef Etsu het volgende:
Mensen die geen woord Nederlands kennen en Engels tegen me praten en vervolgens boos worden omdat ik het niet versta/begrijp__!! dat het kan in Nederland.
Leer dan één term voor hen; "GTFO!!!"quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef Etsu het volgende:
Mensen die geen woord Nederlands kennen en Engels tegen me praten en vervolgens boos worden omdat ik het niet versta/begrijp__!! dat het kan in Nederland.
Zo danquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:15 schreef Etsu het volgende:
Hij lag op de grond, voor m'n kluisjeIk
En ik ben gevallen in een plas water.
Ja ik hoop dat we de 400 halen voordat ik op vakantie gaquote:
Geen idee dat het er nog in zat mang.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:19 schreef strontboer het volgende:
[..]
Zoiets haal je er toch gelijk uit
Als je geen internet hebt hoe kan je dit posten dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen verbinding mogelijk. Controleer of u verbonden bent met het internet en probeer het opnieuw.
FUUU, ik ben verdomme verbonden met wifi allesopnieuw opgestart, NIKS werkt. /rage.
Gaat over whatsappquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als je geen internet hebt hoe kan je dit posten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |